Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2011 11:12 - Новият 3-ти секретар на посолството в Кувейт ще съм аз! (може би)
Автор: iliaganchev Категория: Забавление   
Прочетен: 2142 Коментари: 0 Гласове:
0



Новият 3-ти секретар на посолството в Кувейт ще съм аз! (може би)

 

КС отмени лустрацията на дипломатите ченгета

www.monitor.bg

Урааааааа - значи моят личен приятел и агент Илко Шивачев си остава посланик в Кувейт и може да ме вземе за 3-ти секретар на посолството на РБ в Кувейт!

Той ме познава добре и аз го познавам добре – били сме и насаме и във високи компании!

Запознахме се, когато аз в качеството ми на зам.кмет на Варна бях през лятото на 1992 в Пирея и Атина. Там възстановявах договорите между общините Варна и Пирея – договорните отношения бяха създадени от бившия кмет на Варна Георги Тошков „до революции”.

Тошков беше комунист, но въпреки това беше голяма работа! Заради тези тесни негови връзки варненските другари му бяха правили забележки, защото това било все пак контакти с нашите класови врагове от НАТО-вска Гърция. (Това и други неща ми беше разказвал, когато се виждахме след „революцията” – той беше голям дявол в добрия смисъл на тази дума и много ми допадаха нашите контакти и разговори!

Шивачев пък беше по това време младо стройно момче (за разлика от сега). Правеше частен бизнес в Гърция – имаше много връзки, защото беше тъкмо уволнен от „демократа-консервативен еколог” Филип Димитров (за тези, които са много млади – бивш премиер на РБ). Той много ме харесваше и станахме добри приятели. Взех го за преводач по препоръка на тогавашния кмет на Варна Христо Кирчев.

На Илко всички врати в Атина и Пирея му се отваряха, още като ги приближеше: така той ме заведе на страхотни разговори:

·        с ръководителите на общината в Пирея;

·        с една от районните общини на Атина, на която забравих името;

·        с търговските камари за малък и среден бизнес;

·        с голямата морска камара в Пирея, която се ръководеше от наследника на милиардера Онасис и също крупен гръцки бизнесмен (друг път ще ви кажа името). Това беше най-интересната среща – той ми обясни примерно защо сега дава пари на ПАСОК, а не на НЕА ДЕМОКРАТИА и ми намекна, че и българските министри, които са били при него, обичат финикийските знаци;

·        следващата среща беше с митрополита на Пирея „Севизмиотате” (Негово Високо Преосвещенство) Калиникус, когото поканих във Варна, но той дипломатично отказа и все пак ми обясни защо, което е неудобно да призная ...

·        Запознаване с не един политик, най-милият от които беше депутатът от ПАСОК Никос Галанос (какво ли стана с този човек?).

И всичко това благодарение на прекрасния преводач и млад способен дипломат Илко Шивачев. Той беше всеотдаен и неуморим при всичките ми желания, които бликаха (всички знаете, че съм енергичен даже и сега като старец).

После последваха гръцките посещения – отново Илко помагаше!

След това мене ме уволниха – неговата Държавна сигурност не ме харесваше, пък и с това свободомислие и свободословоизлияние за харесване ли съм?! Сами разбирате, че СДС също беше доста ДС ...

След 2 години (вече в качеството ми на „лист отронен” от ветровете на „промяната” ) преди предстояшите избори за парламент в РБ един ден гледам и не вярвам на ушите си – по БНТ показваха изборната кампания на БСП и подгряващото участие в нея на Никос Галанос заедно с Красимир Премянов – на малкия екран видях, че Илко отново е преводач. (Как и къде се запознахме с Краси – като му дойде времето!)

Той вече не ми се обаждаше, а аз му загубих следите.

Наскоро разбрах от вестниците, че е посланик в Кувейт и младежът Младенов му готвел секирата, поради това, че преди революцията тогавашният младеж Илко е бил агент-офицер от ДС, разбира се само капитан, не нещо по-голямо, като да речем настоящият шеф на ГЕРБ-Варна полковник Павел Димитров.

Ееех, драги сънародници, тъмни са балканските пътеки ...Но аз заминавам с БДЖ (след стачката) за Кувейт!

 



Тагове:   политика,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5311033
Постинги: 4994
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930