Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2013 12:04 - "КОМУНИСТИТЕ" - 5
Автор: balkan1 Категория: Политика   
Прочетен: 3224 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 31.01.2013 12:04


forum.xnetbg.com/index.php/topic,9182.0.html 
А сега е ред на малко

 

                                                ---ИНЖЕНЕРИ---

 

Алберт С. Алкалай – инженер .

Арон Абрамович-инженер (гр. София).

Георги С. Ардити – инженер.

д-р Хаския Д. Нисимов – инженер.

к.т.н. инж. Барух Сачи-инженер.

инж. Емил Пипанов - работил е в Телефонния завод в София.

Исак С. Машиах – инженер.

Леон А. Алфандари – инженер.

Леон Р. Алшех – инженер.

Лилия В. Аладжем – инженер.

Моско А. Аладжем – инженер.

Исак А. Исаков – инженер.

Йорданка И. Геронова – инженер.

Елза Р. Бланк - Лякова – инженер.

Житомир П. Бланков – инженер.

Давид М. Бени – инженер.

Шели С. Бенатова – инженер.

Леон А. Бенатов – инженер.

Емил Г. Бенатов - инженер; НДСВ.

Пинкас Й. Барух – инженер.

Алберт М. Барух – инженер.

Исак М. Асса – инженер.

 

 

                           Нека се обърнем сега към едно от любимите неща на хибридите-

 

                                    ---ТЪРГОВИЯТА---

 

          Кои са техни представители тук ??

 

                                         Преди 09.09.1944 год. :  

 

                              За начало,за да усетите духа на епохата,смятам да изложа един напълно автентичен доку

 

Евреите в България

 София 1941

 

За всеки народ идва неотклонимо част, в който той ще требва да се справи с еврейския въпрос, принуден за това от самите евреи.

Винаги е било голямо нещастие за народите, че това е ставало чак тогава, когато еврейският въпрос се обръщал вече в еврейска опасност.

Като белег на еврейската раса може да се посочи фактът, че тя носи в себе си винаги зародиша на антисемитизма и че там, където е застъпен най-много еврейският елемент, израства и става, в края на краищата, най-ефикасен антисемитизмът. Би било едно чудо, ако това не станеше и в България!

Дълбоко обосновано в характера на еврейския народ и същевременно трагедията на неговата история е обстоятелството, че няма хармония между народоностно-расовото чувство на евреина и народностния живот наоколо. Отлъчен от родината си, разпръснат по всички страни, този народ живее като чуждо тяло, между чужди народи. Живее съдбата на безпокойния  вечно скитащ Ахасфер.

„Еврейският въпрос съществува. Би било глупаво да се отрече това. Еврейският въпрос съществува навсякъде, където живеят евреи. Където не съществува, се внася от евреите- - пришълци. Така пише Теодор Херцел в ционистките издания, в книгата си „Еврейска Държава”, 1934 г., стр. 25.

Няма евреин, който да не схваща противоположността между неговата раса и околния свят. Най-чистият път за премахване на това различие еасимилацията. Вторият пътпо който вървят малцина, е ционизмът. Голямото болшинство на евреите в България вървят по пътя на асимилацията. Днес сме на крайната точка на тази епоха. Балансът е ясен: този опит на асимилацията е неуспешен, защото не можеше да успее. Защото през вековете евреите са се сношавали помежду си, помежду родовете си и за това представляват онова, което са те днес. Кръвта излезе по-силна от околния свят и нагаждането към него. Расата е и остава по-силна от всякакво нагаждане. Фактът е на лице: еврейската раса не се радва на никакви народни симпатии в България, защото е от друга кръв. За това не са могли да помогнат никакви опити на асимилация.

Не друг, а евреинът Ото Вайнингер е изразил това най-хубаво в своята прословута книга „Пол и характер”, като пише за „. . . напълното неразбиране от евреите на държавната идея”.

Българският народ се пробужда. Той не може да остане повече в мрака! Той се упъти отново към светли бъднини, към нови славни страници на своята история. Той иска заедно с храбрия германски народ, със своите другари по оръжие от световната война, да изгради новия ред в Европа! А в този нов ред място за еврейството няма!

Доказателство за ликвидиране с еврейщината в България се намира в „Закона за защита на нацията”.

Кога се поражда еврейският въпрос в България?

У нас, той е много по-стар, отколкото мнозина предполагат. В по-силни краски, обаче, той се е очертавал през време на петстотингодишното турско робство, когато българското възмущение се е обърнало еднакво както към чорбаджиите, така и към евреите. Още от онова време съществува названието „чифути” за тях, което е заимствувано от еврейския език и означава „кучета”.

През турското робство, евреите богаташи са били доставчици и финансови помощници и съветници на турските властници. Те са били и винаги в услуга на последните, когато се е касаело за разузнаване на планове на български хайдути и четници, или когато се е касаело за друго някое предателство. Това тяхно отнасяне към българите, естествено, не е спечелило симпатиите и доверието на нашия народ, който е предимно селски. Затова е много понятно, че нашите селяни хранят, едно органическо отвращение към тях. Има села, - много села, в които не позволяват евреин да мине. А села, в които пък да живеят евреи, много мъчно ще се намерят. Но това отвращение и омраза се дължат и на друго обстоятелство, което става ясно преди всичко в последните десетилетия: на низкия морал на еврейския народ.

Кой, преди всичко, е причината за развитието на проституцията в България? Добре се знае, че около 70°/0 от всички проститутки у нас са били по-рано домашни прислужнички и то 90% от тях в еврейски семейства. Богатите евреи са избирали най-хубавите селски момичета за домашни прислужнички, или по-право за „прислужнички” на своите синове.

Така се гавриха тези чужди елементи с челядта на честния български селянин. Но и неговото търпение е на привършване. Той с гордост се нарежда под знамената на борците за един нов ред, един ред, който ще изгони един път за винаги от България подигравателите на българската селска чест!

След освобождението, евреите са съумели да се присламчат към българските богаташи, до видни политици, за да упражнят своето влияние върху тях, чрез най-силното си оръдие - парата.

Един от най-важните моменти при разглеждането на еврейския въпрос е обстоятелството, че в сравнение с други народи, при еврейския става въпрос за един извънредно богат народ.. Тяхното богатство им дава възможност да си купуват все нови политици в тези или онези държави, - най-пресния случай видяхме сега в Югославия, - за да влияят, чрез стопанството и политиката, върху съдбините на целия свят.

След световната война, те станаха едни от проводниците на голямата криза, която се яви като последица на тая страшна война. От тогава до сега те постепенно са се наложили преди всичко на нашия стопански живот.

Еврейският въпрос у нас е преди всичко икономически, а след това политически и държавен.

Две са теченията всред еврейството, които се борят за разрешаване на еврейския въпрос. От една страна стоят ционистите, които смятат че еврейският въпрос ще се разреши, като се концентрират евреите в Палестина с помощта на Англия - и от друга страна - неционистите, които сметат, че еврейският въпрос ще се разреши в страните, които те населяват като се води борба за възтържествуване на най-последователната демокрация, която уж щяла да им даде пълни национални права.  И едните, и другите са естествени съюзници на демокрациите, респективно на Англия.

Настроението на евреите у нас става ясно от два малки цитата из нашата преса, излезли из под перото на представители, както от едното, така и от другото течение.

Във вестник „София” бр. 587 от 22 август 1938 г. г-н М. Нисимов печати статия „Един отговор по въпроса за еврейството”, в която казва: „Ционизмът,  общо  взето,  съвсем  не е  хуманно дело . . . Но, ако е въпрос  за  обособяването на правилно гледище, то ционизмът трябва да се третира като един естествен съюзник на Англия, която прави всички усилия, в днешните критични за нея моменти, на всяка цена да запази колониите си”.

А евреинът Б. Давид, във вестник „Заря” бр. 5103 от 1. IX. 1938 г. в статията си „Ционизмът и Палестина”, казва:

„Разрешението на еврейския въпрос е немислимо без пълната и окончателна победа на демокрациите над всякакъв гнет. Борбата против угнетяването е неделима, както е неделим и мирът”.

Ясно е от тия цитати, какво е настроението на еврейството у нас. Тия писания не са случайни. Те са верен израз на чувствата на евреите понастоящем. В подкрепа на това твърдение трябва да се припомни и друго едно доказателство, каквото представляват резултатите от последните избори за народни представители в София. Знае се, че в кварталите на София, населявани от евреи, тия резултати бяха отрицателни за правителството. Те бяха едно указание за недоволството на евреите от политиката на българското правителство, което искаше едно координиране на силите си със силите на оста, което се постигна в последствие с влизането на България в тристранния пакт.

Опасността от тая определеност на еврейското население у нас е очевидна. Те държат в ръцете си големи стопански възможности, и тая тяхна определеност към едната от воюващите страни, при нашия неутралитет и при нашето членуване в тристранния пакт, което е доказателство на нашите отношения на приятелство към силите на оста, които ни помогнаха да осъществим една част от нашите национални идеали, може да създаде опасни последици.

Участието на евреите в нашия стопански живот става за сметка на нашия народ. Какво е участието на евреите в нашия стопански живот, всеки българин косвено е имал възможност да констатира, имайки случая да мине през някоя от софийските улици във време на еврейски празник. По тия улици като че ли не съществува български магазин. А от 399 магазини в четирите най-важни софийски улици - „Леге”, „Раковски”, „Пирот” и „Екзарх Йосиф”, - 240 магазини са еврейски, и само 159 български, при съотношение в София едно към сто.

Статистически данни, разработени напоследък от Борис Константинов, публикувани в списание „Економист”, книжка I., от 1939 г., са много ценен принос към запознаването на българското общество с истинската физиономия на еврейския стопански и икономически паразитизъм.

Тези данни дават цифровата картина за участието на евреите в нашия стопански живот. Българското население у нас, което представлява 90% от цялото население, има в ръцете си само 44,2% от българската индустрия.  Останалите 10% от населението - чужденците в България, и то 90% от, тях евреите,- държат другата част от индустрията- 55,8%. Специално евреите държат 44,4% от текстилната индустрия, най-голямата индустриална област у нас, 35% от пивоварната индустрия, 22,4% от хартиената индустрия и пр.

Много по-важно е участието на евреите в търговията. Повече от половината активно еврейско население, което живее в София, възлизащо на 16 027 души, именно 8 326 души, се занимава с търговия.

От вносната търговия в България евреите държат общо 56,27%. В някои области на вносната търговия те са установили истински монопол. Те държат 72% от манифактурата, 71,9% от галантерията, 97% от стъкларията, 51,8% от суровите кожи, 54% от шапкарството, 46% от хартията и др.

Положението на евреите в износната: търговия не е по-лошо.  Там те имат участие  общо 35%. Износителите евреи, макар че отношението на еврейското население към българското е 1:100 по число, са колкото износителите българи.

Участието на еврейското малцинство в нашия стопански живот може да се провери и чрез капиталите, които са вложени в различни банки. Всички капитали, сбрани в еврейски и други банки, разделени на еврейското население, дават на глава по 1 628 лева, а българските капитали, разделени на българското население, дават на глава само по 318 лева. Изводът от тези изследвания е, че средният доход на евреина е 26 пъти по-голям от този на българина. Като се има предвид, че евреите са 50 000 души и че средният доход на българина е 26 пъти по-малък от средния доход на евреина, явно е че въпросът се касае до прехраната на повече от 1 300 000 души българи.

Заключението от тези констатации е, че тази малка група, която представлява една стотна от българското население, държи половината от нашата индустрия, близо 60% от нашата търговия и е поставена в едно много благоприятно, дори по-благоприятно икономическо положение, отколкото българският народ, а от там, че тя е по-добре и в хигиенично и в просветно отношение. А когато един човек е силен икономически, очевидно е, че той има преимущества и за преуспех, и за власт, и за сила в обществения и икономическия живот.

От друга страна, не трябва да се забравя, че в нашата страна има свръхнаселение по селата. Без да променяме, в каквото и да е, организацията на нашето селско стопанство, ние можем да изтеглим от селското население 650 000 души. Това е безработната ръка, вън от естествения годишен прираст на населението. Тези хора днес няма къде да вложат своя труд. Това е едно свръхнаселение, за което сме длъжни да се погрижим и да му намерим прехрана. На второ място, ние знаем, че на 1 кв. км. работна земя в България се падат 116 души, в Румъния - 97 души, в Италия - 90 души, в Германия - 52 души, в Англия - 30 души и в Америка - 17 души. Ние имаме най-много хора върху 1 кв. км. работна земя, следователно най-голям глад за земя. Известно е така също, че на едно активно лице у нас се пада най-малкото количество обработваема земя. Докато у нас на едно активно лице се пада 152 декара обработваема земя, в Югославия се падат 282 декара, в Германия - 352 декара, в Англия - 1664 декара, в Канада - 2221  декара. Гладът за земя у нас е застрашителен, а условията, при които е поставен българският народ, са крайно лоши. Доходът на нашето земеделско стопанство е свършено недостатъчен и не може да покрие и най-належащите му нужди.

Към проблема на излишната работна ръка у нас требва да прибавим и нещо друго. Ние имаме повече от 85 000 вишисти и полувисшисти и повече от 350 000 гимназисти и полугимназисти. Всички тези хора, каймакът на нашия народ, идейки от селата, се трупат в градовете и смятат, че там ще намерят някакъв отдушник и приложение на своите сили. В града, обаче, те намират търговията, индустрията и занаятите заети от евреи. Независимо от това, българският елемент се спираше и от еврейския расизъм, който от своя страна не допуска в еврейските предприятия да встъпват българи. И за това повечето интелигентни българи се ориентираха към свободните професии и държавната трапеза, дето пък, поради това, че службите са зле платени, евреите не отиваха. Само така може да се обясни отчасти неосведомеността на част от нашата интелигенция по еврейската проблема. Нашата интелигенция навлезе в свободните професии и зае държавната трапеза, а евреите останаха да работят в икономическата област. Нашата интелигенция не познава икономическата страна на еврейската проблема, в същност най-съществената, защото интересите й не се сблъскват пряко с тия на евреите.

Констатирайки преголямото участие и влияние на евреите в нашия стопански живот, не може да не се отбележи, че това участие и влияние е било отрицателно и извънредно вредно. Доказателства за това са най-напред изникналите големи богаташи евреи, които преди 15 години нямаха нито стотинка. Каквато и работа да се върши в България, колкото и да се печели, не може да се печели повече от 500 000 лева на година. Нека бъдат – 1 000 000 лева. У нас има евреи, които преди 15 години нямаха счупена пара, а днес са в състояние да

подаряват по 6-7 милиона лева на студентството, - разбира се и това с определена, известна цел, - и имат състояния от по 300- 400 милиона лева. Всеки може да попита: по какъв начин са спечелени тези пари? Те са кражба от нашето стопанство. От друга страна добиването и запазването на тия милиони е нанасяло много по-големи загуби върху стопанството и нравствената снага на нацията. Евреите са най-големите майстори в подкупничеството и в подобните на него престъпления.

Евреите никога не са имали съзнание за задълженията си към държавата. Те винаги са смятали, че имат право да печелят без оглед на средствата и без оглед на чий гръб. Те са ограбвали систематически нашата държава. В подкрепа на това обвинение ще се позовем на ревизията, която от няколко месеца насам Министерството на финансите произведе на десетки фирми в България.

