Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2013 15:35 - ПИРАМИДИТЕ МИ
Автор: balkan1 Категория: Технологии   
Прочетен: 2687 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 19.08.2016 14:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

                         До тези три вплетени една в друга решетки достигнах преди много години.
Бях болен от грип и в кутията с лекарства имаше и левкопласт. Пластмасовата лентичка на лепящата страна беше нацвъкана с точици ( вдлъбнатини ) за по-лесно разлепяне и схемата по която бяха разположени тези точици ме провокира за рисуване и полека - лека стигнах до решетките, които по късно "пригодих" за пирамиди.
                       Мислех си че и аз нещо съм дал на света докато не ги видях случайно по телевизията в един филм за някакъв датски остров.
                    Разбира се виждах ги и преди това НО си мислех че някой ми ги е откраднал НО в двореца на острова построен преди доста години няма как да са ги откраднали. 
                      Спрях да мисля по въпроса и вече не си спомням името нито на двореца - нито на острова но понеже се старая да публикувам интересни неща реших да цвъкна и тези пирамиди - все пак такива не съм виждал още - схемата в двореца беше изпълнена под формата на паркет ако не се лъжа.
                       Снимката е от дигитален макет направен с приложение на Гугъл - 
   http://sketchup.google.com/ 
                     Доста си играх, защото преди това не съм се занимавал с нещо подобно НО бях решил твърдо да го направя, защото като се позиционира на Глобуса може да се разглежда отвисоко и отвсякъде. Разбира се от Гугъл са се усетили че на мястото няма нищо подобно и го изтриха, защото глобуса се използва от хората да се ориентират какво има на мястото където ще ходят и моите пирамиди се оказаха всъщност нежелани НО един ден може би някой египтянин или човек с повечко пари ще направи такъв комплекс от пирамиди. 
Имам предвид, че пространството между пирамидите може да се остъкли.

image


Плетеницата от решетки може да се използва и за укрепване на наклонени терени, брегове на реки, край морето и други подобни, а ако се изпълнява в големи размери може да се проектира и като сграда.
С удължаване на вертикала се увеличава ъгъла на наклона, а с удължаване на хоризонтала се намалява.
При ниско строителство модулите "Y "могат да бъдат правени само от стени, като горните страни да липсват и да се използват като саксии.


Невъзможните неща се постигат от онези на които не им е обяснявано че са невъзможни :)

image






Гласувай:
7



1. liliyanaandreeva - Казват, че александрийският фар ...
01.11.2015 11:06
Казват, че александрийският фар бил направен от мраморни блокове с ъс специална форма и се редели без спойка! Казват, че бил висок колкото 60-етажна сграда! Аз мисля, че е бил висок 60 метра, което си е много високо! Излъгали арабите,че вътре има злато и те започнали да го разглобяват. Халифът се усетил и спрели разглобяването. Искали да го издигнат отново, но не могли да сглобят блоковете. Тогава решили да сложат поне огледалото и огъня, но го счупили. Казват, че в 14-ти век бил окончателно разрушен!
Друг пример е Мачу Пикчу в Перу. Как са напасвани камъни с произволна форма в иригационните съоръжения никой не знае. Между камъните не прониква и врага дори!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balkan1
Категория: Политика
Прочетен: 3247262
Постинги: 531
Коментари: 287
Гласове: 1242
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031