Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2020 11:22 - Инвестирани сме Бъдно възнамерени
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2335 Коментари: 11 Гласове:
16

Последна промяна: 16.10.2020 11:17


Под куполът притворил ни съзнателно,
с естествен достъп до ефирни знания,
ограничаваме се познавателно,
с привлечено в материя внимание.

С душевност фина се наподобяваме,
чрез красотата ,жива в нас природно,
а в низши страсти грубо оскверняваме,
Любовта, присъща ни Богоподобно.
---
Морбидност е присъща на човечността,
консумираща душевност принизена,
и към ентропия стреми в инертността,
с деградивност и омраза заблудена.

Приучени от навик с повторения,
и в страховете си, и с примирение,
привлечени от низши вдъхновения,
сервилни сме за чуждо унижение.

А Изборът ни, право по рождение,
да търсим същността си прогресивно,
е подменен в духовно заблуждение,
в свобода, уж предоставена пасивно.

---
Но честта ни оцеляла да се борим,
търпимо съхранена и в забвение,
с рат, слово и любов знае що да сторим,
стремеж на всеки да удовлетворява.

И чрез спомен родов ни за принадлежност,
и душевно позитивно споделени,
любовта си преоткриваме в безбрежност,
и с красивото в живота вдъхновени.

---
Нареченото пожелано чрез Духа,
и сторено и дадено на ближните,
Творецът връща с болестта ни на греха,
или дарява ни с подобие на мислите!

image

_______
  Още в предишния постинг имах намерение да си забраня коментарите, но програматорът на Инвестора не го позволява защото вероятно се наслаждава на Калибан с моя образ, но в негов израз, маниери и манталитет, и усилията на Апостолов да бие предишния си рекорд от 7 малумни коментара на постинг, които навярно и той му диктува по 5G връзката.
   А понеже ми е жал какво още не ми е дошло на ум да им нарека относно воайорските им съчувствени приятелски коментарности, с които да ми съветничат умнишки, относно хайтърската орда на Инвестора..., по-добре да се сопрат необидени, преди да са писали... 😜 Но винаги ме радват позитивни и усмихнати и помисли! 🤗

_______
   Валеска ме подсети за един поздрав два варианта:
Tainted Love... на Kwan и на Soft Cell
... 
Are you ready to play the game, Ready to lose it all, Sure you want to play?  It"s tainted love!  Are you sure you want to play..?
Should you give me a moment and let me think
I will come up with something you can"t resist
Demonstrating myself in a certain way
With the lighting so subtle and perfectly dim
A suggestion of mine which you will not take
Is to pack your belongings and steal away
For the play is in progress and what"s to come
May not be your thought of marvelous fun
At all... 






Гласувай:
18



1. apostapostoloff - Калибанът пак ще те награби.
14.10.2020 11:25
И ще те скапе, копеле.

Ще ти скрие шайбата. Ще ти разкаже играта. Ще ти бръкне в организма.

Пак ще станеш за кашмер.
цитирай
2. hloris - apostapostoloff
14.10.2020 12:02
ти си природно надарен...вулгарен циник
колко ли трябва да ти е скапано житието-битието,за да имаш подобен стил на виртуално поведение...при това идващо от човек с претенции за образование,интелект и възпитание.
цитирай
3. lexparsy - Щом така си е пожелал... Но не мисля че има голямо желание да ме награби с истинската си муцка пред мене...
14.10.2020 12:12
apostapostoloff написа:
Калибанът пак ще те награби.
И ще те скапе, копеле.

Ще ти скрие шайбата. Ще ти разкаже играта. Ще ти бръкне в организма.

Пак ще станеш за кашмер.

Както се награбвате всеки ден с Инвестора на блога ли? Или както награбва всички овце които пасете, за да му става воайорския анализен?

   А докато ми награбвате цитати от написаното, не схващате и песъчинки за храносмилане... Но понеже сте авери с Калибан, може ли да го помолиш да ми ограничи коментарите в Настройки, защото аз от два дена нямам достъп. А той е доказал и показал пред всички, че Иинвесторът му е дал, освен всички софтуерни екстри на един хейтър, но и достъп  до всичко и на всеки в блога.
   Защото докато продължавайте да си пожелавате и възнамерявате наглостта и простотията пред всички, аз да мога да го правя по един по лриятен, позитивен и усмихнат начин, който мрачният ви създател не е заложил във вас и програмно, камо ли генетично... :-()
    Та за тази молба ти пуснах коментара, но другите ще се въздържа. Така че не си хаби мъзгата да пишеш, защото ще ти трябва за награбването с Инвестора ти.. :-)))

.... Казах ти да спреш да ми пишеш а не да продължаваш по няколко малоумник коментара на минута бе световноизвестен силикончо. Инвесторът сигурно и ти дава обратни команди, за да ги изпълняваш... или ти е все едно напред или назад навътре или навън... Важното е да се повтаря, и по-забързано за да се кефиш... :-)))
цитирай
4. lexparsy - Ама той е световно известен българин и астрологичен гений бе Хлорис...
14.10.2020 12:41
hloris написа:
apostapostoloff
ти си природно надарен...вулгарен циник
колко ли трябва да ти е скапано житието-битието,за да имаш подобен стил на виртуално поведение...при това идващо от човек с претенции за образование,интелект и възпитание.

   И съм убеден, че така твърди и Инвесторът в него, Калибан, Юлка и сие, но едновременно и с инвестициите си в българските медии и този български блог!
А ние миличките само се страхуваме, да не вземем да станем световно известни, че хората да питат дали сме Като онези известните българи...

   Дано поне се усмихна Хлорис :-)  но все пак така ми се иска да чуя някакво позитивно намерение или отношение. Затова искам да си огранича коментарите. Но такава е инвестираната съдба на пишещите в този блог... :-()
   А аз ти пожелавам много слънчеви намерения през този ден!
цитирай
5. lexparsy - Радваме че си вникнал в мислите ми
14.10.2020 13:33
zarenkow написа:
Хубаво и интелигентно
Написано. Ако можеше и съдържанието да е по убедително би било чудесно.

   Но щом е интелигентно, значи и съдържанието трябва да се чете... :-)
   Всъщност аз отдавна споделям, че така стихотворно си водя записки на мислите и убежденията до които са стигнали за "лични дневници", и за да мога после да си ги сравня. Но и защото убедителното проповедно писане не ми е присъщо, аи дългата обосновка не знам дали ще е полезна за някой който не е подрязбрал от кратката. Защото според мене за всеки разбирането има различна дълбочина на съдържанието...
   А специално това тук, ми е синтез на някакви стари размисли но най-вече подсещане за някои Инвестори и подопечните им блогъри, за равносметка на възнамерените инвестиции :-)))
   И на тебе такива пожелавам но ползотворни и позитивни!
цитирай
6. ok3223 - Като съдържание добро...
14.10.2020 14:47
Като сдържание добро...като стихотворна техниака много слабо. Куца ти стихотехниката .ПРОЧЕТИ НЕЩО ОТ ЯВОРОВ, СМИРНЕНСКИ,ДЕБЕЛЯНОВ,ГЬОТЕ,Х.ХАЙНЕ... ШЕКСПИР,БАЙРОН,ШЕЛИ... ПУШКИН И ЛЕРМОНТОВ.ИМА И РЪКОВОСТВА ПО СТИХОТВОРСТВО И СТИХОТЕХНИКА, ПО ЛИТЕРАТУНА ГРАМОТНОСТ ПО ЧИТАЛИЩАТА ПО И ЗА ТЕХНИКАТА ЗА ПИСАНЕ НА СТИХОВЕ...
НАУЧИ СЕ ДА ПИШЕШ ГРАМОТНИ СТИХОТВОРЕНИЯ... ПА ЧААК ТОГАВА СЕ ЗАХВАЩАЙ С ПОЕМИ И РОМАНИ В СТИХОВЕ като "Чайд Харолд" и ПОЕМИ КАТО ПУШКИН...
Слаба ти е литеретурната и поетичната култура и техника... от там идват и слабите ти стихове.
ДА ЗНАЕШ, КАКТО ЗА МУЗИКАТА И РИСУВАНЕТО СЕ ИСКА НАДАРЕНОСТ ОТ ПРИРОДАТА, С КАКВАТО СЕ РАЖДАТ САМО НЯКОИ ОТ НАС... АКО НЯМА ТАКАВА , НЕ Е РОДЕН С ТАКАВА ЧОВЕК И ДА СЕ СКЪСА ОТ ЧЕТЕНЕ И ПИСАНЕ, ОСВЕН ПОСРЕДСТВЕН ПИСАЧ НА СЛАБИ СТИХОВЕ... ДРУГО НЕ СТАВА.
КОЕТО НЕ Е БОЛКА ЗА УМИРАНЕ... ЖИВОТА Е ПРЕД НАС, ЗАНАЯТИ МНОГО. ПРИРОДАТА СЪЗДАВА И РОДЕНИ ЗА ПИЛОТИ, МАТЕМАТИЦИ, МУЗИКАНТИ, ПИСАТЕЛИ И ПОЕТИ,ШЛОСЕРИ И МОНТЬОРИ,УЧИТЕЛИ, СПОРТИСТИ И ФУТБОЛИСТИ И ТН. И ЗЕ ВСИЧКИТЕ ИМА МЯСТО ПОД СЛЪНЦЕТО В ДЕШНОТО ЦИВИЛИЗОВАНО ОБЩЕСТВ. ВСЕКИ ОТ НАС Е РОДЕН С ПРИЗВАНИЕ, С ДАРБА НЯКАКВА ... НО ЧЕСТО Е МНОГО ТРУДНО ДА ГО ОТКРИЕМ И ЗА ТОВА МНООГО ЧЕСТО МНООГО ОТ НАС, СЕ ЗАНИМАВАТ С НЕЩО И НЕЩА, ЗО КОИТО НЕ СА ПРИДОПРЕДЕЛЕНИ ОТ ДЯДО БОЖЕ ЛИ, ОТ ПРИРОДАТА ДА ПОСТИГАТ ПОСРЕДСТВЕНИ РЕЗУЛТАТИ.
цитирай
7. lexparsy - Абе Окии, ти да не си от менталната ...
14.10.2020 15:05
   Абе Окии, ти да не си от менталната каста на Апостолов...?
   Защото помня че вече ти дадох подробен отговор на същия въПрост коментар, написан с главни букви като Соц учителка от ТВУ. Пак ли да ти обяснявам че нямам претенции че пиша поезия със съждителните си записки... макар че в блога имам и много опити за такава.
    Ами да беше прочел поне мнението ми след като vania23 написа "Не сме поети!", а аз размислих " Душевност инвестирана във стих"... :
https://lexparsy.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/09/26/dushevnost-investirana-vyv-stih-za.1728889
   Хе, ами ако оценяваме поезията по дълбочината на душевния изказ, чрез абстрактно и имагинерно мислене, този който е прочел по друг начин може да го оцени повече от красиви думи на млада красива поетеса, като примерно...., за обувките на есенния дъжд, които тъгуват за босото лято... :-)))))) и съм сигурен че ти би си спестил наталиновите поучителни анализи... :-()
    И не ми цитирай класиците, преди да си схванал нещо смислено от тях, или разчиташ на тефтерче със записки и с цитати както останалите хейтъри.
   Миналия път Дела ме посъветва да не ти пускам коментарите, и това е за последен път, и не защото ме критикуваш, а защото ми задръстваш манталитета, който си има по- приятно неразбираеми за твоя занимания...
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Лекс!
14.10.2020 20:39
Да влезем в плоожение на автора на първия коментар
Едва сега стана ясно ,че има спун!- Синдром на придобита, ясно каква недостатъчност!
Затова разкарваше хамили с фекалии и ги ръсеше в блоговете!? И даже те ,хамилите му го намразиха! Заради вонята! И го плюеха и хапеха!
Трябва да му помогнем ва човека, да превъзмогне това между детскоградинско и пуберско състояние- "Сега учителката ще те накаже " Или пък- Оня простак ще те набие" ?
И понеже не е в ред с главата и вкарва виртуални неща в оборот , туй е от походите в пустинята ефект! От миражите!
Просто го трий и не му обръщай повече внимание! Това му е терапията И за него е полезна ,да се нормализира, поне до някъде! Много се е вдетенил! За връзване е!

Хубава вечер!

П.П. -Хлорис, той не живее в настоящето, поради придобитото , а в детството- до пубертета! И е оформил интелектуален крът...от пубери!
Да го разберем!
цитирай
9. tonsun - От Стивън Крейн Мисли като м...
14.10.2020 22:21
От Стивън Крейн

Мисли като мен

„Мисли като мен — каза ми той,
ако не — ти си зъл и покварен;
ти си жаба.“
След като дълго мислих,
аз казах: „Реших да бъда жаба.“

На автора на поста - както винаги Адмирации за това, че отстоява стила си и начина си на изразяване.
На критикарите - разбирачи от поезия - малко повече толерантност и интелигентност в общуването с онези, които не отговарят на собствените ви тесни "калъпи"...
На Приятелите - здраве и спокойна нощ...
На останалите - .....
цитирай
10. lexparsy - @ 9. Hi Лео
14.10.2020 23:17
   Радва ме коментарното ти присъствие, но вече не ме усмихва съдържанието.
Понеже ценя приятелството ти ще ти се оплача..., че вече е изтъркан хумора на Халтурата да усмиваме  осмиващите ни, игнорирайки Културата , която се опитваме да споделим. Уффф, пак се изразих сложно... :-)))
   Много харесвам твоито спонтанно споделени постинги за размисъл.. но така ми се иска да можем да си споделяме мислите дезинфекцирана от пандемията на чужд за човешкия морал манталитет... Уффф, пак се изразих сложно... :-)))
   Ако искаш пак Прочети съдържанието на моите тъпи стихчета, и даже предсказанията коментарна ангажираност която искам да избегна безпомощно... и ще се радвам да споделиш отново....
   Бъди здрав, усмихнат и възнамерено позитивен Лео,
   Лекс
цитирай
11. lexparsy - :-))) няма такива емотикони.. :-)))
15.10.2020 09:06
Пак публикувам този коментар защото програматорът не инвестор ми го изтри. А не съм проверявал колко мой коментари са преправени или изпратени от някое мое друго аз, престорили се на мене. И няколко мои коментари са добавени фрази които не съм писал аз....
tonsun написа:
От Стивън Крейн

                             Мисли като мен

                „Мисли като мен — каза ми той,
                  ако не — ти си зъл и покварен;
                  ти си жаба.“
                  След като дълго мислих,
                  аз казах: „Реших да бъда жаба.“

На автора на поста - както винаги Адмирации за това, че отстоява стила си и начина си на изразяване.
На критикарите - разбирачи от поезия - малко повече толерантност и интелигентност в общуването с онези, които не отговарят на собствените ви тесни "калъпи"...
На Приятелите -  здраве и спокойна нощ...
На останалите  -  .....

   Ами няма такива емотикони, за да напиша с тях модерна поезия.. :-)))
   Защото Стивън Крейн ми припомни, на какви животни се бях престорил, за да мисля, не като другите а като присъщото ми Аз...! Но жабите са красиви създания,  докато си припомних и някои от моята морбидност, която пък ми припомни, животни които свалят маски на страхливци, с нокътя на малкото си пръстче, докато изчакат очите и пожеланото им... Животното се нарича Човек! Да се страхуват!
    Така искрено се радвам че пак те има, инвестиран от себе си в блога Тонсън!
цитирай
12. vesever - Хареса ми стихотворението, Лекси, ...
15.10.2020 15:43
Хареса ми стихотворението, Лекси, и аз обичам да размишлявам по теми, които са хем общочовешки, хем вселенски. Защото сме капчици от Океана на Вселената.
И аз есенно почвам да изпадам в състояния на равносметки и осъзнавания - лични и общочовещки и вселенски ))
Поздрави от мен!
цитирай
13. lexparsy - Хареса ми стихотворението, Л...
15.10.2020 18:37

vesever написа:
Хареса ми стихотворението, Лекси, и аз обичам да размишлявам по теми, които са хем общочовешки, хем вселенски. Защото сме капчици от Океана на Вселената.
И аз есенно почвам да изпадам в състояния на равносметки и осъзнавания - лични и общочовещки и вселенски ))
Поздрави от мен!

   Благодаря ти не само че хареса и размисли, но и че си спести напъните да класираш и да класифицираш поетично или с други нарицателни набеждения... :-)))
    Защото за жалост наблюдаваме, че това вече не е само мода, но и се прави задължително като че сме класифицирани и изложени стоки за покупко-продажба... което всъщност май се оказва че е така И точно това е едно от скритите послания стихотворни размисли... макар че има и други които ако осъзнаем че са истина и напиша прав текст трябва много да се притесним.
    А всъщност аз го написах като послание за Инвестора и хейтърите му, които може би съм притеснил миличките, защото забелязах, че са ме лишили от класация за популярност, което би ме радвало ако сторят същото и със съществата посветили се тенденциозно и всекидневно и публично да ме оплюват и подиграват.... че и баш мене да набеждават клевети пред хилядите читатели, при условие че не само е очевидно но и съм доказал твърденията си...

    Благодаря ти Веси, а може би и други от този блог, че все още пишеш в него изразявайки и споделяйки с приятели естествено душевността и мислите си, без да си нарочена за публично оплюване... Лелейй... Пу, пу да не те урочасам и да не чуе Хейтъра, който очевидно се идентифицира пред всички като Дявола... :-((()))
   Трябва да покажеш как си в фугирала плочките че да им намерим кусура на тях а не на майстора... :-)))
цитирай
14. valeska - Добро утро, Лекс!
16.10.2020 07:52
Машината на злото работи, когато комплексите са много, ще се мъчи да ни пречупи, но този, който й се противопостави ще стане много устойив и силен психически, това обаче иска много труд и истинско преживяване на болката, решиш ли, че не ти пука, значи ти предстоят още много сблъсъци с унижението.
цитирай
15. lexparsy - Благодаря за съпричастната констатация Вале, но тя не ми помага много...
16.10.2020 09:44
valeska написа:
Машината на злото работи, когато комплексите са много, ще се мъчи да ни пречупи, но този, който й се противопостави ще стане много устойив и силен психически, това обаче иска много труд и истинско преживяване на болката, решиш ли, че не ти пука, значи ти предстоят още много сблъсъци с унижението.

   Защото аз си имам достатъчно предизвикателства в живота, за да не правят психически устойчив, но и поне да бъде полезен за себе си и другите, които поне да заслужават!
     А на мене, според тебе ми предстоят още много сблъсъци с неколцината психопати организирано и публично тормозещи денонощно не белязаните от Инвестора на блога неудобни за споделяне. Аз като самотен войн съм подложен на масирано публично оплюване, с подкрепата на неколцина които също са планирани за изгонване, но продължават безпомощно да мрънкат хейтърите а не срещу този който ги организира и им е дал програмни средства, и ги толерира чрез модераторите.
     А Хлорис си прави постинг как блогът се превръща в приятно място, където Калибан приема поръчки за изгонване, а Младен missana заявява че нормалните хора не си слагали модерация, a тези които го правят са страхливци.
     Ами я виж този мой постинг, в който вложих труд да пиша мислите си за неколцина оцелели приятели тук, че повечето коментират малоумният коментар на Апостолофф, или ми дават приятелски съчувствени съвети как да съм се бил справил докато оцелявам примирено като тях, без думичка за това което са прочели от мене. А в този постинг само на Апостолов коментарите са четири, рекордът му е 7, само на него... а за да бъде блогово нормален трябва и да чета и да си защитавам честта от обиди и клевети не само задължителните постинги посветени на мене на Калибан, но и на съмишлениците, му с много прозвища!
     А аз се учудвам че е единствена Радостина в този блог показва воинска чест да прочете простотиите им, и да им каже истината като ме защити. А приятелчето ми Младен публично намеква че съм ненормален и страхливец, защото модерирам написаното от превръщането му публична оргия на подбрани олигофрени и психопати! :-(((((((((((((((
     Мисля че всеки си е заслужил съдбата, и както намеквам в моите скромни стихчета, ще си получат каквото заслужават защото каквото където е оставено се връща на притежателят му. Но те нито схващат нито осъзнават, просто защото наистина зомбирането е толкова голямо че не е оставило нищо човешко в тях!
     И това се извършва публично пред хиляди четатели, Явно организирано от един Инвестор в българските ни медии, който Явно е убеден в ефективността им, как една лъжа повторена 100 пъти не овчедушни те зрители, се превръща в истина.
     Но много странен е и ефекта, че докато си мълчи, и се крие като мишок в дупката си, никой не смее и думичка да спомене, все едно че като не го познават но той ги притежава е за тях някакъв възвишен бог, за който е опасно да злословиш...

... Хе, а виждам че този мой постинг модераторите разумно се лишили от званието популярен, за да не се появи сред най-четените, където незапознатия читател ще прочете твърденията на Хлорист, Младен и други почитатели на блога, а след малко там ще цъфне и Апостолов и със сигурност Калибан, надянал върху гробната си муцуна моята маска, ще се напомпа и ще си предлага услугите като ефикасен наемен хейтър... А след като приключат с публичната си мастурбация, задължително ще празнуват, и ще викат три пъти Ура както предрича Закс...
цитирай
16. lexparsy - Специално заради Младен и за наслада на Инвестора, пускам и още един от задължителните ми коментари
16.10.2020 11:27
loop1 написа:
Запиши не ставаш.
Оммм сестро ИИИ гушшш татко

който очевидно е някоя мутация на Апостолов, но е един от задължителните на всеки мой постинг, но само и единствено с това съдържание... много изтривам, да не би да стана прекалено популярен по брой малоумни коментара, като Калибан...
    Та ако мислиш Мисана, че съм ненормален и страхлив затова че имам модерация, първото ще се убедиш, а от второто самоубедено ще се отречеш, ако присъстваш на не виртуалната ми среща с тези същества... които оставените по тяхна милост да пишат в блога,  ако не ги приемат Търпимо за едни най-нормални и присъщи за обществото ни психопати, изпитват ужас и страх че може да решат да се поЗабавляват и с тях, за удоволствие на други които пишат до блога единствено с тази цел:-((((
...
     А същата тази Сличност, МОМНТАЛНО откри единственият ми споделен нормално коментар, с едно друго споделено и от всички хейтъри обвинение "Защо кисна цял ден блога!?", условие че аз пиша един постинг на няколко дена, А тези които очевадно седят цял ден в блога, но само Посветените единствено на моята личност, които гадая начина да ме проследяват  Всеки мой опит за коментар, но и отделят много от ежедневието си да следят всяка моя мисъл и да творят  публични постинги, които аз съм длъжен според Младен Мисана да чета за да защитавам достойнството си като задължение на "нормален" човек без да съм "страхливец", би трябвало и аз да работя за инвестора на тази Медия която всички които все още пишат зомбирано до малоумие убеждават Света че нормална, но и че е българска!

    А бе малоумници, докато си вярвате, не си ли давате сметка че ви четат и нормални интелигентни българи и в чужбина и чужденци... и после слагат държавата ни в една евроУпадна статистика, която ви пускат в останалите медии задай вярвате!?
    Ако само за миг се осъзнаете си мисля че сте се само разпаднете на секундата!
А аз точно това ви предупреждавам и ви наричам за сбъдване този постинг от който никой не разбра и няколко песъчинки за храносмилане от пустинята която обитавате!
цитирай
17. lexparsy - @#17 Извини за откровеността zarenkow
16.10.2020 18:17
но от изказването ти лъха такава пошлост, потвърждаваща блоговата сервилност която така усърдно ни се вменява, че прецених за безсмислено даже и да намеквам обяснително защо...     Интересното е че не помага и молбата ми да бъде лишен от предсказанияте от мене подобни коментари...
    Ако искаш влез в диалог с Апостолов и той ще ти обясни и ще ти направи безплатен предсказателен за бъдещето  ти поведение даже хороскоп... ::-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363475
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375