Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2011 16:48 - HAARP и CHEMTRAILS, ръка за ръка.!!!
Автор: barborok Категория: Регионални   
Прочетен: 6744 Коментари: 13 Гласове:
4

Последна промяна: 16.04.2012 23:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не искам да препрочитам всички статии на тема световна конспирация, не искам да събирам бисери като многоуважавания zlotokuche, искам само да кажа на всички хаарпаджийчета и на всички химтрейлърчета да почнат да проверяват свойте копипейстове, Бях чувал за играта "развален телефон" ама за развален копи-пейст не бях чувал. Във всички тези статии които прочетох на темата  имаше толкова много технически неадекватности колкото би направил петокласник в научен труд за ядрената физика, генетиката или психологията.
      Мерите гаусове и тесли на кубик,мерите честотите с магнитометър,  казвате на честоти в килохерци , че са късия вълнови спектър (дължина на вълната на един kHz - ~300km), на черните хеликоптери слагате радар "лидар" -закакво му в да мери влажността на въздуха , долната и горната граница на облаците а и "лидар" не е радар. Казвате на честоти в мегахерци - "ужасно ниски вълни" , що не казахте бавни бе, бавни такива? Пръскали ни били с МЕЛАНИН ПОЛИМЕРИ??? Облаците с някъв вид метал били отражатели на вълните, забравихте ли основното свойство на вълните да се отразяват в ПЛЪТНИ и гладки повърхности с големина по-голяма от дължината на вълната? Много е лесно да плашите хората и да се плашите един друг , ама да пуснете една търсачка и да прочетете резултата е трудно?
      От един месец алармирам всички ХААРПаджийчета " аве хора погледнете внимателно антените на снимките те не могат да излъчват честоти в Ghz (микровълнови), затова има друга антена , кръгла , цилиндрична , магнетрон" , и аз незнам защо толкова много желая истината да  се проумее. Станало ми е фикс идея, няма значение, истината е , че незнам защо я водя тая борба.... Та оня ден излиза новата статия на майстор HAARPзомбито в която се обяснява , че хаарп освен няколкостотин мачтови антени има една 20метрова кръгла , цилиндрична- магнетрон и един два параболични радара!!!! Какво правим ? Сега трябва да изнамеря майсторхаарпаджийчето и да искам 5лева.
     Безочливостта ви е потресаващо .... (пфуу как да го кажа?)  голяма! Навсякаде хората ви показват истински факти , научни статии а вие отговаряте
               -не не е вярно виж това www.youtube.com/phpuh761312/vidhfjh " можеш с очите си да се увериш.....- аве няма значение, вашето мнение и без това ... .
     Важното е , че ме забавлявате. Нарочно оставих поста празен един ден само да проверя колко пъти ще се прегледа само заради заглавието. Емииии статистиката е стряскаща , отсега нататък всичките ми постoве ще са с подобни заглавия и вътре ще се говори на други теми. Съжелявам за всички здравомислещи хора които трябва да прочетат това.              Извинявам се.



Гласувай:
5


Вълнообразно


1. marinero - Ох, теориите за конспирацията сигурно няма да
05.07.2011 15:03
излязат от мода. На мен са ми "любими" някакви си рептили. Не рептилии, т.е. влечуги, ами рептили. Хора-динозаври,вероятно извънземни, с мимикрия и власт. После се замотаваше някаква връзка с еврейството, меровингите и т.н., докато се стигне до рептилския произход на всички световни лидери, банкери и хора с влияние и добри позиции в обществото.Я дай да съчиним една единна теория на конспирацията, та да набутаме абсолютно всички идиотии в един кюп:)))
цитирай
2. barborok - те са достатъчно зле и без мен и без теб какво да ги навираме...
05.07.2011 19:55
.... а за моргелоните чувалА ли си , те са едни бели влакна дето падат от небето (не че там летящите паяци са милиони) и после тия влакна били нанороботи и като не ги лекуваш ставаш рептил, и тия нанороботи се хранили с биоенергията ти, смятай . Това вече са 'бутикови' конспирация, аз в момента работя по съчиняване на такава теория , ама аре това в фацебуук, ако направиш такова нещо можеш да очакваш много пари , само дето откакато почнах да пиша за нея , някой почна да следи компютъра ми и по улиците ме следват едни черни джипове мицубиши ( такъв модел за първи път виждам) с едни терминатори вътре, уте ще ги питам дали не са раптили ;)
цитирай
3. barborok - ауу маринеро извинявай ,
05.07.2011 20:07
нали се сещаш в едно анимационно филмче " ама ас си мислех це си зенско бе !?!?!" съжелявам ужасно сега ще се поправя , ох малии...
цитирай
4. marinero - Оле, боже, тези съм ги пропуснала! Как ще спя сега?
05.07.2011 21:20
barborok написа:
.... а за моргелоните чувалА ли си , те са едни бели влакна дето падат от небето (не че там летящите паяци са милиони) и после тия влакна били нанороботи и като не ги лекуваш ставаш рептил, и тия нанороботи се хранили с биоенергията ти, смятай . Това вече са 'бутикови' конспирация, аз в момента работя по съчиняване на такава теория , ама аре това в фацебуук, ако направиш такова нещо можеш да очакваш много пари , само дето откакато почнах да пиша за нея , някой почна да следи компютъра ми и по улиците ме следват едни черни джипове мицубиши ( такъв модел за първи път виждам) с едни терминатори вътре, уте ще ги питам дали не са раптили ;)

А инак, ако терминаторите имат два пръста аралък между калварията и мозъка, сигур не са рептили, а една друга порода. Не си ли чувал, често оцеляват след изстрел в черепа...
По въпроса за пола - нося полА, ама не шотландска:)
цитирай
5. barborok - разбрах разбра....
05.07.2011 21:29
...пак се извинявам,
цитирай
6. barborok - а ако не мога да ползвам пистолет ? ...
05.07.2011 21:30
marinero написа:
[quote=barborok А инак, ако терминаторите имат два пръста аралък между калварията и мозъка, сигур не са рептили, а една друга порода. Не си ли чувал, често оцеляват след изстрел в черепа...
По въпроса за пола - нося полА, ама не шотландска:)

а ако не мога да ползвам пистолет ? мога ли да ползвам оргонен бластер? дали ще ги спра
цитирай
7. zlokuche - Дай линк към тия шедьоври..
08.07.2011 02:08
Отдавна не ми е попадало да захапя нещо толкова сочно :)
цитирай
8. barborok - zlokuche моите уважения...
08.07.2011 10:19
... ама то няма една статия на тема хаарп или химически следи която да е написана адекватно , как да ти дам линк , те са всички линкове на темата . нима пак ще се гмурнеш в клоаката да събираш бисери?!?!?! ако наистина искаш линкове да почна с копи-пеиста, как да го направим трябва да направя нов пост само за това , като се каже, че веднъж съм ги изчел ти умопомрачаващи трудове ся трябва пак , да е ти стана пациент накрая,
цитирай
9. zlokuche - Барборок, не се притеснявай. . . ...
08.07.2011 10:21
Барборок, не се притеснявай...

Изчетох цялата книга на Бегич и Манинг и все още съм добре...
цитирай
10. barborok - наистина съм готов да помогна
08.07.2011 10:26
само кажи как
цитирай
11. barborok - eto link
08.07.2011 16:44
http://estirbg.blog.bg/lifestyle/2011/05/28/prodyljavat-da-ni-pryskat-nai-bezochlivo-chemtrails-tihata-i.754879 става въпрос за меланин полимерите с които ни прискат, трябва да се про1етат и коментарите
цитирай
12. zlokuche - Зомбоморфоза!
10.07.2011 14:06
Мерси за линка. С простотиите на библейската какичка и обичайната chemtrailщина не ми се занимаваше, но ме насочи към ново откритие в зомбологията:

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2011/07/10/.780462
цитирай
13. анонимен - Майсторе.
28.05.2012 19:16
Тия антени долу са захранващите.А горе колко са нацвъкали и какви ,бедна ти е фантазията.Нима смяташ че тея ще покажат нещо на земята????.Всичко им е горе.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: barborok
Категория: Забавление
Прочетен: 234931
Постинги: 79
Коментари: 289
Гласове: 231
Архив