Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2019 13:13 - НЕИЗБЕЖНИ ПЛАНЕТАРНИ ЦИКЛИ ПРИЧИНЯВАТ ГЛОБАЛНО ЗАТОПЛЯНЕ И ЛЕДНИКОВИ ЕПОХИ НА ЗЕМЯТА
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 4737 Коментари: 22 Гласове:
52

Последна промяна: 27.08.2019 19:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НЕИЗБЕЖНИ ПЛАНЕТАРНИ ЦИКЛИ ПРИЧИНЯВАТ ГЛОБАЛНО ЗАТОПЛЯНЕ И ЛЕДНИКОВИ ЕПОХИ НА ЗЕМЯТА

(Посвещавам тази статия на днешния празник на Българската писменост,култура и просвета)

   Човечеството и най-вече Българите заслужават да знаят истината за глобалното затопляне и за техния антипод ледниковите епохи. Те не се причиняват от човека- той е прекалено малък а неговата дейност прекалено нищожна,за да може да причини това. Глобални затопляния на Земята е имало много,глобални охлаждания (ледникови епохи) също и то по време,когато не е имало никакви хора. Това означава,че Глобалното затопляне не го причинява човешката дейност а нещо друго,което е останало неразпознато или премълчано досега.

   image

  Човешката дейност в никой случай не може да промени Земята до такава степен че да причини глобално затопляне,което да трае стотици години. Енергийните и количествени параметри на "виновните" емисии,отделяни от човека са прекалено малки на фона на земното кълбо и дори на фона на планините,за да успеят да вдигнат нивата на океаните с метри и да причинят урагани с невиждана разрушителна сила.

  Кое причинява глобалното затопляне тогава? Разумният отговор е само един- самата Земя го причинява и човекът нищо не може да направи,за да успее да го спре! Земята има свои геологични цикли които учените биха нарекли "планетарни",но аз ще ги нарека "звездни" заради звездния произход на самата Земя. Те карат ядрото й да пулсира много бавно,като при "свиване" глобалните температури падат и настъпва ледникова епоха а при "отпускане" температурите се качват,понеже разтопеното и нагорещено ядро се придвижва с десетки или стотици километри към земната повърхност.

  Средния радиус на Земята е 6360 км,което е по-малко от дължината на р. Нил. Затова всички промени във вътрешността се отразяват на повърхността и вляяят върху живота и развитието. Когато ядрото се разшири,неговата топлина доближава земната повърхност,глобалните температури постепенно се покачват и могат да останат високи с хиляди,а понякога и с милиони години. Когато ядрото се свие,неговата топлина се отдалечава от земната повърхност,настъпва ледникова епоха и нищо не може да предотврати това,най-малко пък човека.

  Съгласен съм че повечето прахови и газови емисии,които еколозите искат да намалят са вредни и е хубаво да бъдат намалени но не защото "причиняват" глобално затопляне,а понеже тровят хората и водят до мутации в генофонда им. Затова борбата срещу тях трябва да бъде преосмислена и от тях да се елиминира не излишната енергия а излишните отрови,които могат да увреждат живите организми на планетата. Борбата срещу тях обаче ще окаже нищожно влияние върху глобалното затопляне и няма да го предотврати,а само леко ще го забави.

  В такъв случай излиза наяве една особеност,която изглежда мотивира "борбата" на "зелените"- да отклонят вниманието от болната глава към здравата и да насочат острието на "борбата" в неправилна посока,за да може в това време "лудите" да се налудуват.

  Земните цикли са неумолими- започне ли такъв,той продължава без да се интересува от човешката дейност и покачва нивата на океаните не само чрез разтапяне снежните шапки на планетата,но и чрез изкарване наяве на скритата в земните недра вода. Доближената до земната повърхност топлина на ядрото изпарява повечето подземни води включително подпочвените,причинява повсеместно засушаване и превръща много области в пустини. Все повече вода тогава се задържа в атмосферата,което увеличава броя на бурите и наводненията. Затоплената по този начин вода освен всичко друго увеличава и обема си: обемът,в който се побира 1 кубичен километър топла вода е доста по-голям от обема,в който се побира 1 кубичен километър студена вода.

  Възможно е въпросните земни цикли да имат нещо общо с периодичната смяна на магнитните полюси,но човечеството е още много младо и не може да докаже това,докато не го изпита на гърба си и не опише подробно последиците. Циклите на Земята са неравномерни но неизбежни- когато започне такъв,нищо освен Господ не може да го спре! Българинът обаче е мъдър и разбира тези неща за разлика от другите народи,които вярват в празни химери като тази,че човешката дейност е причинила това!






Гласувай:
53


Вълнообразно


1. level6661 - !!! прекрасноо казано, Честит най-светлият бг празник!
24.05.2019 14:00
Земята има свои геологични цикли наречени от учените "планетарни",но аз ще ги нарека "звездни" заради звездния произход на самата Земя/

..отново чудесен Пост, Ангеле!
цитирай
2. nkf - Напълно вярно, Ангеле. Модерните ...
24.05.2019 14:19
Напълно вярно, Ангеле. Модерните "еколози" са едни мошеници, чиято единствена цел са парите. Между другото, "еколозите" са нищо друго, а "зелени" комунисти и марксисти най-вече. Разбира се, че земята - а и всичко в природата - е подчинено на ЦИКЛИ! В древността хората са разбирали това перфектно, но съвременният човек, профанизиран и идиотизиран, пропаднал до най-висша степен в излюзии, заблуди и НЕВЕЖЕСТВО, вече нищо не е способен да разбере. Повече от очевидно е, че настъпват големи промени, ако съдим по аномалиите в природата, защото идва нов цикъл. Много неща ще си идат със смяната на ритмите. На това суеверните идиоти казват "край на света". :)
цитирай
3. blogvayvof - Поздрав!
24.05.2019 15:50

И аз смятам, че земните цикли, са природно явление.
Но все пак трябва ли човекът, правителствата, да работят
за намаляване на емисийте подпомагащи затоплянето?
Прав ли е Тръмп, като не зачита призивите на другите
държави. Трябва солидна научна обосновка.
цитирай
4. level6661 - :-)))) 2. nkf - Напълно вярно
24.05.2019 18:48
Модерните "еколози" са едни мошеници, чиято единствена цел са парите.
Между другото, "еколозите" са нищо друго, а "зелени" комунисти и марксисти най-вече./

чудесна реплика и допълнение..
Хората не сме/не бих допуснала/ по-глупави от пр 50 000г
но,агресивно и непрекъснато, сме подложени на
мн.голяма дезинформация, и манипулации
чрез, именно този Огромен Технологиче Прогрес
/ който, като нищо ще ни върне обратно в пещерите./ спр Атлантида
и даа, определено, това е Червен Комунален проект!
цитирай
5. shtaparov - Земята има свои геологични цикли ...
24.05.2019 18:52
level6661 написа:
Земята има свои геологични цикли наречени от учените "планетарни",но аз ще ги нарека "звездни" заради звездния произход на самата Земя/

..отново чудесен Пост, Ангеле!

Направих лека промяна в този пасаж за да стане по-ясен смисъла,който целях да вложа в него.
цитирай
6. shtaparov - Напълно вярно, ...
24.05.2019 19:01
nkf написа:
Напълно вярно, Ангеле. Модерните "еколози" са едни мошеници, чиято единствена цел са парите. Между другото, "еколозите" са нищо друго, а "зелени" комунисти и марксисти най-вече. Разбира се, че земята - а и всичко в природата - е подчинено на ЦИКЛИ! В древността хората са разбирали това перфектно, но съвременният човек, профанизиран и идиотизиран, пропаднал до най-висша степен в излюзии, заблуди и НЕВЕЖЕСТВО, вече нищо не е способен да разбере. Повече от очевидно е, че настъпват големи промени, ако съдим по аномалиите в природата, защото идва нов цикъл. Много неща ще си идат със смяната на ритмите. На това суеверните идиоти казват "край на света". :)

Напълно си прав,че много еколози са мошеници. Между тях несъмнено има голям брой честни хора,които искрено вярват на "зелените" лъжи,но тях не ги назначават в ръководствата.
цитирай
7. shtaparov - И аз смятам, че земните цикли, са ...
24.05.2019 19:04
blogvayvof написа:

И аз смятам, че земните цикли, са природно явление.
Но все пак трябва ли човекът, правителствата, да работят
за намаляване на емисийте подпомагащи затоплянето?
Прав ли е Тръмп, като не зачита призивите на другите
държави. Трябва солидна научна обосновка.

Съгласен съм,че е по-добре да се намалят тези емисии но не заради това,че уж "причиняват" глобално затопляне,а понеже тровят хората и водят до мутации в генофонда им.
цитирай
8. shtaparov - (:-)))) 2. nkf - Напълно вярно)
24.05.2019 19:49
level6661 написа:
Модерните "еколози" са едни мошеници, чиято единствена цел са парите.
Между другото, "еколозите" са нищо друго, а "зелени" комунисти и марксисти най-вече./

чудесна реплика и допълнение..
Хората не сме/не бих допуснала/ по-глупави от пр 50 000г
но,агресивно и непрекъснато, сме подложени на
мн.голяма дезинформация, и манипулации
чрез, именно този Огромен Технологиче Прогрес
/ който, като нищо ще ни върне обратно в пещерите./ спр Атлантида
и даа, определено, това е Червен Комунален проект!

Напълно прав си- "зелените" акции изглежда утъпкват пътя към планираната пълна глобализация и универсализация на чошешките общества.
цитирай
9. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю Щапаров!
25.05.2019 09:53
Съгласен съм напълно с теб. Цикличността е Основен Принцип в Природата, както и във Вселената. Този Принцип създава необходимата за постоянното развитие и усъвършенстване на Живота във всичките му форми и системи динамична среда, която стимулира процесите и осигурява динамичното равновесие в Цялото.
Но, въпреки обективността на тези естествени процеси, човечеството все пак сериозно трябва да се замисли за своите негативните влияния и неразумни въздействия върху Природната среда, да намали до минимум замърсяването и отравянето на въздуха, почвите и водите, както и поголовното изсичане на горите, които осигуряват кислородния и водния баланс, укрепването на рисковите терени и почво-образуването на планетата.
Чест и почитания за тезата на публикацията, която е полезно да се осъзнае добре, за да спести манипулациите по темата.
цитирай
10. shtaparov - Съгласен съм напълно с теб. Цикл...
25.05.2019 13:37
batogo написа:
Съгласен съм напълно с теб. Цикличността е Основен Принцип в Природата, както и във Вселената. Този Принцип създава необходимата за постоянното развитие и усъвършенстване на Живота във всичките му форми и системи динамична среда, която стимулира процесите и осигурява динамичното равновесие в Цялото.
Но, въпреки обективността на тези естествени процеси, човечеството все пак сериозно трябва да се замисли за своите негативните влияния и неразумни въздействия върху Природната среда, да намали до минимум замърсяването и отравянето на въздуха, почвите и водите, както и поголовното изсичане на горите, които осигуряват кислородния и водния баланс, укрепването на рисковите терени и почво-образуването на планетата.
Чест и почитания за тезата на публикацията, която е полезно да се осъзнае добре, за да спести манипулациите по темата.

Благодаря- пазейки природата,човек опазва дома си а ако знае кой е точния проблем,ще знае как да се опази най-добре от евентуалните последици.
цитирай
11. zaw12929 - ТОЧНО: Циклите на Земята са нера...
25.05.2019 13:52
ТОЧНО: Циклите на Земята са неравномерни но неизбежни- когато започне такъв,нищо освен Господ не може да го спре!
цитирай
12. salutary - А..
25.05.2019 16:55
според мен слънцето е много по-активно и неговите цикли не са въобще за пренебрегване.
цитирай
13. barin - Здравей, Щапаров. Вярна е твоята ...
26.05.2019 06:28
Здравей, Щапаров. Вярна е твоята констатация, че планетарните цикли причиняват глобалното затопляне. Спекулира се, че замърсяването го причинява, за да излязат от употреба някои продукти и да се лансират други. На предния коментар на salutari ще отговоря, че за да е по-силно Слънцето и да има слънчеви изригвания има причина. Може да е доближаването на Черна дупка до нашата Слънчева система например.
Поздрави!
цитирай
14. nedovolen - Добър пост за търсещите Истинат...
26.05.2019 10:19
Добър пост за търсещите Истината!
Кой или какво управлява процесите по Земята и Вселената.
Ами ако Слънцето и Луната не са това, на което са ни "научили". Ами ако Земята не е кръгла и е куха. Какво става с ядрото и изградената хипотеза. Ами ако Слънцето е на разстояние колкото един Нил от Земята и Луната "припка" ту пред, ту след него. Ами, ами...
Дано осъзнаем до Амина!
:)))
цитирай
15. zaw12929 - Човечеството и най-вече Българите ...
26.05.2019 14:24
Човечеството и най-вече Българите заслужават да знаят истината
цитирай
16. shtaparov - (ТОЧНО: Циклите на Земята са нера...)
26.05.2019 23:36
zaw12929 написа:
ТОЧНО: Циклите на Земята са неравномерни но неизбежни- когато започне такъв,нищо освен Господ не може да го спре!

Радвам се че мислим еднакво!
цитирай
17. shtaparov - според мен слънцето е ...
26.05.2019 23:39
salutary написа:
според мен слънцето е много по-активно и неговите цикли не са въобще за пренебрегване.

Не отричам и това разбира се,но другото е водещо. Друго бе да се окаже,че едното може да влияе на другото но кой да го докаже?
цитирай
18. shtaparov - Здравей, ...
26.05.2019 23:48
barin написа:
Здравей, Щапаров. Вярна е твоята констатация, че планетарните цикли причиняват глобалното затопляне. Спекулира се, че замърсяването го причинява, за да излязат от употреба някои продукти и да се лансират други. На предния коментар на salutari ще отговоря, че за да е по-силно Слънцето и да има слънчеви изригвания има причина. Може да е доближаването на Черна дупка до нашата Слънчева система например. Поздрави!

Не е изключено наистина глобалистите да пускат тези кьорфишеци за да създадат колективен световен орган,който уж да "бори" проблематиката а всъщност да ни управлява.
цитирай
19. shtaparov - :))
26.05.2019 23:56
nedovolen написа:
Добър пост за търсещите Истината!
Кой или какво управлява процесите по Земята и Вселената.
Ами ако Слънцето и Луната не са това, на което са ни "научили". Ами ако Земята не е кръгла и е куха. Какво става с ядрото и изградената хипотеза. Ами ако Слънцето е на разстояние колкото един Нил от Земята и Луната "припка" ту пред, ту след него. Ами, ами... Дано осъзнаем до Амина! :)))

Бих могъл да продължа мисълта ти: ами ако това не е слънце а само фурна с крушка,ако Земята не е планета а ябълка в тавичката,ако затоплянето го прави реотанът а не Слънцето и т.н. :)) Тръгнем ли по пътя на "ако"-тата,може никога да не излезем от него :))
цитирай
20. shtaparov - Човечеството и най-вече Българите ...
26.05.2019 23:58
zaw12929 написа:
Човечеството и най-вече Българите заслужават да знаят истината

Така е- Българите ТРЯБВА да я знаят,за да се грижат добре за себе си: за другите има кой да се грижи.
цитирай
21. breeze - " Ти не си човек, ти си злато..." :)
31.05.2019 10:20
Защото знаеш много.

цитирай
22. get - До 19. shtaparov - :))
31.05.2019 20:03
shtaparov написа:
nedovolen написа:
Добър пост за търсещите Истината!
Кой или какво управлява процесите по Земята и Вселената.
Ами ако Слънцето и Луната не са това, на което са ни "научили". Ами ако Земята не е кръгла и е куха. Какво става с ядрото и изградената хипотеза. Ами ако Слънцето е на разстояние колкото един Нил от Земята и Луната "припка" ту пред, ту след него. Ами, ами... Дано осъзнаем до Амина! :)))

Бих могъл да продължа мисълта ти: ами ако това не е слънце а само фурна с крушка,ако Земята не е планета а ябълка в тавичката,ако затоплянето го прави реотанът а не Слънцето и т.н. :)) Тръгнем ли по пътя на "ако"-тата,може никога да не излезем от него :))


- Както не сме излезли "от тавичката на мазната лъжа"? - Гото/Гетите били Германци тръгнали от Скандза - вследствие на Климатичния температурен минимум?
Който СЛЕД ПРОВЕРКА И ЗА МОЕ УЧУДВАНЕ - се оказа, че почнал - ПОНЕ ВЕК ПО-КЪСНО СЛЕД ГЕРМАНСКАТА МИГРАЦИЯ ... известна още и като "Велико преселение на народите"?

Поздрав ... и да не бъдем глупаци - поради простосърдечие и наивност!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4815261
Постинги: 267
Коментари: 9063
Гласове: 136733
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи