Постинг
10.01.2018 16:05 -
НЕНАВИСТТА КЪМ ОБРАТНИТЕ Е ДРЕВЕН ОБИЧАЙ И КУЛТУРНА ОСОБЕНОСТ НА БЪЛГАРИТЕ А КОЙТО НЕ Я УВАЖАВА,НЕ УВАЖАВА НАРОДА НИ
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 4793 Коментари: 22 Гласове:
Последна промяна: 11.01.2018 17:59
Прочетен: 4793 Коментари: 22 Гласове:
21
Последна промяна: 11.01.2018 17:59
НЕНАВИСТТА КЪМ ОБРАТНИТЕ Е ДРЕВЕН ОБИЧАЙ И КУЛТУРНА ОСОБЕНОСТ НА БЪЛГАРИТЕ А КОЙТО НЕ Я УВАЖАВА,НЕ УВАЖАВА НАРОДА НИ!
Ненавистта към обратните сиреч "хомофобията",която кара "правозащитници" като БХК и др.п. паразити да се раздвижат,за да защитават интересите на Путин не е случайно хрумване на група набързо събрани ксенофоби,а е древен обичай и културна особеност на Българите. Нашия народ е такъв от хиляди години- за него "педерасите" т.е. "гейовете" са ненормални уроди и той ги търпя само през онези седемдесет години,в които те бяха на власт (1944-2014 г.). Да клеймиш древните Български обичаи е проява на изявен анти-Българизъм: деяние по-наказуемо от антисемитизма и далеч по-престъпно от него. Да не уважаваш културните особености на Българите е далеч по-престъпно и наказуемо от това,че не си уважил някоя културна особеност на циганите и особено на гейовете,които никога не са имали свой народ и своя държава,а се люшкат дезориентирано от комунизъм към социализъм и от анархизъм към екстремизъм.
Ето естеството на гейската низост и склонността й да се възползва от наивни деца
Руски педеьаси демонстрират своето неестествено уродство
Това твърдение не е празна приказка: ако някоя държава или народ потисне културните особености на 5 милиона "свои" цигани например,това не е никаква загуба за човечеството- циганите си имат 2,5 милиарда близки роднини и десетки свои държави,пръснати по целия свят но най-вече в Африка и Азия. Да не уважиш културната особеност на 8,10 или 15 млн. Българи обаче е тежко престъпление,понеже ние имаме само две наши държави- България и Македония,втората от които не е достатъчно наша и още е в ръцете на руско-сръбския империализъм т.е. на същия,който изобрети фалшивата македонска "нация". Това значи,че ако държава като нашата потисне някоя културна особеност на своето собствено коренно население,това ще бъде огромна културна загуба за цялото човечество! Тогава ще се окаже че "комитетът" или организацията,която е причинила тази загуба е опасен враг на цялото човечество и един от най-крайните ксенофоби,понеже работи срещу културните особености на различните народи и иска да заличи тяхното културно-историческо наследство!
Ненавистта към обратните сиреч "хомофобията",която кара "правозащитници" като БХК и др.п. паразити да се раздвижат,за да защитават интересите на Путин не е случайно хрумване на група набързо събрани ксенофоби,а е древен обичай и културна особеност на Българите. Нашия народ е такъв от хиляди години- за него "педерасите" т.е. "гейовете" са ненормални уроди и той ги търпя само през онези седемдесет години,в които те бяха на власт (1944-2014 г.). Да клеймиш древните Български обичаи е проява на изявен анти-Българизъм: деяние по-наказуемо от антисемитизма и далеч по-престъпно от него. Да не уважаваш културните особености на Българите е далеч по-престъпно и наказуемо от това,че не си уважил някоя културна особеност на циганите и особено на гейовете,които никога не са имали свой народ и своя държава,а се люшкат дезориентирано от комунизъм към социализъм и от анархизъм към екстремизъм.
Ето естеството на гейската низост и склонността й да се възползва от наивни деца
Руски педеьаси демонстрират своето неестествено уродство
Това твърдение не е празна приказка: ако някоя държава или народ потисне културните особености на 5 милиона "свои" цигани например,това не е никаква загуба за човечеството- циганите си имат 2,5 милиарда близки роднини и десетки свои държави,пръснати по целия свят но най-вече в Африка и Азия. Да не уважиш културната особеност на 8,10 или 15 млн. Българи обаче е тежко престъпление,понеже ние имаме само две наши държави- България и Македония,втората от които не е достатъчно наша и още е в ръцете на руско-сръбския империализъм т.е. на същия,който изобрети фалшивата македонска "нация". Това значи,че ако държава като нашата потисне някоя културна особеност на своето собствено коренно население,това ще бъде огромна културна загуба за цялото човечество! Тогава ще се окаже че "комитетът" или организацията,която е причинила тази загуба е опасен враг на цялото човечество и един от най-крайните ксенофоби,понеже работи срещу културните особености на различните народи и иска да заличи тяхното културно-историческо наследство!
Вълнообразно
АРИЙЦИ СА ХОРАТА НА НОЙ,КОИТО ОБОЖЕСТВИХ...
Добавената смъртност в България и Русия
В ГРОБА НА МОСТИЧ СА ПОГРЕБАНИ ПЕЧЕНЕЖКИ...
Добавената смъртност в България и Русия
В ГРОБА НА МОСТИЧ СА ПОГРЕБАНИ ПЕЧЕНЕЖКИ...
- Приятелю, това изображение:
http://www.theoi/Gallery/T33.2.html - е поне КАТО ТРАДИЦИЯ на ЧЕТИРИ ХИЛЯДИ ГОДИНИ! То е свързано с духовност и менталност на тези хора КОИТО НИ СЕ ЯВЯВАТ ПРЕДЦИ на НАС С ТЕБ!
- Учените в по-късно време обявиха тези вярвания и традиции - за единствено и само ПРИНАДЛЕЖАЩИ НА ГЪРЦИТЕ ... които се ЯВЯВАТ НАЙ-СТАРИТЕ ИЗВРАЩЕНЦИ - На култа за ПЛОДОРОДИЕТО а от там и за "хиеро-гамията". Символ на последното е символиката в "Тракийския Херос" ... в по-късо време преминаващ в "Свети Георги"
- А че "гърците" са ПЪРВИТЕ ВУЛГАРИЗАТОРИ И ОСКВЕРНИТЕЛИ (вероятно и предтечи на съвременните такива) на изначалната ЕВРОПЕЙСКА ВЯРА - в "Свещенния брак" - пример е ЕДНА КАРТИНА ОТ ПО-КЪСНО ВРЕМЕ ... в която ясно се вижда ОСКВЕРНЯВАНЕТО НА ПО-СТАРОТО И ЕВРОПЕЙСКО ВЯРВАНЕ - Ето за това оскверняване ГОВОРЯ - илюстрирам думите си с картинка?
http://www.theoi/Gallery/F44.1.html
- Това ОМАСКАРЯВАНЕ НА НАШАТА ... КУЛТУРА, ВЯРВАНЕ И ТРАДИЦИИ е ЗАПОЧНАЛА ОЩЕ ОТ АНТИЧНОСТ ... и приключва вече днес в "модерните" времена ... от Кои сещайте се сами!
цитирайhttp://www.theoi/Gallery/T33.2.html - е поне КАТО ТРАДИЦИЯ на ЧЕТИРИ ХИЛЯДИ ГОДИНИ! То е свързано с духовност и менталност на тези хора КОИТО НИ СЕ ЯВЯВАТ ПРЕДЦИ на НАС С ТЕБ!
- Учените в по-късно време обявиха тези вярвания и традиции - за единствено и само ПРИНАДЛЕЖАЩИ НА ГЪРЦИТЕ ... които се ЯВЯВАТ НАЙ-СТАРИТЕ ИЗВРАЩЕНЦИ - На култа за ПЛОДОРОДИЕТО а от там и за "хиеро-гамията". Символ на последното е символиката в "Тракийския Херос" ... в по-късо време преминаващ в "Свети Георги"
- А че "гърците" са ПЪРВИТЕ ВУЛГАРИЗАТОРИ И ОСКВЕРНИТЕЛИ (вероятно и предтечи на съвременните такива) на изначалната ЕВРОПЕЙСКА ВЯРА - в "Свещенния брак" - пример е ЕДНА КАРТИНА ОТ ПО-КЪСНО ВРЕМЕ ... в която ясно се вижда ОСКВЕРНЯВАНЕТО НА ПО-СТАРОТО И ЕВРОПЕЙСКО ВЯРВАНЕ - Ето за това оскверняване ГОВОРЯ - илюстрирам думите си с картинка?
http://www.theoi/Gallery/F44.1.html
- Това ОМАСКАРЯВАНЕ НА НАШАТА ... КУЛТУРА, ВЯРВАНЕ И ТРАДИЦИИ е ЗАПОЧНАЛА ОЩЕ ОТ АНТИЧНОСТ ... и приключва вече днес в "модерните" времена ... от Кои сещайте се сами!
get написа:
- Приятелю, това изображение:
http://www/Gallery/T33.2 - е поне КАТО ТРАДИЦИЯ на ЧЕТИРИ ХИЛЯДИ ГОДИНИ! То е свързано с духовност и менталност на тези хора КОИТО НИ СЕ ЯВЯВАТ ПРЕДЦИ на НАС С ТЕБ!
- Учените в по-късно време обявиха тези вярвания и традиции - за единствено и само ПРИНАДЛЕЖАЩИ НА ГЪРЦИТЕ ... които се ЯВЯВАТ НАЙ-СТАРИТЕ ИЗВРАЩЕНЦИ - На култа за ПЛОДОРОДИЕТО а от там и за "хиеро-гамията". Символ на последното е символиката в "Тракийския Херос" ... в по-късо време преминаващ в "Свети Георги"
- А че "гърците" са ПЪРВИТЕ ВУЛГАРИЗАТОРИ И ОСКВЕРНИТЕЛИ (вероятно и предтечи на съвременните такива) на изначалната ЕВРОПЕЙСКА ВЯРА - в "Свещенния брак" - пример е ЕДНА КАРТИНА ОТ ПО-КЪСНО ВРЕМЕ ... в която ясно се вижда ОСКВЕРНЯВАНЕТО НА ПО-СТАРОТО И ЕВРОПЕЙСКО ВЯРВАНЕ - Ето за това оскверняване ГОВОРЯ - илюстрирам думите си с картинка?
http://www/Gallery/F44.1
- Това ОМАСКАРЯВАНЕ НА НАШАТА ... КУЛТУРА, ВЯРВАНЕ И ТРАДИЦИИ е ЗАПОЧНАЛА ОЩЕ ОТ АНТИЧНОСТ ... и приключва вече днес в "модерните" времена ... от Кои сещайте се сами!
http://www/Gallery/T33.2 - е поне КАТО ТРАДИЦИЯ на ЧЕТИРИ ХИЛЯДИ ГОДИНИ! То е свързано с духовност и менталност на тези хора КОИТО НИ СЕ ЯВЯВАТ ПРЕДЦИ на НАС С ТЕБ!
- Учените в по-късно време обявиха тези вярвания и традиции - за единствено и само ПРИНАДЛЕЖАЩИ НА ГЪРЦИТЕ ... които се ЯВЯВАТ НАЙ-СТАРИТЕ ИЗВРАЩЕНЦИ - На култа за ПЛОДОРОДИЕТО а от там и за "хиеро-гамията". Символ на последното е символиката в "Тракийския Херос" ... в по-късо време преминаващ в "Свети Георги"
- А че "гърците" са ПЪРВИТЕ ВУЛГАРИЗАТОРИ И ОСКВЕРНИТЕЛИ (вероятно и предтечи на съвременните такива) на изначалната ЕВРОПЕЙСКА ВЯРА - в "Свещенния брак" - пример е ЕДНА КАРТИНА ОТ ПО-КЪСНО ВРЕМЕ ... в която ясно се вижда ОСКВЕРНЯВАНЕТО НА ПО-СТАРОТО И ЕВРОПЕЙСКО ВЯРВАНЕ - Ето за това оскверняване ГОВОРЯ - илюстрирам думите си с картинка?
http://www/Gallery/F44.1
- Това ОМАСКАРЯВАНЕ НА НАШАТА ... КУЛТУРА, ВЯРВАНЕ И ТРАДИЦИИ е ЗАПОЧНАЛА ОЩЕ ОТ АНТИЧНОСТ ... и приключва вече днес в "модерните" времена ... от Кои сещайте се сами!
Гърците като прочути извратеняци е имало и на кого да се метнат,и на кого да предадат своите "достояния".
Извратеняци винаги е имало и винаги ще има. Те са част от пъзела на живота, като мухите. Винаги са нахални и се стремят да бъдат център на внимание, но понеже им липсват достойни качества, се опитват да постигнат това внимание, демонстрирайки и натрапвайки досадно и постоянно своята извратеност. Най-болезнено е за тях да не получават внимание и ако срещат постоянно безразличие, постепенно ще намаляват, докато достигнат стерилния минимум, защото няма да имат последователи.
цитирай
4.
get -
@2. bojil - Гърците като прочути извратеняци е имало и на кого да се метнат,и на кого да предадат своите "достояния".
12.01.2018 13:15
12.01.2018 13:15
- Говорим НЕ САМО за исторически а и за културни епохи - в теологични а от там и културни вярвания и традиции?
- На няколко пъти се опитвам да поставя ЗНАЧИМОСТТА НА ВЪПРОСА - търсейки СЪОТВЕТНО ПОДГОТВЕНИ събеседници ... но уви, опитите ми ОСТАВАТ: Глас в пустиня? Именно поради тази причина бе написан и постав блога ми със заглавие ГЛАСЪТ НА ВИКАЩИЯТ В „ПУСТИНЯТА” - в общи линии и най-тъжното, констатирах, че съм останал неразбран В СЪЩЕСТВЕНОТО?
- Какво е ГРЪК? На този въпрос може(ш/м) си отговори - прочитайки коментарите (ми) в поста "Глосата аргилос - мишка" при блогъра "Андорей" на адрес:
http://andorey/history/2017/12/17/glosata-argilos-mishka.1583303 ... в който достигнаха ДО СЪГЛАСИЕ С АВТОРА - вероятно смущаващо много от завършили специализирани образования ... История и Древни езици - в частта-ТВЪРДЕНИЕ?
- ИЗРАЗЯВАЩО СЕ В СЛЕДНОТО?
ОТГОВОР: "17. andorey":
"В гръцкия език около 25 процента от думите имат СЕМИТСКИ(?) корени, а около 50 процента трако-славянски, само че са така завъртяни, че е трудно да ги откриеш. Гръцки език е много общо понятие, зависи дали говорим за старогръцки и различните му диалекти, или за новогръцки, за катаревус и димотика и т.н." - А ТОВА се казва от ЧОВЕК със специализирана подготовка, тоест възпитаник на СУ-т, специалност Археология?
