Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2021 05:05 - В НАЙ-ЛОШОТО СЪСТОЯНИЕ
Автор: rozasaronova888 Категория: Други   
Прочетен: 1050 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: 2 царе 23-24; Лука 19:1-27 и Ефес. 4:20-32



„... със съвършено смирение и кротост, с дълготърпение, с поносимост един към друг в любов.“ (Ефес. 4:2)


  „Тя е приемлива, но не достатъчно хубава, за да ме изкуши“ - това изречение, произнесено от г.н Дарси в книгата „Гордост и предразсъдъци“ на Джейн остин, е причината винаги да помня този роман и влиянието, което ми оказа. Понеже след като прочетох това изречение, аз изградих категорично негативно отношение към г-н Дарси. Но сгреших. Подобно на героинята на Остин, Елизабет Бенет, аз преминавах през бавна и доста неохотна промяна на мисленето. Като нея, не исках да опозная личността на Дарси като цяло и предпочитах да се придържам към вече изградено мнение, което се основава на неговото погрешно поведение в момента. След като прочетох докрай романа, се запитах с кого в реалния живот съм допуснала същата грешка. Какви приятелства съм пропуснала, защото не съм искала да се откажа от някоя прибързана преценка?


  В основата на вярата в Христос е съзнанието, че Бог ни е познавал, обикнал и приел тогава, когато сме били пропаднали грешници (Римл. 5:8; 1 Йоан 4:19). Това е свързано с чудото на промяната на нашето старо, грешно естество в ново създание в Христос (Ефес. 4:23-24). Това е радостта от разбирането, че вече не сме сами, но сме част от едно семейство, едно „тяло“, съставено от тези, които се учат да ходят в любов - истинска, безусловна любов (5:2).


  Когато помним какво е направил Христос за нас (ст.2), как да не копнеем да видим другите по начина, по който Той вижда нас?      М. ла Роуз


  Боже, понякога ми е трудно да не се подам на импулса да преценявам другите и да се сравнявам с тях, като виждам себе си по-добър. Помогни ми да приемам всички със съзнанието за Твоята велика любов, амин.


  ЗАЩО МИСЛИТЕ, ЧЕ ПОНЯКОГА СЕ ПРИДЪРЖАМЕ КЪМ НЕГАТИВНИ ПРЕЦЕНКИ ЗА ДРУГИТЕ? ДАЛИ СТЕ ИМАЛИ ТАКОВА ПОГРЕШНО МНЕНИЕ ЗА НЯКОГО?    



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rozasaronova888
Категория: Други
Прочетен: 1693099
Постинги: 3893
Коментари: 97
Гласове: 1005
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031