При тези ревизии се съставиха актове на 38 фирми, от които 35 еврейски и 3 български. Констатирани са нарушения, които възлизат на 79 990 000 лева, от които на българските фирми се падат около 6 000 000 лева, а остатъкът - на еврейските фирми. Тези господа даже не обжалваха постановленията! Глоби от 10, 12, 15 и 17 милиона лева се внесоха само за 24 часа. Това не са единични случаи.

Това не са фирми много на брой и тяхното число мотивира твърдението, че у евреите е система да се избягват тежестите към държавата и сочат на заключението, че те нямат никакво съзнание на данъкоплатци, а напротив, те търсят всячески начин, за да ограбват и плячкосват държавата ни. Във всички народи има престъпни елементи. Тяхното изследване влиза в областта на криминологията. Народи без престъпници няма. Не е за това достатъчно да се докаже, че в еврейския народ има престъпници, - защото това може да констатираме, както е казано във всички народи. Но от голямо значение би било да се проследи точно, какъв вид са престъпленията, извършени от евреи и какво отношение имат те към престъпленията от същия род, извършени от българи.

От интерес са в тази смисъл данните, които е проучил народният представител г-н Димитър Андреев.

 

Тези резултати са потресаващи.

Ето данните: коефициентът е изчислен към 10 000 души вменяемо население, понеже иначе цифрата ще бъде много малка за боравене:

 

 

1930 – 1935

 

 

 

1936 - 1939

 

Българи

Евреи

Българи

 

Eвреи

 

Измама  и  злоупотреба на Доверие 

6,90

24,77

11,52

27,25

Банкрутство и щета на кредитори 

0,64

17,34

0,72

7,47

Общо опасни престъпления 

2,86

4,95

3,96

4,95

Търговски  външни  платежни средства 

0,22

9,91

0,39

29,73

Закона за мерки и теглилки 

0,07

2,47

0,22

4,95

 

Това е  огледалото  за отрицателното и вредното влияние на евреите  в нашия, социален живот. Тия цифри достатъчно говорят за нравствените и морални опустошения, които еврейството е извършило върху снагата на българската нация.

 

На евреите добре е известно всичко това, и те всячески се стремят да заблуждават българското общество и да се изкарват като светци-мъченици. За тази цел си служат с много аргументи. Единият е, че не требвало да затваряме казармите за евреите, защото те се били заедно с нас, за реализиране идеалите на българския народ и че са дали повече жертви, отколкото българите за тези идеали. Това твърдение, при факта, че българският народ даде само през последната война повече от 74 000 души убити и изчезнали срещу 363 души убити и изчезнали евреи, е дързост и кощунство. Колко скъпа е за евреите българската казарма, за която те днес плачат, става видно от следващите цифри: Българите, при население 3 947 000 души, са дали убити 74,363, което прави 18,8%, циганите, при население 94 000 души, са дали убити 1 914 души, което прави 13,9% и евреите при население 43 000 души, са дали убити и изчезнали 363 души, което прави 8,4%.

 

Изводите са ясни. Този малък процент на убити и изчезнали през време на войната евреи се дължи или на това, че в голямата си част тези господа са били чужди поданици или пък на това, че са седели в тила. Във всеки случай най-онеправданата група - циганите, които нямат почти никакви права, са дали повече жертви от оная малка група, която се ползува с най-големи привилегии в нашата страна - евреите.

 

Имали били ордени! Имат, вярно е, но се знаят случаи, когато единият брат има български орден за храброст, другият брат - гръцки и чичото - румънски орден за храброст, защото всяко еврейско семейство, по понятни съображения, е пръснато навсякъде по света. Един живее в една столица, друг живее в друга столица, за да могат по-лесно да правят гешефтите си  и да заобикалят разните законни разпореждания против валутни и други престъпни сделки, които са били винаги на пръв план в техните мисли.

Нима ще си правим илюзията, че евреите ще се бият за нашето отечество? Нима те знаят, какво значи отечество?

Нека сами се произнесат!

„За Бога! Десет отечества бих дала за едно съществуване без дървеници”. . . пише еврейката Роза Люксембург в едно писмо от 10 август 1915 г. на приятелката си Луиза Каутски.

Евреинът Тухолски пък пише в списанието „Велтбюне” №41/1927 г. стр. 557-9 между другото:

„ . . . Никой от нас, евреите, няма желание да умира, най-малко за честта на войника. Войниците, професионалните убийци, бягат винаги напред. Правото на всеки един е да дезертира през време на война от войската, както го правих аз и стотици от моите приятели. . .”

Колко голяма е любовта на евреите към нашия народ и държава става ясно и от факта, че до скоро те отбягваха да се сдобият с българско поданство. Особено след катастрофата, когато се почнаха гоненията против причинителите, и дори ония евреи, които бяха добили българско поданство и които се страхуваха, че ще попаднат под ударите на закона, приеха чуждо поданство и затова не се оказа нито един евреин, осъден по закона за виновниците на катастрофата. Впоследствие, обаче, вън от нас положението се измени.

От ред години насам, режимът срещу евреите в различните държави се промени в тяхна вреда. В много държави почнаха гонения срещу евреите. Следствие на това се забелязва друго явление: появи се у нашите евреи стремеж да приемат българско поданство.

 

Ето една малка статистика за случая: През 1934 г. са приети евреи за български поданици 81 човека, 1935 г. - 124, през 1936 г. - 133 и през периода 1937-1940 г., през който период по принцип не се приемаха за български поданици евреи, но за голямо съжаление, вследствие ходатайството на разни големци, са приети евреи чужди поданици за български такива 222 човека. И до колко днес е голямо желанието, на евреите да станат български поданици личи от факта, че в момента, когато се гласуваше от XXV обикновено Народно събрание „Закона за защита на нацията”, в Министерството на правосъдието стояха към 8 000 заявления от евреи, които желаеха да станат български поданици. Та нали България е страната, където евреите се чувствуват най-добре?

Тоя факт не трябва да ни учудва, защото няма нито в Европа, нито другаде в свята страна, където евреите да не са гонени, а според признания от еврейски източници, евреите се ползуват с пълна свобода и нямат почти никакви ограничения само в няколко държави в Европа: Англия, Франция, Швеция, Швейцария, Португалия и България. След последния закон срещу евреите, който се гласува в Франция, тая констатация, след като се има и предвид нашият закон за защита на нацията, остава валиден само за Швеция, Швейцария, Португалия и Англия. Нашият „Закон за защита на нацията” нанесе един удар върху еврейството.

Но и едно трябва да се има пред вид: Евреинът, дали е покръстен до 1. септември или не, - пак си остава евреин.

Още един важен въпрос трябва да се спомене: връзката между еврейството и масонството. Едното не съществува без другото! Особено през световната война, при сепаративно водените предателски мирни преговори на швейцарската граница, българските масони-майстори са показвали истинския си образ. Но и против масонството, тази рожба на еврейството, се борят борците за новия ред.

„Българският селянин”, казва един, „затова не обича скрити работи, тайни организации; на неговото чело има само едно нещо: пот! Потта от неговия труд. Труд за всички нас, които сме чада на благородната и плодовита българска земя”.

С присъединяването на България към тристранния пакт, с пропускането на братските германски войскари и с гласуването на „Закона за защита на нацията” еврейството разбра, че ще има война между него и пробуждащия се български народ.

Евреите са решили да упражнят всички средства за унищожение на онези народи, които въстават против тях.

Неотдавна, при инсценираните от евреите анти-германски и анти-италиански манифестации в Белград, - тълпата се поведе от евреите и против българите. Няколко български студенти, които следват в Белградския университет, бяха убити. Така отвръщат юдеите на българското гостоприемство през десетилетията!

Ние трябва да бдим, да внимаваме навсякъде, където срещнем в страната ни евреи, защото те сега са изцяло предадени на английския шпионаж.

Тяхната задача е да разузнават и да пускат слухове, както и да разколебават народа във вярата му в победата на Велика Германия.

„Чухте ли, че няма вече хляб??? . . . Чухте ли, че еди-къде си войската се е бунтувала против своите офицери?? ...”

Така шушукат врагове на българската нация - евреите.

Ние можем да им отговорим само едно:

Идва денят на една нова Европа, на един нов свят.

България ще успее да реализира своите национални идеали.

В нова възродена и национално обединена България няма да има място вече нито за един евреин!!!

 

Литература

 

Сведения от:

 

Дирекцията на Полицията.

Дирекцията на Статистиката.

Министерството на Търговията.

Министерството на Вътрешните работи.

Министерството на Правосъдието.

Речите на народните представители: Димитър Андреев, Дочо Христов, Дени Костов, Крум Митаков.

Списание „Економист”, кн. I, 1939 .

Статистически годишник 1936 г.

Д-р Ханс Шустер: „Евреи в Румъния” 1939 г.,

„Евреите в Германия” от института за проучване на евреиските въпроси в Берлин.

Франц Розе: „Евреи се съдят сами”  1939 г.

Д-р П. Алдаг: „Евреи в Англия”  1939 г.

Д-р Лерс: „Еврейство и бандитство”  1938 г.

Д-р Лерс: „Как достигат евреите до парите” 1938 г.

 

Поучително,нали ???

 

   А сега смятам да приложа още един автентичен документ:                                         

 

Списъкът на евреите‚ извършили престъпления срещу държавния ред през 1930 год. и търсени от Дирекцията на полицията:

1. Аврамов Буко‚ 2. Аврамов Гершон, 3. Аврамов Исак, 4. Аврамов Хаим, 5. Аврам Сами‚ 6. Аврам Соломон‚ 7. Аврам Шалон‚ 8. Алкалай Гершон Аврамов‚ 9. Алкалай Исак Д.‚ 10. Алкалай (Йосиф) Леон‚ 11. Алкалай Шабат Леон‚ 12. Алкулумбри Исак Бохоров‚ 13. Алмозин Бениамин Исаков‚ 14. Алтерман Гмич Мориц‚ 15. Амес Ресиналд‚ 16. Ардити Бохор‚ 17. Ардити Жак Бенаминов‚ 18 Ардити Хорси Коен Мошон‚ 19. Арие Хаим‚ 20. Аронов Жак‚ 21. Аронов Исак Жак Майоров‚ 22. Арон София Грюнванд‚ 23. Арон Израел‚ 24. Аса Санто Бохор‚ 25. Бабнак Йосиф‚ 28. Балзон Гулиус‚ 29. Барух Буко‚ 30. Барух Изаел‚ 31. Д­р Бауман‚ 32. Бехеман Алберт‚ 33. Бено Моис‚ 34. Бергман Ерих‚ 40. Берихард Барух‚ 51. Бехаров Рудолф Нафтали‚ 42. Бехар Израел‚ 43. Бехар Лазар П.‚ 44. Бехар Сами Аврам‚ 45. Бехомоарам Исак Саломонов‚ 46. Бохоров матилда Мазел‚ 47 Бирнбаум Мано‚ или Биргман Макс‚ 48. Блументал Франц Йозеф‚ 49. Бохоров Исак‚ 50. Бохор Исак‚ 51. Бохор Исак‚ 52. Бохор Матилда мазал‚ 53. Бохор Маше‚ 54. Брогобор‚ 57. Бродски Давид Исакович‚ 58. Буко Алберт‚ 59. Буков Натан‚ 60. Вайзер Яков‚ 65. Варсанов Саломон‚ 66. Вершински Яко‚ 67. Голденберг С.‚ 68. Голнштайни Е.‚ 69. Голнштаийн Яко Борис‚ 70. Голдхард Ф. Паулман‚ 71. Голдшмит Лео‚ 72. Гохбаум Янкел‚ 73. Грасян Йосиф‚ 74. Грунсвалд Самуил‚ 75. Грундвалд София‚ 76. Давидов Зайдер‚ 77. Данаил Гершон Иосиф (Леон Ешкенази)‚ 78. Данаил Енана‚ 79. Ездра Яко Юда‚ 80. Енбауер Оли‚ 81. Елиезеров Елиезер‚ 82. Елиезер Габраил 83. Емануил Енвиля данаил‚ 84. Ефраим Леон‚ 85. Ешкенази Елизер Мордохай‚ 86. Ешкенази Исак‚ 87. Ешкенази Мико‚ 88. Ешкенази Моис Д.‚ 89. Ешкенази Соломон Нисим‚ 90. Жак Алберт‚ 91. Забец Яков‚ 92. Залантурен Марко‚ 93. Зас Хенрих‚ 94. Зиберт Маргарита‚ 95. Зилберман Мориц‚ 96. Зонен Сабетай Мордохай‚ 97. Исферсон Шарум Т. 98. Израел Солмон‚ 99. Илел Исак Мордо‚ 100. Илия Яко Мамоах‚ 101. Исаков Давид‚ 104. Д­р Исаков Наим‚ 105. Исаков Яков‚ 106. Исак Бохор‚ 107. Исак Левин‚ 108. Исак Мордохай Барух‚ 109. Исак Соломон‚ 110. Йеньо Юда‚ 111. Йосифов Моис Моисеев‚ 112. Йосифов Самуил‚ 113. Йосифов Шалима‚ 114. Йосиф Франц Блументал‚ 115. Калев Марко‚ 116. Калев Мошон Йонтова Аврамов‚ 117. Калю Челеби А.‚ 118. Камхи Давид Елизар‚ 119. Кара Бенсамин Хаим‚ 120. Каракаш Жак‚ 121. Катцар Фрида‚ 122. Клайнкрамер Ханеман‚ 123. Ково Леон Яков‚ 124. Ково Яков Леон‚ 125. Коен Аврам‚ 126. Коен Азраел‚ 127. Коен Херси‚ 128. Коен Яков Исаков‚ 129. Кон Макс (Мани)‚ 130. Конфорти Исак Бохор. 131. Кори Бенаамин Х.‚ 132. Крихембаум Е.‚ 133. Кришевски‚ Мордше Хауем‚ 134. Леви Адолер‚ 135. Леви Бохор Яков‚ 136. Леви Елизер Леон‚ 137. Леви Ерна‚ 138. Леви Жак Аронов‚ 139. Леви Йошер‚ 140. Леви Йошер‚ 141. Леви Йошер Н.‚ 142. Леви Исак Яко‚ 143. Леви Сабатай Леон‚ 144. Леви Сами‚ 145. Леви Самули Йосиф‚ 146. Леви Шалом Аврам‚ 147. Леви Яко‚ 148. Д­р Левин Исак‚ 149. Лейбович Геновева‚ 150. Лейбович хаим‚ 151. Лемина ГАул‚ 152. Леон Елизер‚ 153. Леон Ешкенази‚ 154. Леон Йосиф‚ 155‚ Леон Никола‚ 156. Леон Сабат‚ 157. Леон Сабетай‚ 158. Леон Яко‚ 159. Либерман Соломно‚ 160. Либет Албет Бексман. 161. Лютинген З. 162. Майер Е.‚ 163. Майер Израел Бохор‚ 164. Д­р Майлер‚ 165. Майоров Исак (Жак), 166. Малко Исак, 167. Машоах Яко‚ 168. Машиах Самуил Хаим‚ 169. Машиах Олга‚ 170. Машиах Соломон Израел‚ 171. Мошон Нисим Б.‚ 172. Медем Самуел С.‚ 173. Мезан Марко Нисим‚ 174. Мелмед Никола Леон‚ 175. Меламед Соломон‚ 176. Мемиш Зулбехар‚ 177. Менахемов Аврам‚ 178. Ментел Давид‚ 179. Мешулам Жак‚ 180. Мешулам Нисим‚ 181. Мешулам Арон‚ 182. Мизрахи Соломон Хаим‚ 183. Мише (Муше) Алфред‚ 184. Моисеев Давид‚ 185. Моисеев Моис Йосифов‚ 186. Момхо Исак‚ 187. Мордо Исак‚ 188. Мордохай Елиезер‚ 189. Мордохай Сабитай‚ 190. Мерена йосиф Дженев‚ 191. Моше Бохор‚ 191‚ Моше Давид Йотов‚ 193‚ Моше Леон‚ 194. Моше Моис Шомвид Йотов‚ 195. Мошон Хорси‚ 196. Мундштайн З.‚ 197. Натанов натан Буков‚ 198. Нафтали Рудолф‚ 199. Нисимов Алберт Лазаров‚ 200. Нисимов Витали‚ 201. Нисим Марко‚ 204. Нисим Фафаел‚ 205. Нисим Соломоно‚ 206. Нихелес Отто‚ 207. Озес Жак‚ 208. Папо Леон Ефраим‚ 209. Паулман Ф. Галхард‚ 210. Пинкас Пине‚ 211. Д­р Поляк Рудллф‚ 212. Файторт Леонард‚ 213. Райс Емилил‚ 214. Рахамимов Буко‚ 215. Рахамим Шалима Йосифов‚ 216. Рахамим Яко‚ 217. Ревашавайц Яков‚ 218. Ригнер Ралтер‚ 219. Роде Йозеф‚ 220. Разанис Саул‚ 221. Розети Рене‚ 222. Сабат Йосиф‚ 223. Сабитай Фердинанд‚ 224. Соломон Ашер‚ 225. Самен Алберт‚ 226. Самуилов Ерна­Леви‚ 227. Самуилов Аврам‚ 228. Самуилов Аврам (Аврамикото), 229. Самуилов Жак Мешулам. 230. Самуил Йосиф Шабат‚ 231. Сафир Жак Озес‚ 232. Само Хаим Аврамов‚ 233. Синци Бруно‚ 234. Соянино Алберт Жак‚ 235. Соломонов С.‚ 236. Соломонов Исак‚ 237. Соломонов Нисим‚ 238. Таджер д­р Хенрик‚ 239. Таджер Йосиф‚ 240. Таджер Яков‚ 241. Узиел Габриел‚ 242. Узиел Гаврил‚ 243. Увиел Исак Р.‚ 244. Узиел Фафале Нисим‚ 245. Фаийер Юда Йеньо‚ 246. Фархи Ашер Ц.‚ 247. Фархи Ашер Соломов‚ 248. Фархи Леон‚ 249. Ферт Алберт‚ 250. Финци Леон‚ 1251. Финци Марко‚ 252. Фишер Ерих‚ 253. Фишлезин Израизл Берух‚ 254. Франкел Емануел Херш‚ 255. Функа Йосиф‚ 256. Хевас Людвиг. 257. Хзан Алфрид Яков‚ 258. Хаимов Бохор Исак‚ 259. Хаимов Симеон‚ 260. Хаимов Юзеф‚ 261. Хаим Бенеамин‚ 262. Хаим Самуил‚ 263. Хаим Соломон‚ 264. Хайсман Луна‚ 265. Хандлой Йозеф‚ 266. Хербер Йосиф‚ 267 Херш Емануел‚ 268. Хелцингер Каролина‚ 269. Холбаум Янкел‚ 270. Цимерман Макс‚ 271. Шандар Йохас‚ 272. Шапира Барух Бернхард‚ 273. Шармашер Густав‚ 274. Шоер Мориц Хеорн‚ 275. Шолер Йозеф‚ 276. Шомтов Моис‚ 277. Шонтов Мошон Авр.‚ 278. Штайн Йозеф‚ 279. Шулце Вернр‚ 280. Шайнер Карл‚ 281. Щернкопар Карл‚ 282. Юда Яков‚ 273. Юда Моше Бохор‚ 284. Юмо Брам‚ 285. Язман Мануел‚ 286. Яко Алберт‚ 287. Яко Бениамин‚ 288. Яко Рахамим‚ 289. Яко Алфред‚ 290. Яков Бохор‚ 291. Яков Каза‚ 292. Яков Исак‚ 293. Яков Леон‚ 274. Яков Леон Моше‚ 295. Яков Мордохай (Мордо)‚ 296. Яков Раиф Самуилов‚ 297. Яков Яша‚ 298. Яков Урлих‚ 299. Якомов Шимон‚ 300. Яр Алфонс‚ 301. Яков Вайзер‚ 302. Ково Леон Яков‚ 303. Рахамимов Буко‚ 304. Аврамов Жак‚ 305. Адаш Изан Юда‚ 306. Аихбугл Валтер Сонда‚ 307. Алкалай Моис‚ 308. Алтхади М. Ф.‚ 309. Анис Амемури‚ 310. Анис Кури‚ 311. Арав Адуард Ефрай‚ 312. Арав‚ Мак Аврамов‚ 313. Арие Алберт Хаимов‚ 314. Арке Возер‚ 315. Арон Е. Еюрай‚ 316. Аронов Рафаел‚ 317. Д­р Арон Зигфрид‚ 318. Арниах Айрам Молахиевич‚ 319. Аска РАхамим‚ 320.. Азнол Буко‚ 321. Ашер Йосиф‚ 322. Ашер Мико‚ 323 Бакиш Алберт Буко‚ 324. Баумгертнер Афред Леонов‚ 325. Бела Алберт‚ 326. Бенадо Жекоко Жаб.‚ 327. Банамин Емануеил‚ 328. Бенароя Леон Х.‚ 329. Бенаенисти Мазан Ешая‚ 330. Бенмейор Eлизер Хаим‚ 331. Бенционов Буко‚ 332. Берах Челеби И. 333. Берах Буко Леон‚ 334. Берах Рахамим Аска‚ 335. Береджик Юда Моше‚ 336. Берлин хаим Ц. 337. Бехмоарам Майр‚ 338. Бецалин Елиас‚ 339. Бони Офео‚ 340. Бохорова Мариам‚ 341. Брумер Макс‚ 342. Буко Алберт‚ 343. Бура Нисим Исаков‚ 344. Варсанов Исак Х.‚ 345. Вентура Сало‚ 346. Вюрцингер д­р Велибалд‚ 347. Герон Израел И.‚ 348. Гершон Жак‚ 349. Гутман А.‚ 350. Гюля Жак‚ 351. Гюнтер К. 352. Давидов Сарика Аврамов‚ 353. Давидов Алберт Янов‚ 354. Давидов Изидор‚ 355. Давидов Леон‚ 356. Давидов /Стр. 38/39 липсват!/  Йосиф‚ 522. Шнурпфайн Армадан‚ 523. Шандер Шохас‚ 524. Шапира Барух Бернхард‚ 525. Шермашер Гусенав‚ 526. Шоер Мориц Ксорк‚ 527. Шолер Йозеф‚ 528. Шомтов Моис‚ 529. Шонтов Мошон Аврам‚ 530. Штайн Йозеф‚ 531. Шулце Вернер‚ 532. Щайнер Карл‚ 533. Щерполди Карл‚ 534. Юда Яков‚ 535. Щандер Албер Бела‚ 536. Щейман Александер‚ 537. Щиферл Юлиус‚ 538. Юда Аврам‚ 539. Юда Бохор‚ 540. Юда Буко Моше‚ 541. Юда Яко‚ 542. Юда Моше Бохор‚ 543. Юсио Брам‚ 544. Язман Мандел‚ 545. Яко Алберт‚ 546. Яко Бениамин‚ 547. Яко Рахамим‚ 548. Яко Алфред‚ 549. Яковд. 550. Яков Исак‚ 551.. Яков Алфред‚ 552. Яков Соломон. Бюлетин‚ Дирекция на Полицията‚ за 1930 г.

 

Докато един такъв брой престъпници всяка година нанасят материални и морални загуби на държавата‚ не може да става и дума за подобряването материалното и политическото положение на страната. Но във връзка със завземането на властта в Германия от националсоциалистите‚ като непримирими противници на юдаизма‚ трябва да се предполага‚ че борят на евреите в България значително ще се увеличи и тогава ще може със сигурност да се каже‚ че България е окупирана от най­старите войни от рода Израилев. 

Между споменатите в този списък лица преобладава броят на контрабандистите.         

Поучително,нали ???

 

 Сега да продължим нататък със следните личности:

 

Ели Бохор Барух - счетоводител в еврейска кредитна кооперация "Народен труд" (1932 г.), далавераджия.

Йозеф Алкалай-съден за черна борса в България.

Пейсах (Петър) Израелевич Габе (1860-1926 г.) - руски евреин, едър чифликчия в Добрич, влиза в политиката и се кандидатира за народен представител. Изявен ционист. Баща е на поетесата Дора Габе.

 

          А сега нека предсттавя на вниманието ви и малко банкери-лихвари:

 

                                        Банка “Геула”

Йосиф Варсано - банкер, председател на банка "Геула" (1937 г.).

Леон Коен - софийски адвокат, банкер в банка "Геула" (1928 г.).

Нисим Л. Илел - банкер, председател на банка "Геула" (1934 г.), град Ямбол.

Хаим Кордова - банкер, председател на Проверителния съвет на банка "Геула" (1940 г.), Ямбол.

Аврам Алфаса - банкер, председател на банка "Кармел" (1941 г.), София.

Аврам Исак Леви - банкер, Българо-палестинска банка (1924 г.).

Рахамим Асеов - банкер, Българо-палестинска банка (1924 г.).

Шеломо Кокашвели - банкер, Българо-палестинска банка (1924 г.).

Борис Н. Асеов - банкер, член на управителния съвет на Еврейска кооперативна банка "Шалом" (1932 г.), финансови машинации.

Исак Хаин Синтов - банкер, председател на Еврейска кооперативна банка "Шалом", София (1937 г.).

Д-р Фаденхехт - член на Управителния съвет на Франко-белгийска банка (1934 г.), масон; крупен "специалист" по финансови измами и далавери. 

 https://www.facebook.com/notes/stanimir-dinev/%D0%BF%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD-%D0%B0-%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%B2-%D0%B1-%D1%8A-%D0%BB-%D0%B3-%D0%B0-%D1%80-%D0%B8-%D1%8F-%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B4-%D1%8E%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F5/206133302748613

 




Тагове:   комунисти,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: balkan1
Категория: Политика
Прочетен: 3264402
Постинги: 531
Коментари: 287
Гласове: 1242
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930