- Та се наложи да дообяснявам в поста (си) 18. get :
"Като цяло ще се съглася с изводите ти - с изключение на ... ?"
- Тази НЕ САМО ЕЗИКОВА а и КУЛТУРНА ДЕ-НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ(!) спрямо НАС - НАЙ-СТАРИТЕ ЕВРОПЕЙЦИ - ДАТИРА поне от НАЧАЛО НА I-то хилядолетие пр. Христа и приключва някъде - до Българското Възраждане ... когато от ЕДИН на практика се създават ДВА НАРОДА?
- Подобен процес ПО СЪЗДАВАНЕ НА НОВА НАЦИЯ ... ЧРЕЗ РАЗДЕЛЯНЕ НА БЪЛГАРСКАТА, започва - и от време на II-ри Социалистически интернационал(вж. "теориите" за изграждане ФЕДЕРАЦИЯ НА БАЛКАНИ?) ... ПРЕМИНАВАЩО В, вж.: Цимервалдска и следващите я КОНФЕРЕНЦИИ + РЕШЕНИЯ - Процес продължаващ/преминаващ през ТРЕТИ ИНТЕРНАЦИОНАЛ(руско-болшевистки "Коминтерн") ... за да се ПОЯВИ ВЕЧЕ СЛЕД ВТОРА СВЕТОВНА ВОЙНА ... в лицето на Едни ИЗКУСТВЕНИ ... ЕЗИК + НАЦИЯ - наричани македонски?
- Всичко ТОВА СТАВА ВОМОЖНО БЛАГОДАРЕНИЕ и В РЕЗУЛТАТ на една СИСТЕМНА и ЦЕЛЕНАСОЧЕНА ПРОПАГАНДА ... както и сега с ... "ДЖЕНДЪР КУЛТУРАТА" ?
цитирай- На няколко пъти се опитвам да поставя ЗНАЧИМОСТТА НА ВЪПРОСА - търсейки СЪОТВЕТНО ПОДГОТВЕНИ събеседници ... но уви, опитите ми ОСТАВАТ: Глас в пустиня? Именно поради тази причина бе написан и постав блога ми със заглавие ГЛАСЪТ НА ВИКАЩИЯТ В „ПУСТИНЯТА” - в общи линии и най-тъжното, констатирах, че съм останал неразбран В СЪЩЕСТВЕНОТО?
- Какво е ГРЪК? На този въпрос може(ш/м) си отговори - прочитайки коментарите (ми) в поста "Глосата аргилос - мишка" при блогъра "Андорей" на адрес:
http://andorey/history/2017/12/17/glosata-argilos-mishka.1583303 ... в който достигнаха ДО СЪГЛАСИЕ С АВТОРА - вероятно смущаващо много от завършили специализирани образования ... История и Древни езици - в частта-ТВЪРДЕНИЕ?
- ИЗРАЗЯВАЩО СЕ В СЛЕДНОТО?
ОТГОВОР: "17. andorey":
"В гръцкия език около 25 процента от думите имат СЕМИТСКИ(?) корени, а около 50 процента трако-славянски, само че са така завъртяни, че е трудно да ги откриеш. Гръцки език е много общо понятие, зависи дали говорим за старогръцки и различните му диалекти, или за новогръцки, за катаревус и димотика и т.н." - А ТОВА се казва от ЧОВЕК със специализирана подготовка, тоест възпитаник на СУ-т, специалност Археология?
- Та се наложи да дообяснявам в поста (си) 18. get :
"Като цяло ще се съглася с изводите ти - с изключение на ... ?"
- Тази НЕ САМО ЕЗИКОВА а и КУЛТУРНА ДЕ-НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ(!) спрямо НАС - НАЙ-СТАРИТЕ ЕВРОПЕЙЦИ - ДАТИРА поне от НАЧАЛО НА I-то хилядолетие пр. Христа и приключва някъде - до Българското Възраждане ... когато от ЕДИН на практика се създават ДВА НАРОДА?
- Подобен процес ПО СЪЗДАВАНЕ НА НОВА НАЦИЯ ... ЧРЕЗ РАЗДЕЛЯНЕ НА БЪЛГАРСКАТА, започва - и от време на II-ри Социалистически интернационал(вж. "теориите" за изграждане ФЕДЕРАЦИЯ НА БАЛКАНИ?) ... ПРЕМИНАВАЩО В, вж.: Цимервалдска и следващите я КОНФЕРЕНЦИИ + РЕШЕНИЯ - Процес продължаващ/преминаващ през ТРЕТИ ИНТЕРНАЦИОНАЛ(руско-болшевистки "Коминтерн") ... за да се ПОЯВИ ВЕЧЕ СЛЕД ВТОРА СВЕТОВНА ВОЙНА ... в лицето на Едни ИЗКУСТВЕНИ ... ЕЗИК + НАЦИЯ - наричани македонски?
- Всичко ТОВА СТАВА ВОМОЖНО БЛАГОДАРЕНИЕ и В РЕЗУЛТАТ на една СИСТЕМНА и ЦЕЛЕНАСОЧЕНА ПРОПАГАНДА ... както и сега с ... "ДЖЕНДЪР КУЛТУРАТА" ?
batogo написа:
Извратеняци винаги е имало и винаги ще има. Те са част от пъзела на живота, като мухите. Винаги са нахални и се стремят да бъдат център на внимание, но понеже им липсват достойни качества, се опитват да постигнат това внимание, демонстрирайки и натрапвайки досадно и постоянно своята извратеност. Най-болезнено е за тях да не получават внимание и ако срещат постоянно безразличие, постепенно ще намаляват, докато достигнат стерилния минимум, защото няма да имат последователи.
Да,това е напълно вярно- ето че дори на първата снимка има само няколко педе?аса,а всички останали са сеирджии и деца.
get написа:
- Говорим НЕ САМО за исторически а и за културни епохи - в теологични а от там и културни вярвания и традиции?
- На няколко пъти се опитвам да поставя ЗНАЧИМОСТТА НА ВЪПРОСА - търсейки СЪОТВЕТНО ПОДГОТВЕНИ събеседници ... но уви, опитите ми ОСТАВАТ: Глас в пустиня? Именно поради тази причина бе написан и постав блога ми със заглавие ГЛАСЪТ НА ВИКАЩИЯТ В „ПУСТИНЯТА” - в общи линии и най-тъжното, констатирах, че съм останал неразбран В СЪЩЕСТВЕНОТО?
- Какво е ГРЪК? На този въпрос може(ш/м) си отговори - прочитайки коментарите (ми) в поста "Глосата аргилос - мишка" при блогъра "Андорей" на адрес:
http://andorey/history/2017/12/17/glosata-argilos-mishka.1583303 ... в който достигнаха ДО СЪГЛАСИЕ С АВТОРА - вероятно смущаващо много от завършили специализирани образования ... История и Древни езици - в частта-ТВЪРДЕНИЕ?
- ИЗРАЗЯВАЩО СЕ В СЛЕДНОТО?
ОТГОВОР: "17. andorey":
"В гръцкия език около 25 процента от думите имат СЕМИТСКИ(?) корени, а около 50 процента трако-славянски, само че са така завъртяни, че е трудно да ги откриеш. Гръцки език е много общо понятие, зависи дали говорим за старогръцки и различните му диалекти, или за новогръцки, за катаревус и димотика и т.н." - А ТОВА се казва от ЧОВЕК със специализирана подготовка, тоест възпитаник на СУ-т, специалност Археология?
- Та се наложи да дообяснявам в поста (си) 18. get :
"Като цяло ще се съглася с изводите ти - с изключение на ... ?"
- Тази НЕ САМО ЕЗИКОВА а и КУЛТУРНА ДЕ-НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ(!) спрямо НАС - НАЙ-СТАРИТЕ ЕВРОПЕЙЦИ - ДАТИРА поне от НАЧАЛО НА I-то хилядолетие пр. Христа и приключва някъде - до Българското Възраждане ... когато от ЕДИН на практика се създават ДВА НАРОДА?
- Подобен процес ПО СЪЗДАВАНЕ НА НОВА НАЦИЯ ... ЧРЕЗ РАЗДЕЛЯНЕ НА БЪЛГАРСКАТА, започва - и от време на II-ри Социалистически интернационал(вж. "теориите" за изграждане ФЕДЕРАЦИЯ НА БАЛКАНИ?) ... ПРЕМИНАВАЩО В, вж.: Цимервалдска и следващите я КОНФЕРЕНЦИИ + РЕШЕНИЯ - Процес продължаващ/преминаващ през ТРЕТИ ИНТЕРНАЦИОНАЛ(руско-болшевистки "Коминтерн") ... за да се ПОЯВИ ВЕЧЕ СЛЕД ВТОРА СВЕТОВНА ВОЙНА ... в лицето на Едни ИЗКУСТВЕНИ ... ЕЗИК + НАЦИЯ - наричани македонски?
- Всичко ТОВА СТАВА ВОМОЖНО БЛАГОДАРЕНИЕ и В РЕЗУЛТАТ на една СИСТЕМНА и ЦЕЛЕНАСОЧЕНА ПРОПАГАНДА ... както и сега с ... "ДЖЕНДЪР КУЛТУРАТА" ?
- На няколко пъти се опитвам да поставя ЗНАЧИМОСТТА НА ВЪПРОСА - търсейки СЪОТВЕТНО ПОДГОТВЕНИ събеседници ... но уви, опитите ми ОСТАВАТ: Глас в пустиня? Именно поради тази причина бе написан и постав блога ми със заглавие ГЛАСЪТ НА ВИКАЩИЯТ В „ПУСТИНЯТА” - в общи линии и най-тъжното, констатирах, че съм останал неразбран В СЪЩЕСТВЕНОТО?
- Какво е ГРЪК? На този въпрос може(ш/м) си отговори - прочитайки коментарите (ми) в поста "Глосата аргилос - мишка" при блогъра "Андорей" на адрес:
http://andorey/history/2017/12/17/glosata-argilos-mishka.1583303 ... в който достигнаха ДО СЪГЛАСИЕ С АВТОРА - вероятно смущаващо много от завършили специализирани образования ... История и Древни езици - в частта-ТВЪРДЕНИЕ?
- ИЗРАЗЯВАЩО СЕ В СЛЕДНОТО?
ОТГОВОР: "17. andorey":
"В гръцкия език около 25 процента от думите имат СЕМИТСКИ(?) корени, а около 50 процента трако-славянски, само че са така завъртяни, че е трудно да ги откриеш. Гръцки език е много общо понятие, зависи дали говорим за старогръцки и различните му диалекти, или за новогръцки, за катаревус и димотика и т.н." - А ТОВА се казва от ЧОВЕК със специализирана подготовка, тоест възпитаник на СУ-т, специалност Археология?
- Та се наложи да дообяснявам в поста (си) 18. get :
"Като цяло ще се съглася с изводите ти - с изключение на ... ?"
- Тази НЕ САМО ЕЗИКОВА а и КУЛТУРНА ДЕ-НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ(!) спрямо НАС - НАЙ-СТАРИТЕ ЕВРОПЕЙЦИ - ДАТИРА поне от НАЧАЛО НА I-то хилядолетие пр. Христа и приключва някъде - до Българското Възраждане ... когато от ЕДИН на практика се създават ДВА НАРОДА?
- Подобен процес ПО СЪЗДАВАНЕ НА НОВА НАЦИЯ ... ЧРЕЗ РАЗДЕЛЯНЕ НА БЪЛГАРСКАТА, започва - и от време на II-ри Социалистически интернационал(вж. "теориите" за изграждане ФЕДЕРАЦИЯ НА БАЛКАНИ?) ... ПРЕМИНАВАЩО В, вж.: Цимервалдска и следващите я КОНФЕРЕНЦИИ + РЕШЕНИЯ - Процес продължаващ/преминаващ през ТРЕТИ ИНТЕРНАЦИОНАЛ(руско-болшевистки "Коминтерн") ... за да се ПОЯВИ ВЕЧЕ СЛЕД ВТОРА СВЕТОВНА ВОЙНА ... в лицето на Едни ИЗКУСТВЕНИ ... ЕЗИК + НАЦИЯ - наричани македонски?
- Всичко ТОВА СТАВА ВОМОЖНО БЛАГОДАРЕНИЕ и В РЕЗУЛТАТ на една СИСТЕМНА и ЦЕЛЕНАСОЧЕНА ПРОПАГАНДА ... както и сега с ... "ДЖЕНДЪР КУЛТУРАТА" ?
Решението за създаване на група фалшиви нации за сметка на Българите е взето от руснаците още по времето на Стамболов когато става ясно,че ние няма да бъдем техни безгласни пионки.
Решението за създаване на група фалшиви нации за сметка на Българите е взето от руснаците още по времето на Стамболов когато става ясно,че ние няма да бъдем техни безгласни пионки.
цитирайЗдравей, Божиле. Обратните са едни от "абонатите" ми в интернет пространството, които редовно закачам и осмивам. Те са сбъркани, но привличат внимание с гей паради, вместо да се крият и да са "по-ниски от тревата".
Поздрави!
цитирайПоздрави!
marmalady написа:
Решението за създаване на група фалшиви нации за сметка на Българите е взето от руснаците още по времето на Стамболов когато става ясно,че ние няма да бъдем техни безгласни пионки.
За голямо съжаление,тогава не са постъпили с нас по братски...
barin написа:
Здравей, Божиле. Обратните са едни от "абонатите" ми в интернет пространството, които редовно закачам и осмивам. Те са сбъркани, но привличат внимание с гей паради, вместо да се крият и да са "по-ниски от тревата".
Поздрави!
Поздрави!
"Българските" гейове все пак са по-добри от чуждите: те са далеч по-склонни да се крият,да се снишават и да не се репчат по парадите,но чуждите обратни хаирсъзи непрекъснато ги врънкат :))
Сексуална целувка между мъже е отвратителна за всеки, който не е гей. Редно ли е едно нищожно малцинство ДА ПОГНУСЯВА останалите? Ами да разрешим на туберкулозните да храчат навсякъде, и в ресторантите, с кървави храчки...
цитирай
12.
get -
- По отношение следваната политика от РУСКАТА ИМПЕРИЯ - изобщо и в частност по отношение на ... ?
13.01.2018 21:41
13.01.2018 21:41
bojil написа:
Да,това е напълно вярно- ето че дори на първата снимка има само няколко педе?аса,а всички останали са сеирджии и деца.
batogo написа:
Извратеняци винаги е имало и винаги ще има. Те са част от пъзела на живота, като мухите. Винаги са нахални и се стремят да бъдат център на внимание, ... Най-болезнено е за тях да не получават внимание и ако срещат постоянно безразличие, постепенно ще намаляват, докато достигнат стерилния минимум, защото няма да имат последователи.
Да,това е напълно вярно- ето че дори на първата снимка има само няколко педе?аса,а всички останали са сеирджии и деца.
... на нас българите?
- Моля прочети поста ми под № 37. get - в блога на Щапаров ... където обяснявам доста неща не само от позиция на Културология ... а и на Геополитика + История - на адрес:
http://shtaparov.blog/politika/2018/01/01/quot-folkistoriiata-quot-vyznikva-tam-kydeto-oficialnata-ist.1585999
- Тук не следва толкова да влагаме ЛИЧЕН ЕЛЕМЕНТ(чувство// от вида: "Какво ни сториха руснаците ?") - а по-скоро за тях следва да мислим като държавно образувание тоест Руска империя?
- А по отношение на гейове, лезбийки ... и т.н., и т.н. - такива винаги ги е имало и ще ги има във всеки един човешки колектив - И не това е фаталното?
По-скоро представлява интерес ИСТОРИЯТА НА ТЕЗИ НЕФОРМАЛНИ ДВИЖЕНИЯ ако има такив в миналото ... и - Каква роля те играят при различни Политико-обществени и най-вече КРИТИЧНИ МОМЕНТИ за всеки един човешки колектив?
- С това се занимават ТРИ НАУКИ ... История(в която има оставени данни за такива хора и участието им в преходно-революционни за общества моменти.
... Политология - място роля и значение - което отделят политическите доктрини и тяхното значение при постигане на политически цели от отделни партии ... и/или общества.
... Трето - психология в два аспекта? Психология на личността - представляват ли хомо-транс-джендър ет цетера ДЕВИАНТНИ(тоест ОТКЛОНЯВАЩИ се от нормата ЗА НОРМАЛНОСТ ?) като ПОВЕДЕНИЕ на ЛИЧНОСТТА!
- И такова в социалната психология или психо-паталогия - и мястото и ролята на същите при СОЦИАЛНИТЕ ПСИХОЗИ?
- Това накратко:)
krumbelosvet написа:
Сексуална целувка между мъже е отвратителна за всеки, който не е гей. Редно ли е едно нищожно малцинство ДА ПОГНУСЯВА останалите? Ами да разрешим на туберкулозните да храчат навсякъде, и в ресторантите, с кървави храчки...
Напълно съм съгласен с твоето мнение: никое малцинство не може и не бива да има повече права от мнозинството!
get написа:
... на нас българите?
- Моля прочети поста ми под № 37. get - в блога на Щапаров ... където обяснявам доста неща не само от позиция на Културология ... а и на Геополитика + История - на адрес:
http://shtaparov/politika/2018/01/01/quot-folkistoriiata-quot-vyznikva-tam-kydeto-oficialnata-ist.1585999
- Тук не следва толкова да влагаме ЛИЧЕН ЕЛЕМЕНТ(чувство// от вида: "Какво ни сториха руснаците ?") - а по-скоро за тях следва да мислим като държавно образувание тоест Руска империя?
- А по отношение на гейове, лезбийки ... и т.н., и т.н. - такива винаги ги е имало и ще ги има във всеки един човешки колектив - И не това е фаталното?
По-скоро представлява интерес ИСТОРИЯТА НА ТЕЗИ НЕФОРМАЛНИ ДВИЖЕНИЯ ако има такив в миналото ... и - Каква роля те играят при различни Политико-обществени и най-вече КРИТИЧНИ МОМЕНТИ за всеки един човешки колектив?
- С това се занимават ТРИ НАУКИ ... История(в която има оставени данни за такива хора и участието им в преходно-революционни за общества моменти.
... Политология - място роля и значение - което отделят политическите доктрини и тяхното значение при постигане на политически цели от отделни партии ... и/или общества.
... Трето - психология в два аспекта? Психология на личността - представляват ли хомо-транс-джендър ет цетера ДЕВИАНТНИ(тоест ОТКЛОНЯВАЩИ се от нормата ЗА НОРМАЛНОСТ ?) като ПОВЕДЕНИЕ на ЛИЧНОСТТА!
- И такова в социалната психология или психо-паталогия - и мястото и ролята на същите при СОЦИАЛНИТЕ ПСИХОЗИ?
- Това накратко:)
bojil написа:
Да,това е напълно вярно- ето че дори на първата снимка има само няколко педе?аса,а всички останали са сеирджии и деца.
batogo написа:
Извратеняци винаги е имало и винаги ще има. Те са част от пъзела на живота, като мухите. Винаги са нахални и се стремят да бъдат център на внимание, ... Най-болезнено е за тях да не получават внимание и ако срещат постоянно безразличие, постепенно ще намаляват, докато достигнат стерилния минимум, защото няма да имат последователи.
Да,това е напълно вярно- ето че дори на първата снимка има само няколко педе?аса,а всички останали са сеирджии и деца.
... на нас българите?
- Моля прочети поста ми под № 37. get - в блога на Щапаров ... където обяснявам доста неща не само от позиция на Културология ... а и на Геополитика + История - на адрес:
http://shtaparov/politika/2018/01/01/quot-folkistoriiata-quot-vyznikva-tam-kydeto-oficialnata-ist.1585999
- Тук не следва толкова да влагаме ЛИЧЕН ЕЛЕМЕНТ(чувство// от вида: "Какво ни сториха руснаците ?") - а по-скоро за тях следва да мислим като държавно образувание тоест Руска империя?
- А по отношение на гейове, лезбийки ... и т.н., и т.н. - такива винаги ги е имало и ще ги има във всеки един човешки колектив - И не това е фаталното?
По-скоро представлява интерес ИСТОРИЯТА НА ТЕЗИ НЕФОРМАЛНИ ДВИЖЕНИЯ ако има такив в миналото ... и - Каква роля те играят при различни Политико-обществени и най-вече КРИТИЧНИ МОМЕНТИ за всеки един човешки колектив?
- С това се занимават ТРИ НАУКИ ... История(в която има оставени данни за такива хора и участието им в преходно-революционни за общества моменти.
... Политология - място роля и значение - което отделят политическите доктрини и тяхното значение при постигане на политически цели от отделни партии ... и/или общества.
... Трето - психология в два аспекта? Психология на личността - представляват ли хомо-транс-джендър ет цетера ДЕВИАНТНИ(тоест ОТКЛОНЯВАЩИ се от нормата ЗА НОРМАЛНОСТ ?) като ПОВЕДЕНИЕ на ЛИЧНОСТТА!
- И такова в социалната психология или психо-паталогия - и мястото и ролята на същите при СОЦИАЛНИТЕ ПСИХОЗИ?
- Това накратко:)
Имперска Русия не се е отказала от своите аспирации дори днес и всеки,който твърди обратното е наивник или лъжец! Тя използва всички средства дори руските евреи и клетите гейове за да постигне своите цели,а после прехвърля вината на техен гръб което е жалко и недостойно,но подсигурява лоялността на "русофилите".
Ама не помните ли, че у нас въпросът за гейовете беше РЕШЕН! Всякаква свобода, освен за публични интимности и пропаганда. Георги Парцалев го обичаше цял народ, макар че всички знаеха, че има нещо. Но тоя човек НИКОГА не обиди своето и чуждото ЧОВЕШКО достоинство. Също и Емил Димитров...
цитирайbojil написа:
Имперска Русия не се е отказала от своите аспирации дори днес и всеки,който твърди обратното е наивник или лъжец! Тя използва всички средства дори руските евреи и клетите гейове за да постигне своите цели,а после прехвърля вината на техен гръб което е жалко и недостойно,но подсигурява лоялността на "русофилите".
get написа:
...
- Моля прочети поста ми под № 37. get - в блога на Щапаров ... където обяснявам доста неща не само от позиция на Културология ... а и на Геополитика + История
...
bojil написа:
...
batogo написа:
Извратеняци
...
