Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2018 07:10 - Коментари - Финансовите перспективи пред Съединените щати
Автор: kvg55 Категория: Политика   
Прочетен: 15692 Коментари: 68 Гласове:
19

Последна промяна: 29.08.2018 22:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
20.08.2018г.

     "Русия планира да намали инвестициите си в американски държавни ценни книжа и да спре да плаща в щатски долари, обявил министърът на финансите на Руската федерация Антон Силуанов в интервю за телевизия "Россия 1", цитирана от БНР".
Действията на Москва са в отговор на новите санкции, които Вашингтон планира да ѝ наложи от 22 август, заради предполагаемата употреба на химическо оръжие срещу британския агент Сергей Скрипал и неговата дъщеря Юлия в британския град Солсбъри през март.
"Ще спрем да използваме щатския долар и ще си ползваме националната валута, както и други валути, включително европейската валута", казал Силуанов.
Разбира се това няма да се отрази незабавно и осезаемо върху финансовата система на САЩ. Но има и други страни, които възнамеряват да заместят долара със собствените си или други валути в международните си разплащания. На първо място това е Турция, заради политическите и икономическите атаки на Съединените щати срещу нея, довели до рекордно поевтиняване на турската лира спрямо щатския долар. Иран и Индия също имат такива нагласи. Китай също не е далече от идеята да се разплаща международно в юани.
Разплащанията в друга валута, евро например, или в национални валути е първата стъпка към демонтирането на щатския долар като световна резервна валута. Това ще стане постепенно, защото никоя страна няма интерес от рязко "срутване" на долара и получаването на вакуум в световната финансова система, преди да е изградена нова такава. В един многополярен свят, накъдето вървим, съвсем логично е финансовата система да е полицентрична. Валутата е нещо като акциите на една държава. Когато имаш доверие в тази държава, търгуваш акциите ѝ, тоест с валутата ѝ. САЩ отдавна са загубили доверието на независимият от тях свят.
След премахването на златния стандарт на долара и обезпечаването му със злато през 1971-ва година, us-американците живеят при висок стандарт на гърба и за сметка на народите от целия свят по причина на това, че щатският долар е едновременно и вътрешна и "световна валута" макар и без стоково или златно покритие, без да предизвиква инфлация.
С постепенното използване на други валути за международните разплащания между контрагентите щатският долар ще "изпадне" от световния оборот. Ще стане излишен. Тогава излишната зелена "шума", отпечатана безконтролно в огромни количества за да покрива дълговете на САЩ, ще се върне в страната-собственик, където ще предизвика инфлационен натиск. Колкото по-голямо количество е зелената "шума", толкова по-силен ще е този натиск. "Кух" долар ще залее страната, без срещу него да има стоково и златно покритие. От своя страна инфлационният натиск довежда до социални проблеми за властта – понижаване стандарта на живот, обществено недоволство, до протести и бунтове. Износът на САЩ ще се свие до критични размери, защото сега изнасят най-много зелена "шума". Спасението им е в бързата индустриализация и производството и износа на реални стоки и услуги. И понеже това е продължителна и трудна работа, затова САЩ всячески се стремят към война, която да ги избави от неизбежния финансов капан, който предстои. Да си спомним Ирак, който имаше намерение да замести в международната си търговия щатските долари с евра, и съдбата му.
През 2007 година Владимир Владимирович Путин предупреди в Мюнхен, че САЩ не са изключителни. И ето че фалшивата им "изключителност" все повече се спихва.

image

image

image






Гласувай:
19



1. apostapostoloff - Русия е изостанала и
20.08.2018 07:38
западнала азиатска страна с БВП два пъти по- нисък от холандсия. Тази страна няма никакво значение, тя не е фактор, тя е просто една бензиностанция с претенция на държава.
цитирай
2. starforlife - Градски, в казваното до бензиностанцията, Апосголов е прав.
20.08.2018 08:25
Колкото и да не ти е кеф.
цитирай
3. starforlife - Но нека не следвам твоя пример и да оставям едни полупразни приказки като коментар, а този път да те репликирам по-обстойно и донякъде с конкретика.
20.08.2018 08:32
Човек не може да ви разбере вас, русофилите, Градски. Поведението ви не е на нормални хора и не толкова дори разсъжденията, а това, на какво се радвате, буди недоумение в нормално и трезво мислещите индивиди. Да вземем за пример този твой постинг. Ти не се гневиш (и това да се отразява в изявите ти тук например) на такива НАШИ (социално-икономически) проблеми като този със застрахователното дружество "Олимпик", а се кефиш на някаква подплатена донякъде с логика, но според мен нереална и неизпълнима "стратегия", описана в някаква си статия от някой си русофил.
Само, че, Градски, както винаги при рашите, нещата са изместени някъде в необозримото бъдеще. Искам да кажа, че прогнозите за крахът на САЩ от страна на русофилите е все "ще", а това "ще" все не идва. Но не това е проблемът (Че кой нормален човек се радва от катаклизми в която и да е държава бре, Градски?). Проблемът е в това, че това "ще" стои и по отношение на развитието на тази страна, говоря за Русия. От десетки години при Русия всичко е "ще". "Ще направим смартфон, който ще извоюва световен пазарен дял"... "Ще направим процесор, който ще постигне същото"... "Ще повишим стандарта на живот в страната"... Но в същото време нищо от това не се случва, а дори напротив: Пенсионната възраст се вдига и последвалите размирици се потушават дори с палки... Младежите недоволстват от липсата на работа и достойно заплащане, а при демонстрациите си по улиците и площадите получават същите тези палки... Стигна се до там, че да се предлага дори закон, който да облага всички руски граждани с "данък Космос", чрез който да се побутне напред изоставащата руска наука в това отношение!
Схващаш ли?
И в момента се говори във време "ще" - бъдеще незнайно дали ЩЕ се реализира.
В същото време описаното от мен е реалност.
В същото време например "Газпром" строят в Петербург нова своя централа, която гълта близо 2 млрд. долара - пари, които могат да вложат в доста по-социално полезни проекти.
И тук е моментът да те попитам, Градски (защото аз казах не веднъж, че за разлика от теб, който просто празнословиш - аз говоря с факти): Можеш ли да ми назовеш само 3-ма големи руски дарители, които с нещо значимо помогнаха не дори на някаква кауза в световен мащаб (защото аз американски мога да ти цитирам поне 10), а в самата нея, Русия?
И в същото време когато "Газпром" пръскат грешни пари (за да поддържат искуствен имидж) - в някои точки на света (споменатата от Апостолов Холандия например) им конфискуват имуществото.
Схващаш ли?
Ти говориш какво ЕВЕНТУАЛНО ЩЕ се случи (а то за това се говори от десетки години, но все не се случва) със САЩ, а аз ти давам примери (няколко от малкото) какво СЕ случва в и с Русия.

Но да завърша в твой стил с "ще": ЩЕ поживеем - ЩЕ видим.
(Според мен същото, което гледаме от десетки години - празнословно пропагандно тролене от страна на русофилите.)
цитирай
4. mt46 - Русия и САЩ
20.08.2018 08:46
продължават да се надиграват...
цитирай
5. andrei - Скоро долара ще излезе от обръщение,като резервна валута
20.08.2018 10:17
и тогава ще видите на практика,колко са велики САЩ!!!Гражданската война чука на вратата на САЩ!!!
цитирай
6. kvg55 - До 1. apostapostoloff
20.08.2018 10:51
Не е бензиностанция, а е само бензиноколонка. Та "бензиноколонката" продава нефта, газта и двигателите за хамериканските ракети в долари, които са милиарди. Като ги заместят с евро или рубли ще видиш "кон боб яде ли".
цитирай
7. kvg55 - До 2. starforlife
20.08.2018 10:53
Постоль разбира от международни финанси, колкото свиня от кладенчова вода. На него му дай да нарича планетите звезди.
цитирай
8. kvg55 - До 3. starforlife
20.08.2018 11:07
Пак си ме чел избирателно, половинчато и тендециозно.
Радвам се на застрахователното дружество "Олимпик", защото българският клон е на наши хора от ГЕРБ.
Психодесните се радват на катаклизмите в Руската федерация.
Руснаците правят, каквото правят, но не бият тъпана. Хвалбите са приоритет на краварите.
Като става въпрос за протести, протестиращите на Запад ги гладят с перо по главите, тях не ги заливат със силни струи вода и не ги налагат с палки. Ти да видиш.
Буржоазната филантропия е унизителна за получаващите я - Нищожна част от ограбеното се дава на ограбените.
САЩ са тумор в световната икономика и финанси, който трябва да се изреже радикално.
цитирай
9. kvg55 - До 4. mt46
20.08.2018 11:09
По скоро САЩ се опитват да спрат със санкции възхода на Руската империя.
цитирай
10. kvg55 - До 5. andrei
20.08.2018 11:11
САЩ сдадоха Сирия, КНДР се подбъзиква с тях, Китай ги мачка икономически, Иран ги заплашва.Ташак!
цитирай
11. born - Както някои 4аршафи са най-единствени в блоговете,
20.08.2018 14:28
така и доларът е единствен в света и вси4ки сделки трябва да се реализират в доларов еквивалент. Оше през 60-те години Дьо Гол прати на Америка няколко самолети със зелена шума сре6у "златно" покритие, Големите братья се усетиха накъде отива работата и след няколко години се отказаха от "златното" покритие. Предстои да видим твърде интересната им реакция в днешната ситуация. Не6то ново 6те да е. Испанските конквистадори са предлагали мъниста и дрънкулки за размяна сре6ту злато.
цитирай
12. blackpredator - да подкрепя,
20.08.2018 14:50
фундаменталните твърдения на Постола и Гочо:
откак руснаците излетяха в космоса, там вече няма атмосфера..
цитирай
13. kvg55 - До 11. born
20.08.2018 17:04
Да, всеки приносител на долар е можел да получи равностойността му в злато.
Сега посрещат разходите си с печатане на все повече шума, която няма стоково или златно покритие. Благодарение на монополното им положение в IT технологиите все още се държат на повърхността и не са се набълбукали.
цитирай
14. kvg55 - До 12. blackpredator
20.08.2018 17:12
"Гладните" руснаци са изяли атмосферата.
цитирай
15. radostinalassa - А Путин купува злато
20.08.2018 19:11
Сега той ще го продава на анунаките, а не САЩ
цитирай
16. kvg55 - До 15. onlooker
20.08.2018 19:21
Юанът реално застрашава долара.
цитирай
17. kvg55 - До 16. radostinalassa
20.08.2018 19:25
Да, Русия купува злато. А и добива.
цитирай
18. get - До 13. kvg - Говедаров много са ПОВЪРХНОСТНИ ЗНАНИЯТА ти по темата - както и на приятелчето ...?
20.08.2018 19:34
... който присъщо за социалистическите-ПОЛУинтелигенти има ПОЛУзнания по ГЛОБАЛНИ И ЗАСЯГАЩИ И НАС ПРОБЛЕМИ ... ?
kvg55 написа:
Да, всеки приносител на долар е можел да получи равностойността му в злато.
Сега посрещат разходите си с печатане на все повече шума, която няма стоково или златно покритие.


Говедаров, явно ти и автора на МАТЕРИАЛА СТЕ ПРОСПАЛИ СВЕТОВНАТА ЕНЕРГИЙНА КРИЗА от 70-те, та пишейки подвеждате себе си и читателите ви и не знаещи КАКВО Е петродоларите + тяхната роля ?

Говедаров, кога ТИ КОМУНИСТА, ще се сетиш ПЪРВО ЧЕ СИ БЪЛГАРИН И ПОЧНЕШ СЪС СЪЩАТА СТРАСТ да ПИШЕШ материали ЗА БЪЛГАРИЯ - както правиш това за руската ИМПЕРИЯ?!
цитирай
19. radostinalassa - И ние добиваме злато
20.08.2018 19:37
Знаем, че сме българи, но някаква ламя ни взима златото и още по - ценни метали в рудата и ги заграбва. След това си печатат зелена шума и лежат на гръб.Целта им е да ни изгонят оттук и да създадат може би Израел?
цитирай
20. kvg55 - До 19. get
20.08.2018 19:46
Знам и за петродоларите. Нали за това е думата, нефтът да не се търгува с долари.
Ирак на Саддам това възнамеряваше да направи и им се случи случка. Само че на Русия и Китай няма как да им се случи такава случка.
Пиша и за България, ама не знаеш къде да четеш.
цитирай
21. kvg55 - До 20. radostinalassa
20.08.2018 19:52
Отдали сме нашите природни богатства за мижави концесии.
цитирай
22. vencivaleri1951 - Това , че руснаците Иран и турците ще минат на собствени пари в разплащането
20.08.2018 20:31
не е проблем за американците-несъществена им е търговията с тях, а и не държат кой знае какви ценни американски книги-рашките дори се отърваха. Китай обаче ако "влезе с бутонките" доларът е чао-"тонерът на принтера" в Държавния резерв ще свърши. Това обаче си е риск за Китай от всякъде. Янките са най-големият им потребител-както на стоки, така и на най-различен финансов инструментариу. Знае се , че китайците държат над 30% от потребителските кредити в САЩ и над 15% от тези в жилищното ипотекиране. Те са и голям потребител на американски стоки. Тоест стокооборотът между двете страни е за стотици милиарди. То е като да запалиш къщата на някого , която къща е билзнак с твоята. Според мен китайците за момента блъфират-нямат интерес от сринат долар-достатъчно са набълбукани с него, та и да го спасяват дори е по вероятно. Иначе страните излезли от доларовата зона ще имат интерес. Тъпо и неизгодно е например руснаците да купуват долари та да си купуват лири и обратното турците да купуват долари та да купуват руски стоки и суровини например. Тоест помежду им нещата ще се наредят-те отдавна на там отиват, но трябва да се знае че янките няма да го простят. Отнемеш ли привилегията на американец да печели от нещо си, то му ставаш кръвен враг. Никакъв Скрипал не е причина за санкциите сега...Озверяха просто след като ги изритаха от Каспийско море. Тоест имаме нови залежи които те няма да управляват и ако Русия не беше толкова мощна военна сила войска на янките щеше да е заела позиции вече в региона. Сега обаче не смее
цитирай
23. kvg55 - До 23. onlooker
20.08.2018 20:37
Не знам колко трилиона щатски долара притежава Китай и за какво мечтаят, но ако не употребят зелената шума рационално, тоест не се очистят от нея, ще си палят печките с нея. Не съм сигурен, че е шума, защото китайците не са глупаци, а по-скоро хамерикански държавни ценни книжа.
цитирай
24. get - До 21. kvg55 - До 19. get
20.08.2018 20:44
kvg55 написа:
Знам и за петродоларите. Нали за това е думата, нефтът да не се търгува с долари.
Ирак на Саддам това възнамеряваше да направи и им се случи случка. Само че на Русия и Китай няма как да им се случи такава случка.
Пиша и за България, ама не знаеш къде да четеш.


Никъде НЕ ВИЖДАМ КОМЕНТАР в реалният контекст, на това КОЕТО СТОИ зад "петро-долари"?
Второ: За да не излезе голословно-субективно налагане на мнение от моя страна досежно...?
Бретон-ууд; Енергийната след 1973 г. криза; технологичното отражение на същата за "запада" а и за "изток" и ред още съществени неща ... ти препоръчвам да потърсиш и прочетеш двама автори, ПОНЕ: Уилям Енгдал и В. Ю. Катасонов ... пък след това да пишеш по въпроса ЗА СВЕТОВНАТА ФИНАНСОВА СИСТЕМА ... а можеш да засегнеш малко от малко въпроса за България: като доминион В СЪВЕТСКАТА ИМПЕРСКА ПОСТ-ВОЕНА икономическа и политическа НЕО-КОЛОНИАЛНА СИСТЕМА? ... пък ти си седнал ДА ПЛАЧЕШ НА ЧУЖД ГРОБ за пост-държавното образувание Русия и как тя "щяла да накаже Америка" - прощавай, но една такава трактовка е най-малко смешна ... а за мен КАТО БЪЛГАРИН ... тъжна!
цитирай
25. kvg55 - До 24. vencivaleri1951
20.08.2018 20:57
Тогава вървим към изкупуване на САЩ от Китай. Било срещу стоки, било срещу долари. Доларите се връщат на местопрестъплението - там където порочно са заченати.
цитирай
26. kvg55 - До 26. onlooker
20.08.2018 21:01
Не се знае дали цъфтят или връзват, САЩ губят контрол над важни уж съюзници.
цитирай
27. apostapostoloff - Новият Нострадамус Русофилистик:
20.08.2018 21:09
Русия ще, Русия ще, Русия ще...

Русия е страна без наука, изкуство, индустрия и производство. Баз да се правя на Ностредамус ще заявя тук съвсем отговорно:

РУСИЯ НИКОГА НЯМА ДА СЪЗДАДЕ НЕЩО ЗНАЧИТЕЛНО!

В днешна Русия има милиони идиоти и нито един Достоевски!
цитирай
28. kvg55 - До 27. get
20.08.2018 21:10
И ти ме четеш тенденциозно - Никъде не съм казал, че Руската федерация ще наказва Съединените щати. Просто ще защитят интересите си. САЩ са тези, които наказват със санкции, защото с друго не могат.
цитирай
29. kvg55 - До 28. onlooker
20.08.2018 21:12
get плаче над гроба на щатския долар.
цитирай
30. kvg55 - До 31. apostapostoloff
20.08.2018 21:17
Това ли ти говорят звездите? И защо все сравнявате Руската федерация със САЩ. В постинга няма такова сравнение. Нещо Русия яко ви бърка в задниците, та все я бълнувате. Преди да си легнеш провери под кревата дали Путин не се е скрил там.
цитирай
31. blackpredator - теоретично,
20.08.2018 21:17
доларите, освободени от замяната им за разплащане в друга валута, биха
увеличили вътрешната парична маса на реднеците, без нужно стоково покритие
това си е парекселанс инфлационен пенис..
цитирай
32. starforlife - Градски, момче младо...
20.08.2018 21:24
Така като ги пишете глупостите русофилите (неориентирани), та да ви попитам:
КОЯ Е НАЙ-МОЩНАТА ИКОНОМИКА В СВЕТА?
Схващаш ли?
Схващаш ли, че просто пишете несъществени неща.
Защото:
- САЩ е най-мощната икономика, заемаща цели близо 25% от световната такава. 1/4, Градски. 1/4. От цялата световна.
- Следват (подред) Китай, Япония, Германия, Великобритания.
Това е до 5-то място.
Хайде сега кажи къде е Русия ти, че да приемем, че е фактор някакъв? М?
На кое място като БВП е Русия, Градски?

Схващаш ли?
Икономиката на света я диктуват силните!
А това са именно САЩ и на второ място (но прочети написаното от Гет и Венци, като с някои неща в изказването на последния не съм съгласен), но все пак доста по-слабо - Китай.
Да не говорим, че САЩ е консуматорссо общество и огромен пазар.
А (в този ред на мисли) Китай е "производско" общество с основун потребител САЩ.
Тоест: Китай, който може все пак да разклати (но не и срине) долара, не би си позволил да изгуби пазар без който е загубен икономически. Буквално.
Да не говорим за щатските ноу хау, които са сериозен стълб в китайската икономика.
Щатските иднесени производства (отново само за Китай говоря) също.

Но да се върна на въпросите (си). Само два.
1-ви въпрос: КЪДЕ В КЛАСАЦИЯТА КАТО СВЕТОВНА ИКОНОМИКА Е РУСИЯ, ЧЕ ДА СЕ ЯВЯВА ЗАПЛАХА ЗА ТЕЗИ, КОИТО ДЪРЖАТ 1/4 ОТ НЕЯ (СВЕТОВНАТА ИКОНОМИКА)?
2-ри въпрос: ЗАЩО ЗА СРИВ НА ДОЛАРА (И ДОРИ ФАЛИРАНЕ НА ДЪРЖАВАТА) СЕ ГОВОРИ (МИНЕ-НЕ МИНЕ ВРЕМЕ) ОТ 2009-ТА ОЩЕ, А ТОВА ТАКА И НЕ СЕ СЛУЧВА, А НАПРОТИВ - САЩ ПРОГРЕСИРАТ КАТО ИКОНОМИКА?
(Само за второто тримесечие на тази година примерно са разкрити 260 хил. нови работни места. Дааа, защото им плащат с шума, да.)
цитирай
33. radostinalassa - САЩ произвеждат може би 25% от продукта на световната икономика
20.08.2018 21:30
Но потребяват 40% от световният продукт. Разликата е огромна.
цитирай
34. kvg55 - До 35. blackpredator
20.08.2018 21:40
Те пениса го усещат, защото все Русия им е в устата - и на краварите и на нашите чобани. Пеняват се със санкции и приказки. А в постинга само съм цитирал руски министър.
цитирай
35. kvg55 - До 36. starforlife
20.08.2018 21:50
Вече зададох въпроса, защо постоянно сравнявате Русия със САЩ, което аз в постинга не съм направил. САЩ се държат на повърхността благодарение на монополното си положение в IT технологиите. То че са разкрити работни места, хубаво. Ама чия собственост са компаниите, в които са разкрити, знае ли се.
Случва се, случва се! "Окупирай Уолстрийт" помниш ли?
цитирай
36. kvg55 - До 37. radostinalassa
20.08.2018 22:01
Заблеяните психодесни не разбират, че САЩ са паразит в световната икономика. Цитират ми разни числа и проценти, които вече не са актуални, без да правят връзка между тях и да направят заключение. Икономиката на САЩ постоянно ги тика към война, това не ги интересува. И понеже Руската федерация смазва САЩ с военно превъзходство, това яко им бърка в задниците. Затова постоянно бълнуват за Русия и Путин.
цитирай
37. starforlife - ~ 37. radostinalassa
20.08.2018 22:12
Е няма такава глупост!
Ти наистина ли не осъзнаваш, че това ти изказване (в тази форма, но никой не ти е виновен, ако не можеш да се изразяваш смислово) е в подкпепа на САЩ.

ПС за Градския: Аз не защитавам САЩ (същото бих говорил и за Германия например), а говоря за глупостта на изказвания от рода например, че доларът бил шума.
Ами не, Градски. Рабогните места не са в IT сектора. Там тенденциозно си има недостиг на кадри (по цял свят) около 10%.
цитирай
38. kvg55 - До 41. starforlife
20.08.2018 22:23
"Рабогните места не са в IT сектора." - Трябва да се чете. Не съм казал в кой сектор са новооткритите работни места. Всичките взехте вече да спамите.
цитирай
39. radostinalassa - Не е глупост
20.08.2018 22:32
Ако някой живее така, както САЩ, ще трябва да компенсира тази разлика. Като си взема чрез войни евтин нефт, злато чрез колонизиране на слаби държави. Сигурно знаеш и други методи. Както винаги глупакът е друг.
цитирай
40. get - Заблеяните психодесни не разби...
20.08.2018 22:37
kvg55 написа:
Заблеяните психодесни не разбират, че САЩ са паразит в световната икономика. Цитират ми разни числа и проценти, които вече не са актуални, без да правят връзка между тях и да направят заключение. Икономиката на САЩ постоянно ги тика към война, това не ги интересува. И понеже Руската федерация смазва САЩ с военно превъзходство, това яко им бърка в задниците. Затова постоянно бълнуват за Русия и Путин.


Другарю МАРКСИСТ, всяка ЕДНА ДЪРЖАВА ИМПЕРИАЛИСТ се явява ПАРАЗИТ по отношение на ЗАВИСИМИТЕ ОТ НЕЯ ДЪРЖАВИ, го казват Маркс, Ленин ... та дори и Ернесто "Че" Гевара - на който си страстен любител!

Какво излиза ... караш ни ДА ЗАМЕНИМ АМЕРИКАНСКИЯ ИМПЕРИАЛИЗЪМ с този на любимата ти (странно за човек с претенции за патриот?) РУСИЯ ЛИ?
цитирай
41. radostinalassa - САЩ налагаха демокрацията, разбирай..
20.08.2018 22:40
войните в Ирак, Либия, Украйна. Само Сирия им се опря чрез Русия. Искат евтин нефт, за да покрият разликата в потреблението си. Иначе ги чака гражданска война между расите.Въпреки,у че хранят тези раси с ГМО евтина храна.И ги лекуват скъпо.
цитирай
42. kvg55 - До 43. radostinalassa
20.08.2018 22:41
Поддръжниците на краварите са залуени до слепота.
цитирай
43. kvg55 - До 44. get
20.08.2018 22:42
Сега САЩ се възползват от нас, затова атакувам тях.
цитирай
44. kvg55 - До 45. radostinalassa
20.08.2018 22:44
Набивай им истината в главите, набивай.
цитирай
45. get - До 47. kvg55 - До 44. get - прощавай, но последните коментари са твърде лековато-ПОВЪРХНОСТНИ - та ви оставям с ... ?
20.08.2018 23:27
kvg55 написа:
Сега САЩ се възползват от нас, затова атакувам тях.


... с Радостинка, да преоткривате Макро-икономиката и световните финанси :))!
цитирай
46. starforlife - ~ 49. get
20.08.2018 23:40
Ами не, Гет. Именно такива простотии трябва да се контрират и сега аз ще го направя по доста безапелативен по отношение на неоспоримостта начин.
Първо обаче да се извиня на Градския за това, че одеве в бързината и четейки негов коментар пом/у работата си, неправилно съм прочел, че говори за работни места в IT сектора, а той не го е казал така. Което всъщност (в кои сектори се разкриват работните места) принципно специално за САЩ (а по принцип и навсякъде) е без значение. Както и, Градски, е без значение чии са фирмите - за случая американски или чужди.
И, ако оставим Америка настрана (там всичко си е повече от ОК, вЕрвайте ми) и заговорим за тук, в нашата България, защото това има значение: Ти, Градски, предпочиташ работа и то с повече от достойно заплащане за Децата ни, независимо кой го подсигурява, или предпочиташ работата да е предоставена изрично от български и/или руски работодателите и заплащането да е колкото те да преживяват, като същевременно ги цакат в куп неща като осигуровки например, или липса на социални пакети, на условия за труд и почивка и т.н.?
Защото аз мога да изброя над 40 основно американски и немски работодатели, които тук, в България, дават на служителите си (говорим за компании с по 1000, 2000, 4000, че и повече работни места) заплати в пъти по-високи от българските. И то не 1-2 пъти, а 4-6-10 пъти.
При следващана ни среща, Градски, ще минем през 3-4 такива компании, за да видиш за какво ниво на условия на труд иде реч, а не както Тинчето говори, че били видиш ли натъпкани в общи помещения, без да е наясно, че има цяла наука за това и без да знае, че така не само продуктивността в такъв тип центрове е с 80% по-висока само заради точно този факт, а и психологическото здраве на работещия се покачва с над 40%.
Мисля, че и до тук казах красноречиви неща (за това да кажем, че всичко при Запада е подчинено на научни принципи), но да продължа със затапването по абсолютно тролските последни коментари на Градския и Тинчето.
Премахвайки от коментара й другите глупости, които не мисля сега да репликирам, оставям ей тази глупост, която radostinalassa написа:
Въпреки, че хранят тези раси с ГМО евтина храна.
Ти, милата ми, колко пъти си била в САЩ (и/или колко Приятели имаш там, с които да комуникираш), че говориш тези глупости? М?
Защото аз съм бил близо 10 пъти (а приятелите ми са 5-6) и хайде да зная по-добре за нещата от теб, м?
Освен това: Като техническа поддръжка осъществяваме такава на... (броя)... 5 световни производители на определени типове храни от Балканския регион (говоря за производствени фирми от вида на "Нестле" да кажем в България, Румъния, Унгария...) и мога да ти говоря в първо лице и цитирам доста съществени разлики.
Пример: При производството на продукт Х, предназначен за Гърция, Германия и САЩ, се слагат истински яйца, а за всички останали държави по света - не точно истински. Същият продукт за САЩ се прави с брашно, внасяно в Румъния от Гърция (това е държавата с едни от най-хубавите брашна, ако не знаеш), а за целия друг свят - с местно или неконтролирано като произход. Същият продукт за САЩ и Гърция се приготвя със захар, а за целия друг свят - с глюкоза. Същият продукт за САЩ специално се пръска с протеин преди термична обработка, а за целия друг свят - не. Отново същият продукт за САЩ се пакетира по доста по-различен начин (в контролирана и защитена среда и при следене на процесите от независима (австрийска) фирма по контрол на качеството) и заминава за там след шоково замразяване до -22 градуса (което само по себе си оказва положително влияние в/у вкусовите качества на продукта), а за другаде не.
Схващаш ли, Тинче?
Схващаш ли, че е точно обратното на това което ти мълвиш: САЩ имат изключително строг контрол в/у храните и държат изключително на качеството.
Продуктът Х в Гърция струва 1,5 евро, а в САЩ - близо 3 долара.
Защо ли? Защото се прави както описах доста по-различно и като себестойност става доста по-скъп от този за гръцкия пазар (който също, ако не знаеш е един от най-претенциозните в света по отношение на качеството), а да не говорим от същия за българския или руския например. И всичко това е не само защото американецът държи на качеството, а и именно защото както вече казах, степента на контрол и изискванията са точно обратното на това, което без да си грам наясно, чела-недочела само рашките си мизерни източници, лалосваш ти.
(Това също ще направя, Градски - ще ти дам да опиташ един и същи продукт Х за български, гръцки и щатски пазар, и тогава да видиш, че с такива си коментари и/или подкрепа на такива чужди, ти просто тролиш.)

Естествено, че има и ГМО, Тинче (и ти, Градски, а и всички пишман-русофили-щрауси) - къде по света го няма? В Русия? Хаааааа ха ха ха! СмЕх и то голЕм!
Но не е така както казваш ти, Тинче. Ама изобщо не е така, миличка!
Ти например знаеш ли, че една пържола в САЩ, на едно и също място, в един и същи момент, може да ти струва и 8 долара, а може да ти струва и 9? Зависи просто колко... топла я искаш!
Тоест, Тинче... И ти, Градски, с абсолютно тролските си последни коментари, които нямат абсолютно грам стойност... Хората са достигнали такова ниво на развитие на куп неща в обществото и икономиката си, че дори неща като цената на храната да зависи от неща като температурата (и не само) й. И заговорих за храна не за друго, а защото репликирам конкретна глупост, мълвена от човек, който дори границата ни не е напускал.
Същото касае куп други неща.
(Едва ли осъзнавате какво се крие зад това и какво въобще ви подсказвам, но... детишници - какво да ви правя? ха ха ха)
Я ми назовете едно място в България или Русия... В която и да е държава всъщност по света (особено бивша соц), където можеш да кажеш: "Искам мусаката ми да бъде с температура 42 градуса."?

Мога още доста да ви говоря и контрирам...
За здравеопазването примерно...
Или пък особено за ОБРАЗОВАНИЕТО!
(Защото, нали, според Тинчето, в САЩ били глупаци, които хей така, на улицата, в кабинки край аптеките, си пречиствали кръвта, че да могат да живеят. Хааааа ха ха ха. Смех! Ама не голЕм, а водопаден!)
И въобще за ОБЩЕСТВОТО на САЩ и особено ДЕМОКРАЦИЯТА може да се говори много, но има ли смисъл след като вие (изветрелите русофили) сте коне с капаци и не вярвате на очите си дори (в случая на мои приказки, но и тук, в блог.бг, има хора, които не един и два пъти са били в САЩ и могат да ви потвърдят, че аз не говоря колкото да не заспя, а и за много неща отлично знаете, че съм прав и сами, но не ви изнася и бягате от истините), а просто тролите.
Затова и напускам дискусията с последните си думи:
Да са живи и здрави държави като САЩ и Германия, че да предоставят на над 50 000 наши сънародници и то предимно млади и амбициозни хора, заплати и социални пакети, с които последните и дори целите им семейства не просто да преживяват, а да се чувстват европейци и живеят безгрижно, спокойно и щастливо.
И на мен лично ми дреме на мандрагогата, че видиш ли за същия труд в САЩ (както нелепо бихте се опитали да контрирате, без да осъзнавате противоречието в думите си) се плаща двойно или тройно.
А на вас?
цитирай
47. planinitenabulgaria - На критиците на блогъра КГБ55 - просто не сте прави!
21.08.2018 00:00
САЩ умират, новиият световен лидер ще бъде бившият СССР, начело с бащицата Путин. Аз вече смених доларите си в банката с рубли, купих си руски суперкомпютър и суперсмарт телевизор.
Н всички напомням, че Путин има ракети, които за минути могат да унищожат мижавата сонда на американците, която лети към Слънцето, а също супербомба, която може да причини земетръс в Калихорния и океанът да залее цяла Америка. Има и нов Новичок, срещу който защита няма открита.
Поздрави към най-разработения агент провокатор, написал подкрепнически коментар към автора, КГБ55, притежаващ центрови клас 122 с пожелание да достигне най-високия клас, 152, а също и на претендиращата за най-висок клас, "В ее пизду пропала бы конница Чапаева", но май не отговаря и за класа "Колибра"...
Има един блогър с ник Икономиста, който пише в авторитетното лондонско финансово списание Фекалшън таймс. Очаквам коментар от него, специалист по тези въпроси.
цитирай
48. kvg55 - До 45. get
21.08.2018 09:53
Нищо не преоткриваме. Просто сме реалисти. А ти като си патриот, какво толкова се пенявиш за САЩ.
цитирай
49. kvg55 - 46. starforlife
21.08.2018 09:55
Аз ви говоря за държавата САЩ, вие ми говорите за разни частни компании. Просто спамите.
цитирай
50. kvg55 - До 47. planinitenabulgaria
21.08.2018 09:57
Бае Костя, не проявявай самоинициативи, а изпълнявай инструкциите на Центъра.
цитирай
51. starforlife - ~ 49. kvg55
21.08.2018 12:37
Абе, Градски... Ти глупав ли си или на такъв се правиш?
Та нали бизнес климатът и от там възможността да съществуват условия за такива компании го създава държавата бе!
Или това не е вярно?

В момента САЩ лимитираха нова серия зелени карти. 250 000.
Това какво ти говори, м?

Абе я сикрит с твоите лализми и отказ да признаеш Истината. Живей си в заблудите - не ми пречиш. Но ти си този, който страда от това, на което си привърженик - не аз.
цитирай
52. kvg55 - До 51. starforlife
21.08.2018 13:32
Да, държавата САЩ осигурява условията за работа на компаниите, а за трудещите се грижата е все повече да бъдат заробени с кредити и ипотеки.
цитирай
53. zaw12929 - Износът на САЩ ще се свие до критични ...
21.08.2018 14:22
Износът на САЩ ще се свие до критични размери, защото сега изнасят най-много зелена "шума". Спасението им е в бързата индустриализация и производството и износа на реални стоки и услуги.
цитирай
54. kvg55 - До 53. zaw12929
21.08.2018 14:30
Така се очертава.
цитирай
55. nedovolen - САЩ с 3% от световното население ...
21.08.2018 17:42
САЩ с 3% от световното население ползва 40% от енергийните запаси/добивани/. Русия(бившият СССР) с2% от населението, притежава 40% от запасите. Факт.
Тука е заровено кучето и може да се разсъждава. Това обяснява основните процеси, ставащи по света .
Няма тука русоблизци и кравослагачи.
:)))
цитирай
56. kvg55 - До 55. nedovolen
21.08.2018 18:09
Който е правил население, да е мислил как ще го изхранва. Краварите не дават нищо даром. Напротив. Дори грабят от другите страни.
цитирай
57. nedovolen - 56 Да си върна паса :)
21.08.2018 18:29
За това говори и посочената от мен статистика. Ама не ги обиждай - грабят, те просто си го вземат като "наследство".
Ах, за доларчето. То струва на часпрома, наречен федерален резерв, точно колкото хартишката с боичката и заплатката на печатаря. Следват множество спекулативни изпълнения.
От шумата не разбирам, само от шума в гората и шумата в нея./нямам ударение/
:)))
цитирай
58. get - До 48. kvg55 - До 45. get - Виж какво Красимире, от два дни СИ ЧЕШЕМ ЕЗИЦИТЕ ... по един ОСНОВЕН ВЪПРОС ... ?
21.08.2018 20:18
kvg55 написа:
Нищо не преоткриваме. Просто сме реалисти. А ти като си патриот, какво толкова се пенявиш за САЩ.


- Що е ИМПЕРИАЛИЗЪМ?
Второ:
- Говориш ЧЕ СИ БЕЗПРИСТРАСТЕН - но МАТЕРИАЛА КОЙТО СИ ПОСТНАЛ И КОМЕНТИРАШ е ПРО-РУСКИ ... ЗА ТОВА КАКВО Е КАЗАЛ - министърът на финансите на Руската федерация Антон Силуанов в интервю за телевизия "Россия 1" - ПО ОТНОШЕНИЕ НА САЩ?
Трето:
- Както ми се кълнеш в едно БЕЗПРИСТРАСТИЕ - започваш да правиш коментар НЕ КАКВО ЩЕ ДОНЕСЕ ФИНАСОВАТА ВОЙНА МЕЖДУ РУСИЯ И САЩ -> за БЪЛГАРИЯ ... а ми защитаваш ... ?
Четвърто:
- Руският ИМПЕРИАЛИЗЪМ И НЕГОВИЯТ ГРАДИВЕН И "ПОЛЕЗЕН" ХАРАКТЕР ... за разлика от АМЕРИКАНСКИЯТ - който БИЛ контра-продуктивен и заробващ нас БЪЛГАРИТЕ!

- ЩЕ ДА ПОПИТАМ - Ти МАРКСИСТ ЛИ СИ или ЕДИН ОТ МНОГОТО БЪЛГАРИ заобравили Род и Отечество ... в прехласването си ДА ПЕЕШ ВЕНЦЕХВАЛЕНИЯ - в СЛАВУ РАССИИ?

- Когато за еН-ти път, ТИ ПОСТАВЯМ ВЪПРОСА ДАЙ МИ АРГУМЕНТИ + КРИТЕРИИ за ПРАВОТА НА ИЗВОДИТЕ ТИ ... че ИМПЕРИАЛИЗМА МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРОДУКТИВЕН(полезен) ЗА ЖЕРТВИТЕ МУ(без значение националната му окраска) - ми приказваш ... щуротии?

- Говедаров ТИ НЕ СИ МАРКСИСТ ... не, ти си КОЛАБОРАЦИОНИСТ и РЕНЕГАТ по отношение на СВОЯ ПРОИЗХОД и НАРОДНОСТНА ПРИНАДЛЕЖНОСТ!

П.П.
А по отношение не на САЩ - а на БАНКСТЕРИТЕ КОИТО ПРАКТИЧЕСКИ КОМАНДВАТ САЩ още от момента на създаване на ФЕДЕРАЛНИЯТ РЕЗЕРВ - в навечерието на Първата световна война ... МОГА ДА ТИ ГОВОРЯ МНОГО - но това ЕДВА ЛИ ЩЕ ТИ Е ОТ ПОЛЗА - защото наред с другите ПРЕ-ИНТЕРЕСНИ ФАКТИ ПО ИСТОРИЯТА НА ФРЗ - вероятно не знаеш, че и РУСКИЯТ ЦАР УЧАСТВА С КАПИТАЛ ПРИ НЕГОВОТО УЧРЕДЯВАНЕ - което ТИ ЩЕ ОТКАЖЕШ ДА ПРИЕМЕШ ... нали руският ИМПЕРИАЛИЗЪМ Е "ВРАГ" на АМЕРИКАНСКИЯ - по твоите изчанчени критерии на марксист-болшевик :))) ?
цитирай
59. nedovolen - Гет, не знам, но мисля че враждата ...
22.08.2018 04:34
Гет, не знам, но мисля че враждата между империализмите е за пред хората.
Например в днешно време има един прокопан вече не толкова секретен тунел между Аляска и Азия. Може да става обмен на каквото ти дойде на ум. Хамерикански войник трудно ще тръгне срещу народа си, но срещу руския може и обратно.
Виж какви глупости! А ние се /липсва подходящ глагол/ като в онова детско - кой по по-най.
:)))
цитирай
60. get - До 59. nedovolen - Ще се опитам да ви отговоря в кратък-синтезиран вид на ВЪПРОСА - поради което ... ?
22.08.2018 10:30
... някои МОГАТ ДА МЕ УПРЕКНАТ във вулгаризиране и профанизиране на въпроса ... проблема - но, накратко?
nedovolen написа:

Гет, не знам, но мисля че враждата между империализмите е за пред хората.
Например в днешно време има един прокопан вече не толкова секретен тунел между Аляска и Азия. Може да става обмен на каквото ти дойде на ум. Хамерикански войник трудно ще тръгне срещу народа си, но срещу руския може и обратно.
Виж какви глупости! А ние се /липсва подходящ глагол/ като в онова детско - кой по по-най.
:)))


- Ако подходим ОБЕКТИВНО-исторически КОГА СЕ ПОЯВЯВАТ, КАПИТАЛА и ИМПЕРИАЛИЗМА - Ще се убедим, ЧЕ ТОВА СТАВА МНОГО ПО-РАНО - отколкото Е ВЪЗПРИЕТО СПОРЕД предимно МАРКСИСТКАТА ПО СВОЯ ХАРАКТЕР НАУКА?
- Първите МЕЖДУНАРОДНИ БАНКИ ... ИСТОРИЧЕСКИ СА СЕ СЪЗДАЛИ - МНОГО ПО-РАНО отколкото СЪВРЕМЕННАТА Е ПРИЕЛА и ни ОБЯСНЯВА, че са създадени:
Още в СЕДМИ ВЕК, преди нашата ера ... пак повтарям, за да няма място за спор, СЕДМИ ВЕК ПРЕДИ НАШАТА ЕРА - съ създадени ПЪРВИТЕ БАНКИ !
- Появяват се на територията на ДРЕВЕН ВАВИЛОН ... според запазени данни(за тяхната дейност) в библиотеките с глинено-клинописни таблички ФАМИЛИИТЕ СОБСТВЕНИЦИ НА СЪЩИТЕ са звучали Егиби и Мурашу!
- По-късно РОЛЯТА НА БАНКА в навечерието и след персо-гръцките войни - се явява(играе храма) ПАРТЕНОНА В АТИНА - тогава АТИНСКАТА ДЪРЖАВА се обръща Й на ТАЛАСОКРАТИЧНА ИМПЕРИЯ ... познайте с какво тя е подпомогната да се превърне в МОРСКА ИМПЕРИЯ?
- Трето - в класическата История на полит-икономията се ПРИЕМА(за доказано ?) - че начало на КАПИТАЛИСТИЧЕСКАТА ЕПОХА ... имаме след натрупване на КАПИТАЛИ в Британия по време(имперската експанзия) съпроводена с научна и ТЕХНОЛОГИЧНАТА РЕВОЛЮЦИЯ - Но?
- На практика има двама автори: В. Катасонов и по-ранният В. Зомбарт - които твърдят ДРУГО ... начало на КАПИТАЛИЗМА КАТО СИСТЕМА НАЧЕВА - от момента на ПАДАНЕТО НА ЦАРИГРАД, тоест 1453 год.
- Какво ПОДПОМАГА ПАДАНЕТО МУ ? - ами съюзът м/у таласократичната империя ВЕНЕЦИЯ с ОСМАНСКИТЕ ВЛАДЕТЕЛИ(по-скоро ТЕЛУРИЧНАТА ИМПЕРИЯ на същите)! ... ТУК СПИРАМ БЕЗ ДА СЪМ ПРИКЛЮЧИЛ(разкрил и на една стотна от същностното по проблема) историческия анализ-ретоспекция ... Кога ВЪЗНИКВА КАПИТАЛА + КАПИТАЛИЗМА ... И ИМПЕРИИТЕ ... ИМПЕРИАЛИЗМА?!

- Само ще допълня ЧЕ ЕДНА ОТ ОСНОВНИТЕ ПРИЧИНИ - поради които избухва ПЪРВАТА СВЕТОВНА ВОЙНА - е ИМПЕРИАЛИСТИЧЕСКОТО ПРЕРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ(!) на суровините и пазарите В КОНТЕКСТА ... ПЕТРОЛА: като нов И ПЕРСПЕКТИВЕН ЕНЕРГИЕН ИЗТОЧНИК - между СТРАНИТЕ, ЧЛЕНОВЕ УЧАСТНИЧКИ В СЪЮЗА, НАРЕЧЕН "АНТАНТА"!

- В контекста на този "съюз" и ПСВ - следва да разглеждаме ТАЙНИТЕ И СЛЕДВОЕННИ СЪГЛАШЕНИЯ ЗА ПРЕРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ СВЕТА НА СФЕРИ НА ВЛИЯНИЯ(виж: План сайкс-пико ?) ... тоест НЕО-ИМПЕРИАЛИЗЪМ и НЕО-КОЛОНИАЛИЗЪМ !!?
- В този контекст СЛЕДВА ДА РАЗГЛЕЖДАМЕ - силовото териториално следвоенно преразпределение на територии БОГАТИ НА ПОЛЕЗНИ ИЗКОПАЕМИ(най-вече нефт) ... Първо, Каспия и Второ - Предна азия, тоест Тигър и Ефрат ... и второто? ... СЪЩЕСТВЕНО ПО ОТНОШЕНИЕ НА НАС БЪЛГАРИЯ и БЪЛГАРИТЕ(!) - АНЕКСИЯ В ПОЛЗА НА РУСИЯ на Цариград и Проливите(!) - с което другите страни-участнички в Антантата г-а-р-а-н-т-и-р-а-т на ВОЕННИЯ СИ СЪЮЗНИК РУСИЯ - изход КЪМ ТОПЛИТЕ МОРЕТА ... а по този начин ГО ПРАВЯТ РАВНОПОСТАВЕН УЧАСТНИК В ИМПЕРСКАТА СИ И КОЛОНИАЛНА ПОЛИТИКА ... като в края на краищата ГИ ИЗМАМВАТ ... спретвайки им ДВЕ "РЕВОЛЮЦИИ" с финансова инжекция за авантюристите-болшевики ... възлизаща на около ЧЕТИРИДЕСЕТ МИЛИОНА ДОЛАРА - тогавашни пари ... а сега поне НЯКОЛКО МИЛИАРДА - тук ще спра ... само загатвайки КАКВО Е ... ?
КАПИТАЛ-КАПИТАЛИЗЪМ, ИМПЕРИАЛИЗЪМ и КОЛОНИАЛИЗЪМ - без да съм изчерпателен по въпроса :))) - като ПРИМЕРНО блоговите-МАРКСИСТИ :)))! ?
цитирай
61. born - Краси, налага се да те посъветвам да спреш да пишеш постинги, при толкова
22.08.2018 14:08
вещи Специалисти тъдява .
Другите варианти, които компенсаторно мога да ти предложа :
1. Да ограничиш обема на коментарите до 2-3 реда./Който има какво да каже,ако въобще има, да си бръщолеви в своя блог./
2. На тези, които те наричат глупак, национален предател, русофилистик, Градски, и пр. приятни квалификации - да им теглиш по една истинска нашенска национална ... майна.
цитирай
62. get - До 61. born - Стефко, не В ЦЕНЗУРАТА - а в СПОРА СЕ РАЖДА ИСТИНАТА!
22.08.2018 17:21
born написа:
Краси, налага се да те посъветвам да спреш да пишеш постинги, при толкова вещи Специалисти тъдява .
Другите варианти, които компенсаторно мога да ти предложа :
1. Да ограничиш обема на коментарите до 2-3 реда./Който има какво да каже,ако въобще има, да си бръщолеви в своя блог./
2. На тези, които те наричат глупак, национален предател, русофилистик, Градски, и пр. приятни квалификации - да им теглиш по една истинска нашенска национална ... майна.


... а ако си ОРТОДОКСАЛЕН-МАРКСИСТ - няма как да ни теглиш ЕДНА НАШЕНСКА ... защото по презумпция и по "Комунистически манифест" пролетарина-марксист НАЦИОНАЛНОСТ ... с други думи РОД НЯМА - поради което, а изпопържи на наднационално или ИНТЕРНАЦИОНАЛНО-ПРОЛЕТАРСКИ "ЕЗИК" ? :))) !

П.П.
Искаш ли дословният Цитат от Манифеста - където се казва ПРОЛЕТАРИЯТ НЯМА НАЦИОНАЛНОСТ - ъМ? :)))
цитирай
63. born - Абсолютно сигурно е . че не съм ортодоксален марксист, както и комунист /бивш или настоящ,
22.08.2018 22:46
get написа:
born написа:
Краси, налага се да те посъветвам да спреш да пишеш постинги, при толкова вещи Специалисти тъдява .
Другите варианти, които компенсаторно мога да ти предложа :
1. Да ограничиш обема на коментарите до 2-3 реда./Който има какво да каже,ако въобще има, да си бръщолеви в своя блог./
2. На тези, които те наричат глупак, национален предател, русофилистик, Градски, и пр. приятни квалификации - да им теглиш по една истинска нашенска национална ... майна.


... а ако си ОРТОДОКСАЛЕН-МАРКСИСТ - няма как да ни теглиш ЕДНА НАШЕНСКА ... защото по презумпция и по "Комунистически манифест" пролетарина-марксист НАЦИОНАЛНОСТ ... с други думи РОД НЯМА - поради което, а изпопържи на наднационално или ИНТЕРНАЦИОНАЛНО-ПРОЛЕТАРСКИ "ЕЗИК" ? :))) !

П.П.
Искаш ли дословният Цитат от Манифеста - където се казва ПРОЛЕТАРИЯТ НЯМА НАЦИОНАЛНОСТ - ъМ? :)))


НО ЕДНО Е СИГУРНО :
КАКТО ВЪРВЯТ НЕЩАТА , ВАШЕГО БРАТА /АНТИКОМУНИСТИТЕ/ ЩЕ МЕ НАПРАВЯТ МНОГО ВЪРЛ КОМУНИСТ - МАРКСИСТ !!! С ИЗВИНЕНИЕ !!!!
ПП. И НЕ САМО МЕН !!!!!
цитирай
64. get - До 63. born:"ортодоксален марксист, както и комунист" - Стефко, "марксист" и "комунист" са СИНОНИМНИ - което явно не знаеш?
23.08.2018 09:22
born написа:
get написа:
born написа:
Краси, налага се да те посъветвам да спреш да пишеш постинги, при толкова вещи Специалисти тъдява .
Другите варианти, които компенсаторно мога да ти предложа :
1. Да ограничиш обема на коментарите до 2-3 реда./Който има какво да каже,ако въобще има, да си бръщолеви в своя блог./
2. На тези, които те наричат глупак, национален предател, русофилистик, Градски, и пр. приятни квалификации - да им теглиш по една истинска нашенска национална ... майна.


... а ако си ОРТОДОКСАЛЕН-МАРКСИСТ - няма как да ни теглиш ЕДНА НАШЕНСКА ... защото по презумпция и по "Комунистически манифест" пролетарина-марксист НАЦИОНАЛНОСТ ... с други думи РОД НЯМА - поради което, а изпопържи на наднационално или ИНТЕРНАЦИОНАЛНО-ПРОЛЕТАРСКИ "ЕЗИК" ? :))) !

П.П.
Искаш ли дословният Цитат от Манифеста - където се казва ПРОЛЕТАРИЯТ НЯМА НАЦИОНАЛНОСТ - ъМ? :)))


НО ЕДНО Е СИГУРНО :
КАКТО ВЪРВЯТ НЕЩАТА , ВАШЕГО БРАТА /АНТИКОМУНИСТИТЕ/ ЩЕ МЕ НАПРАВЯТ МНОГО ВЪРЛ КОМУНИСТ - МАРКСИСТ !!! С ИЗВИНЕНИЕ !!!!
ПП. И НЕ САМО МЕН !!!!!


Стефане - въртя сука, пак докара до "про и анти" МАРКСИЗМА - а аз отстоявам СЪВСЕМ ДРУГА ТЕЗА?
- Що е ИМПЕРИАЛИЗЪМ ... и без значение ЗАД КАКВА ФИРМА(комунистическа и/или друга) се крие ... ИМПЕРИАЛИЗМА СИ Е ИМПЕРИАЛИЗЪМ!
цитирай
65. barin - Здравей, kvg55. През последните ...
23.08.2018 17:11
Здравей, kvg55. През последните години Доналд Тръмп промени външната политика на САЩ. Отдръпна се от важни съюзници, а други остави сами да се оправят. Трудно е да се предскажи какво ще стане. Все пак САЩ са велика сила и разполагат с много почти неизчерпаеми ресурси. Едно е сигурно- гледат си интересите и там, където влагат много не искат да продължават. Безспорно случващото се в САЩ ще повлияе върху света.
Поздрави!
цитирай
66. born - Гет,
23.08.2018 22:31
По повод репликата ти "...Стефане - въртя сука, пак докара до "про и анти" МАРКСИЗМА - а аз отстоявам СЪВСЕМ ДРУГА ТЕЗА?
- Що е ИМПЕРИАЛИЗЪМ ... и без значение ЗАД КАКВА ФИРМА(комунистическа и/или друга) се крие ... ИМПЕРИАЛИЗМА СИ Е ИМПЕРИАЛИЗЪМ!“
по отношение финалния абзац нямаме никакви /ама съвсем никакви/ различия в подхода и заключенията.
ПП. Знаеш ли какво най дразни и провокира анти реакции ? Бясната проява на неистова омраза към единия вариант и подлизурската толераност по отношение на другия. Това е.
цитирай
67. get - До 66. born - Стефане, казахме на глас "А" - ще имаме ли смелостта да произнесем и "Б"....?
24.08.2018 07:41
born написа:
По повод репликата ти "...Стефане - въртя сука, пак докара до "про и анти" МАРКСИЗМА - а аз отстоявам СЪВСЕМ ДРУГА ТЕЗА?
- Що е ИМПЕРИАЛИЗЪМ ... и без значение ЗАД КАКВА ФИРМА(комунистическа и/или друга) се крие ... ИМПЕРИАЛИЗМА СИ Е ИМПЕРИАЛИЗЪМ!“
по отношение финалния абзац нямаме никакви /ама съвсем никакви/ различия в подхода и заключенията.
ПП. Знаеш ли какво най дразни и провокира анти реакции ? Бясната проява на неистова омраза към единия вариант и подлизурската толераност по отношение на другия. Това е.


- Тъй като, през НАСТОЯЩАТА 2018-та се навършват ПЕТДЕСЕТ ГОДИНИ от "Пражката пролет"?
Събитие което ПОКАЗА ДВЕ НЕЩА, че никоя от държавите САТЕЛИТИ НА СССР - не следва ДА СИ ВЪОБРАЗЯВА, ЧЕ Е СУВЕРЕННА!!!
... а за ВТОРОТО ПО-ВАЖНОТО ... разделението на Европа а и на Света (след Втората световна война), МЕЖДУ ДВЕТЕ СВРЪХ ВОЕННИ И ИМПЕРИАЛИСТИЧЕСКИ СИЛИ - ще имаш ли не САМО подготвеността НО и още повече СМЕЛОСТТА да ги РАЗОБЛИЧИШ В НЕО-ИМПЕРИАЛИЗЪМ?

цитирай
68. kvg55 - Благодарности!
28.08.2018 13:56
Благодаря на всички коментирали!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5722134
Постинги: 2798
Коментари: 25695
Гласове: 34088
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031