...
...
...
- Моля прочети поста ми под № 37. get - в блога на Щапаров ... където обяснявам доста неща не само от позиция на Културология ... а и на Геополитика + История
...
Имперска Русия не се е отказала от своите аспирации дори днес и всеки,който твърди обратното е наивник или лъжец! Тя използва всички средства дори руските евреи и клетите гейове за да постигне своите цели,а после прехвърля вината на техен гръб което е жалко и недостойно,но подсигурява лоялността на "русофилите".
- Ще си позволя да препостна - отбелязаното от мен в поста ми при "щапаров" - за да не настъпи понятийно и друго объркване ... като обръщам най-вече внимание КАЗАНОТО ОТ генерал А. Свечин - за военно-политическата стратегия следвана от АЗИАТЦИТЕ при тяхната инвазия?
- И второто, най-важното ПРЕДПОСТАВКИ ЗА "ПЕТАТА КОЛОНА" ... с което ще си дадете отговор ... за явлението "Фил"-ство - в българската ни реалност и общество?
- И трето: ДОПЪЛНЕНИЕ - Кога и Как най-напред СЕ ЗАЛАГА ПРОТИВОПОСТАВЯНЕТО М/У ПОЛОВЕТЕ - в контекста на "класовата борба" ... това става ПЪРВО(поне на мен от тогава ми е известно) ... Е от времето и плод на Фр. Енгелс в неговата: "Произход на семейството, частната собственост и държавата." - Там ЗА ПЪРВИ ПЪТ - пола и противоречието м/у половете СЕ ПРОГЛАСЯВА//РАЗГЛЕЖДА - Като ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ ... и се свързва с КЛАСОВАТА БОРБА НА ПРОЛЕТАРИАТА?
- Именно наследниците на Маркс-Енгелс от изток и запад, са тези които продължиха "упражненията" по включване "на пола" - като базис за бъдещата ПРОЛЕТЕРСКА РЕВОЛЮЦИЯ?
- В тази връзка пишат - както откровенни комунисти В. Райх и Х. Маркузе ... така и малко по, "либерални" ... като тези известни, като фабианци(Великобритания) около които гравитират Б. Шоу и Х. Уелс - такива се явяват и други мислители, от сферата на "евгениката", като една анархо-комунистка Емма Голдман или активистката на "черните пантери" А. Дейвис ... и т.н.?
krumbelosvet написа:
Ама не помните ли, че у нас въпросът за гейовете беше РЕШЕН! Всякаква свобода, освен за публични интимности и пропаганда. Георги Парцалев го обичаше цял народ, макар че всички знаеха, че има нещо. Но тоя човек НИКОГА не обиди своето и чуждото ЧОВЕШКО достоинство. Също и Емил Димитров...
Е,Българските гейове както казах и по-горе са по-добри от чуждите: затова толерирахме Парцалев и Димитров. От чуждите пък има прекалено отвратителни примери,на които дори не искам да се спирам- достатъчно е да споменем само Василий II Българоубиец...
18.
get -
- Тръгнали сме да разсъждаваме по сложен поради много-аспектността му и тегав ... ?
17.01.2018 17:42
17.01.2018 17:42
bojil написа:
Е,Българските гейове както казах и по-горе са по-добри от чуждите: затова толерирахме Парцалев и Димитров. От чуждите пък има прекалено отвратителни примери,на които дори не искам да се спирам- достатъчно е да споменем само Василий II Българоубиец...
krumbelosvet написа:
Ама не помните ли, че у нас въпросът за гейовете беше РЕШЕН! Всякаква свобода, освен за публични интимности и пропаганда. Георги Парцалев го обичаше цял народ, макар че всички знаеха, че има нещо. Но тоя човек НИКОГА не обиди своето и чуждото ЧОВЕШКО достоинство. Също и Емил Димитров...
Е,Българските гейове както казах и по-горе са по-добри от чуждите: затова толерирахме Парцалев и Димитров. От чуждите пък има прекалено отвратителни примери,на които дори не искам да се спирам- достатъчно е да споменем само Василий II Българоубиец...
... поради това, че през различни етапи и форми на "борбата за социализъм" има различно изражение, Въпрос?
- В самото начало - когато се създава ОРГАНИЗИРАНОТО(научно) СОЦИАЛИСТИЧЕСКО ДВИЖЕНИЕ - нещата стоят по един начин? Жената като ПОЛ и лицата с ДЕВИАНТНО(различно от ОБЩО-ПРИЕТОТО СЕКСУАЛНО ПОВЕДЕНИЕ) в повечето случаи(трактовки) наред с ПРОЛЕТАРИАТА и примерно, раси, национални или религозни малинства СА РАЗГЛЕЖДАНИ КАТО "ЖЕРТВИ" - които следва ДА СЕ ПРИОБЩЯТ В ПОБЕДНИЯ ХОД КЪМ СОЦИАЛИЗМА!
- След ПОБЕДАТА НА СОЦИАЛИЗМА В ЕДНА ОТДЕЛНО ВЗЕТА СТРАНА:))) - имаме ДАННИ за ТОЛЕРАНТНОСТ към "различните". За това пишат В. Райх, Ленин, д-р Бехтерев дисидента Слоневич и др. автори!
Това важи до етапа В КОЙТО СТАЛИН СЕ УТВЪРЖДАВА КАТО ЕДНОЛИЧЕН ДИКТАТОР - тоест до 1933/34 година.
- Тогава се ПОЕМА НОВ КУРС - към изграждане на едно ЦЕНТРАЛИЗИРАНО-ТОТАЛИТАРНО-АВТОКРАТИЧНА ДЪРЖАВА ... предвид ЦЯЛОСТНАТА МИЛИТАРИЗАЦИЯ НА СССР - Тогава се започват РЕПРЕСИТЕ СЕЩУ - както Сталин ги нарича "извращенците"? Защо е това - причините са много ... но ЕДНА ОТ ОСНОВНИТЕ е, че МИЛИТАРИЗИРАЩАТА СЕ И ПОДГОТВЯЩА ЗА НОВА СВЕТОВНА ВОЙНА СССР И ТРЯБВАТ ВОЙНИЦИ - а ЗДРАВИ ВОЙНИЦИ СЕ РАЖДАТ В ЗДРАВИ ТРАДИЦИОННО-ПАТРИАРХАЛНИ СЕМЕЙСТВА ... от пред-социалистически тип ... които според "марксизма" и социалистическите-амазонки ..Александра Колонтай ... в БЪДЕЩЕТО общество СЕМЕЙСТВОТО, като БУРЖОАЗНА ИНТИСТУЦИЯ ЩЕ ... отпадне?
П.П.
- Какво е положението по ВЪПРОСА в момента - голяма част от световния истъблишмънт е заразен от социалистическите ... чети нео-либирални идеи - с което отново СЕ ПОСТАВЯ НА ДНЕВЕН РЕД - МАЛЦИНСТВАТА, КАТО ЖЕРТВИ?
- Това не са само "обратните" ... но такива могат да бъдат и примерно, тези с бурките предтавители на арабско-фундаменталисткия ислям ... или "расовото малцинство" - КОЕТО ПОРАДИ ЗАПЛАХАТА ЧЕ ЩЕ НИ ОБВИНЯТ В ЕЗИК НА ОМРАЗАТА ... ни приучиха да бъдем ЕЗИКОВО-ТОЛЕРАНТНИ наричайки го наместо "цигани" ... нещо от сорта на "ром(еи)" :)))
- А че не съм голословен в твърденията си ЧЕ В МОМЕНТА СОЦИАЛИСТИТЕ-ЕВРО ... масово са "налазили" централните политически институции на "гей-ВРОПА" - можете да се убедите - като сами(за себе си) започнете да проучвате политическите биографии на повечето от водещите и централни в момента политически-фигури ... които "командват парада" :((((
- Поздрав!
get написа:
- Ще си позволя да препостна - отбелязаното от мен в поста ми при "щапаров" - за да не настъпи понятийно и друго объркване ... като обръщам най-вече внимание КАЗАНОТО ОТ генерал А. Свечин - за военно-политическата стратегия следвана от АЗИАТЦИТЕ при тяхната инвазия?
- И второто, най-важното ПРЕДПОСТАВКИ ЗА "ПЕТАТА КОЛОНА" ... с което ще си дадете отговор ... за явлението "Фил"-ство - в българската ни реалност и общество?
- И трето: ДОПЪЛНЕНИЕ - Кога и Как най-напред СЕ ЗАЛАГА ПРОТИВОПОСТАВЯНЕТО М/У ПОЛОВЕТЕ - в контекста на "класовата борба" ... това става ПЪРВО(поне на мен от тогава ми е известно) ... Е от времето и плод на Фр. Енгелс в неговата: "Произход на семейството, частната собственост и държавата." - Там ЗА ПЪРВИ ПЪТ - пола и противоречието м/у половете СЕ ПРОГЛАСЯВА//РАЗГЛЕЖДА - Като ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ ... и се свързва с КЛАСОВАТА БОРБА НА ПРОЛЕТАРИАТА?
- Именно наследниците на Маркс-Енгелс от изток и запад, са тези които продължиха "упражненията" по включване "на пола" - като базис за бъдещата ПРОЛЕТЕРСКА РЕВОЛЮЦИЯ?
- В тази връзка пишат - както откровенни комунисти В. Райх и Х. Маркузе ... така и малко по, "либерални" ... като тези известни, като фабианци(Великобритания) около които гравитират Б. Шоу и Х. Уелс - такива се явяват и други мислители, от сферата на "евгениката", като една анархо-комунистка Емма Голдман или активистката на "черните пантери" А. Дейвис ... и т.н.?
bojil написа:
Имперска Русия не се е отказала от своите аспирации дори днес и всеки,който твърди обратното е наивник или лъжец! Тя използва всички средства дори руските евреи и клетите гейове за да постигне своите цели,а после прехвърля вината на техен гръб което е жалко и недостойно,но подсигурява лоялността на "русофилите".
get написа:
...
- Моля прочети поста ми под № 37. get - в блога на Щапаров ... където обяснявам доста неща не само от позиция на Културология ... а и на Геополитика + История
...
bojil написа:
...
batogo написа:
Извратеняци
...
...
...
...
- Моля прочети поста ми под № 37. get - в блога на Щапаров ... където обяснявам доста неща не само от позиция на Културология ... а и на Геополитика + История
...
Имперска Русия не се е отказала от своите аспирации дори днес и всеки,който твърди обратното е наивник или лъжец! Тя използва всички средства дори руските евреи и клетите гейове за да постигне своите цели,а после прехвърля вината на техен гръб което е жалко и недостойно,но подсигурява лоялността на "русофилите".
- Ще си позволя да препостна - отбелязаното от мен в поста ми при "щапаров" - за да не настъпи понятийно и друго объркване ... като обръщам най-вече внимание КАЗАНОТО ОТ генерал А. Свечин - за военно-политическата стратегия следвана от АЗИАТЦИТЕ при тяхната инвазия?
- И второто, най-важното ПРЕДПОСТАВКИ ЗА "ПЕТАТА КОЛОНА" ... с което ще си дадете отговор ... за явлението "Фил"-ство - в българската ни реалност и общество?
- И трето: ДОПЪЛНЕНИЕ - Кога и Как най-напред СЕ ЗАЛАГА ПРОТИВОПОСТАВЯНЕТО М/У ПОЛОВЕТЕ - в контекста на "класовата борба" ... това става ПЪРВО(поне на мен от тогава ми е известно) ... Е от времето и плод на Фр. Енгелс в неговата: "Произход на семейството, частната собственост и държавата." - Там ЗА ПЪРВИ ПЪТ - пола и противоречието м/у половете СЕ ПРОГЛАСЯВА//РАЗГЛЕЖДА - Като ПРОТИВОПОСТАВЯНЕ ... и се свързва с КЛАСОВАТА БОРБА НА ПРОЛЕТАРИАТА?
- Именно наследниците на Маркс-Енгелс от изток и запад, са тези които продължиха "упражненията" по включване "на пола" - като базис за бъдещата ПРОЛЕТЕРСКА РЕВОЛЮЦИЯ?
- В тази връзка пишат - както откровенни комунисти В. Райх и Х. Маркузе ... така и малко по, "либерални" ... като тези известни, като фабианци(Великобритания) около които гравитират Б. Шоу и Х. Уелс - такива се явяват и други мислители, от сферата на "евгениката", като една анархо-комунистка Емма Голдман или активистката на "черните пантери" А. Дейвис ... и т.н.?
Аз знам,че самите Маркс и Енгелс бяха обратни приятелю- какво остава за техните последователи!
get написа:
... поради това, че през различни етапи и форми на "борбата за социализъм" има различно изражение, Въпрос?
- В самото начало - когато се създава ОРГАНИЗИРАНОТО(научно) СОЦИАЛИСТИЧЕСКО ДВИЖЕНИЕ - нещата стоят по един начин? Жената като ПОЛ и лицата с ДЕВИАНТНО(различно от ОБЩО-ПРИЕТОТО СЕКСУАЛНО ПОВЕДЕНИЕ) в повечето случаи(трактовки) наред с ПРОЛЕТАРИАТА и примерно, раси, национални или религозни малинства СА РАЗГЛЕЖДАНИ КАТО "ЖЕРТВИ" - които следва ДА СЕ ПРИОБЩЯТ В ПОБЕДНИЯ ХОД КЪМ СОЦИАЛИЗМА!
- След ПОБЕДАТА НА СОЦИАЛИЗМА В ЕДНА ОТДЕЛНО ВЗЕТА СТРАНА:))) - имаме ДАННИ за ТОЛЕРАНТНОСТ към "различните". За това пишат В. Райх, Ленин, д-р Бехтерев дисидента Слоневич и др. автори!
Това важи до етапа В КОЙТО СТАЛИН СЕ УТВЪРЖДАВА КАТО ЕДНОЛИЧЕН ДИКТАТОР - тоест до 1933/34 година.
- Тогава се ПОЕМА НОВ КУРС - към изграждане на едно ЦЕНТРАЛИЗИРАНО-ТОТАЛИТАРНО-АВТОКРАТИЧНА ДЪРЖАВА ... предвид ЦЯЛОСТНАТА МИЛИТАРИЗАЦИЯ НА СССР - Тогава се започват РЕПРЕСИТЕ СЕЩУ - както Сталин ги нарича "извращенците"? Защо е това - причините са много ... но ЕДНА ОТ ОСНОВНИТЕ е, че МИЛИТАРИЗИРАЩАТА СЕ И ПОДГОТВЯЩА ЗА НОВА СВЕТОВНА ВОЙНА СССР И ТРЯБВАТ ВОЙНИЦИ - а ЗДРАВИ ВОЙНИЦИ СЕ РАЖДАТ В ЗДРАВИ ТРАДИЦИОННО-ПАТРИАРХАЛНИ СЕМЕЙСТВА ... от пред-социалистически тип ... които според "марксизма" и социалистическите-амазонки ..Александра Колонтай ... в БЪДЕЩЕТО общество СЕМЕЙСТВОТО, като БУРЖОАЗНА ИНТИСТУЦИЯ ЩЕ ... отпадне?
П.П.
- Какво е положението по ВЪПРОСА в момента - голяма част от световния истъблишмънт е заразен от социалистическите ... чети нео-либирални идеи - с което отново СЕ ПОСТАВЯ НА ДНЕВЕН РЕД - МАЛЦИНСТВАТА, КАТО ЖЕРТВИ?
- Това не са само "обратните" ... но такива могат да бъдат и примерно, тези с бурките предтавители на арабско-фундаменталисткия ислям ... или "расовото малцинство" - КОЕТО ПОРАДИ ЗАПЛАХАТА ЧЕ ЩЕ НИ ОБВИНЯТ В ЕЗИК НА ОМРАЗАТА ... ни приучиха да бъдем ЕЗИКОВО-ТОЛЕРАНТНИ наричайки го наместо "цигани" ... нещо от сорта на "ром(еи)" :)))
- А че не съм голословен в твърденията си ЧЕ В МОМЕНТА СОЦИАЛИСТИТЕ-ЕВРО ... масово са "налазили" централните политически институции на "гей-ВРОПА" - можете да се убедите - като сами(за себе си) започнете да проучвате политическите биографии на повечето от водещите и централни в момента политически-фигури ... които "командват парада" :((((
- Поздрав!
bojil написа:
Е,Българските гейове както казах и по-горе са по-добри от чуждите: затова толерирахме Парцалев и Димитров. От чуждите пък има прекалено отвратителни примери,на които дори не искам да се спирам- достатъчно е да споменем само Василий II Българоубиец...
krumbelosvet написа:
Ама не помните ли, че у нас въпросът за гейовете беше РЕШЕН! Всякаква свобода, освен за публични интимности и пропаганда. Георги Парцалев го обичаше цял народ, макар че всички знаеха, че има нещо. Но тоя човек НИКОГА не обиди своето и чуждото ЧОВЕШКО достоинство. Също и Емил Димитров...
Е,Българските гейове както казах и по-горе са по-добри от чуждите: затова толерирахме Парцалев и Димитров. От чуждите пък има прекалено отвратителни примери,на които дори не искам да се спирам- достатъчно е да споменем само Василий II Българоубиец...
... поради това, че през различни етапи и форми на "борбата за социализъм" има различно изражение, Въпрос?
- В самото начало - когато се създава ОРГАНИЗИРАНОТО(научно) СОЦИАЛИСТИЧЕСКО ДВИЖЕНИЕ - нещата стоят по един начин? Жената като ПОЛ и лицата с ДЕВИАНТНО(различно от ОБЩО-ПРИЕТОТО СЕКСУАЛНО ПОВЕДЕНИЕ) в повечето случаи(трактовки) наред с ПРОЛЕТАРИАТА и примерно, раси, национални или религозни малинства СА РАЗГЛЕЖДАНИ КАТО "ЖЕРТВИ" - които следва ДА СЕ ПРИОБЩЯТ В ПОБЕДНИЯ ХОД КЪМ СОЦИАЛИЗМА!
- След ПОБЕДАТА НА СОЦИАЛИЗМА В ЕДНА ОТДЕЛНО ВЗЕТА СТРАНА:))) - имаме ДАННИ за ТОЛЕРАНТНОСТ към "различните". За това пишат В. Райх, Ленин, д-р Бехтерев дисидента Слоневич и др. автори!
Това важи до етапа В КОЙТО СТАЛИН СЕ УТВЪРЖДАВА КАТО ЕДНОЛИЧЕН ДИКТАТОР - тоест до 1933/34 година.
- Тогава се ПОЕМА НОВ КУРС - към изграждане на едно ЦЕНТРАЛИЗИРАНО-ТОТАЛИТАРНО-АВТОКРАТИЧНА ДЪРЖАВА ... предвид ЦЯЛОСТНАТА МИЛИТАРИЗАЦИЯ НА СССР - Тогава се започват РЕПРЕСИТЕ СЕЩУ - както Сталин ги нарича "извращенците"? Защо е това - причините са много ... но ЕДНА ОТ ОСНОВНИТЕ е, че МИЛИТАРИЗИРАЩАТА СЕ И ПОДГОТВЯЩА ЗА НОВА СВЕТОВНА ВОЙНА СССР И ТРЯБВАТ ВОЙНИЦИ - а ЗДРАВИ ВОЙНИЦИ СЕ РАЖДАТ В ЗДРАВИ ТРАДИЦИОННО-ПАТРИАРХАЛНИ СЕМЕЙСТВА ... от пред-социалистически тип ... които според "марксизма" и социалистическите-амазонки ..Александра Колонтай ... в БЪДЕЩЕТО общество СЕМЕЙСТВОТО, като БУРЖОАЗНА ИНТИСТУЦИЯ ЩЕ ... отпадне?
П.П.
- Какво е положението по ВЪПРОСА в момента - голяма част от световния истъблишмънт е заразен от социалистическите ... чети нео-либирални идеи - с което отново СЕ ПОСТАВЯ НА ДНЕВЕН РЕД - МАЛЦИНСТВАТА, КАТО ЖЕРТВИ?
- Това не са само "обратните" ... но такива могат да бъдат и примерно, тези с бурките предтавители на арабско-фундаменталисткия ислям ... или "расовото малцинство" - КОЕТО ПОРАДИ ЗАПЛАХАТА ЧЕ ЩЕ НИ ОБВИНЯТ В ЕЗИК НА ОМРАЗАТА ... ни приучиха да бъдем ЕЗИКОВО-ТОЛЕРАНТНИ наричайки го наместо "цигани" ... нещо от сорта на "ром(еи)" :)))
- А че не съм голословен в твърденията си ЧЕ В МОМЕНТА СОЦИАЛИСТИТЕ-ЕВРО ... масово са "налазили" централните политически институции на "гей-ВРОПА" - можете да се убедите - като сами(за себе си) започнете да проучвате политическите биографии на повечето от водещите и централни в момента политически-фигури ... които "командват парада" :((((
- Поздрав!
Сталин бил много опак чешит- той твърдял че хората на Троцки са фашисти,а един от "хората на Троцки" е самият Ленин,който по сталиновата логика е бил фашист!
21.
yoan2015 -
Извратеняци винаги е имало и винаги ...
19.01.2018 16:13
19.01.2018 16:13
batogo написа:
Извратеняци винаги е имало и винаги ще има. Те са част от пъзела на живота, като мухите. Винаги са нахални и се стремят да бъдат център на внимание, но понеже им липсват достойни качества, се опитват да постигнат това внимание, демонстрирайки и натрапвайки досадно и постоянно своята извратеност. Най-болезнено е за тях да не получават внимание и ако срещат постоянно безразличие, постепенно ще намаляват, докато достигнат стерилния минимум, защото няма да имат последователи.
yoan2015 написа:
batogo написа:
Извратеняци винаги е имало и винаги ще има. Те са част от пъзела на живота, като мухите. Винаги са нахални и се стремят да бъдат център на внимание, но понеже им липсват достойни качества, се опитват да постигнат това внимание, демонстрирайки и натрапвайки досадно и постоянно своята извратеност. Най-болезнено е за тях да не получават внимание и ако срещат постоянно безразличие, постепенно ще намаляват, докато достигнат стерилния минимум, защото няма да имат последователи.
Така е- съгласен съм!
Търсене
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада